ze hebben amper iets gezegd over die 4c buiten dat em breed is en de capeau nie open kan...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenWel raar dat je zo'n hardcore ding zonder servostuur enkel met automaat kan krijgen, en dat ze zoiets op top gear niet vermelden.
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenze hebben amper iets gezegd over die 4c buiten dat em breed is en de capeau nie open kan...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVoor geen geld van de wereld krijgen ze mij daar in de buurt van Tchernobyl. 20000 jaar gaat dat daar duren. Kernenergie, lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten'K zou dat wel eens willen bezoeken, maar denk dat ik sowieso teveel schrik zou hebben voor bestraling enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtener zijn radiation free suits hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtengodverske stream links van mijn kloten, der werkt geen 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtengodverske stream links van mijn kloten, der werkt geen 1
Deze aflevering vond ik iets minder. Ik had liever gehad dat ze bijvoorbeeld eens de Zenvo tegen een Veyron en Hennesey Venom GT gezet hadden, dat ging pas vonken geven. De roadtrip van de 3 cylinders vond ik ook niet echt de moeite en pijnlijk om te zien hoe ze constant tegen de toerenlimiet hangen
Ik wacht vol ongeduld op het moment waar beslist wordt of Jeremy al dan niet Jennifer moet gaan heten ( Porsche 918 vs McLaren P1 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk BerichtenDeze aflevering vond ik iets minder. Ik had liever gehad dat ze bijvoorbeeld eens de Zenvo tegen een Veyron en Hennesey Venom GT gezet hadden, dat ging pas vonken geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenBij mij werkt die link perfect?
@GeNiuS : herhaling bekijken vanuit usa is nogal moeilijk
Comment
Comment