Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ze hebben amper iets gezegd over die 4c buiten dat em breed is en de capeau nie open kan...

Comment

• Liefde is blind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
        Wel raar dat je zo'n hardcore ding zonder servostuur enkel met automaat kan krijgen, en dat ze zoiets op top gear niet vermelden.
        Zonder servo hebben ze wel vermeld, automaat echter niet. Is inderdaad wel iets dat ze mogen vermelden.

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        ze hebben amper iets gezegd over die 4c buiten dat em breed is en de capeau nie open kan...
        Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
          hm.. streetfire link werkt niet 100%

Comment

• Het was een leuke aflevering

Sent from my C6603 using Tapatalk

Comment

• Dit was inderdaad weer een goede aflevering, ik heb ervan genoten Alleen een valse noot op het einde om die auto's zoveel mogelijk te laten verbruiken, ik vind het altijd zonde als ze auto's afbeulen.

Comment

• Dat van die Zenvo is wel droog

Comment

• Ik vond er niks van.

Comment

• Voor geen geld van de wereld krijgen ze mij daar in de buurt van Tchernobyl. 20000 jaar gaat dat daar duren. Kernenergie, lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Voor geen geld van de wereld krijgen ze mij daar in de buurt van Tchernobyl. 20000 jaar gaat dat daar duren. Kernenergie, lekker.
                      'K zou dat wel eens willen bezoeken, maar denk dat ik sowieso teveel schrik zou hebben voor bestraling enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                        'K zou dat wel eens willen bezoeken, maar denk dat ik sowieso teveel schrik zou hebben voor bestraling enz.
                        er zijn radiation free suits hoor.

Comment

er zijn radiation free suits hoor.
                          Weet ik, maar toch, zie dat er iets mis gaat

Comment

• godverske stream links van mijn kloten, der werkt geen 1

Comment

godverske stream links van mijn kloten, der werkt geen 1
                              kijkt gewoon terug naar de herhaling op donderdag avond

Comment

godverske stream links van mijn kloten, der werkt geen 1
                                Download dat via torrents he, heb je meteen ook deftige kwaliteit

Deze aflevering vond ik iets minder. Ik had liever gehad dat ze bijvoorbeeld eens de Zenvo tegen een Veyron en Hennesey Venom GT gezet hadden, dat ging pas vonken geven. De roadtrip van de 3 cylinders vond ik ook niet echt de moeite en pijnlijk om te zien hoe ze constant tegen de toerenlimiet hangen

Ik wacht vol ongeduld op het moment waar beslist wordt of Jeremy al dan niet Jennifer moet gaan heten ( Porsche 918 vs McLaren P1 )
                                1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                1984 BMW E28 520i
                                2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Bij mij werkt die link perfect?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
                                    Deze aflevering vond ik iets minder. Ik had liever gehad dat ze bijvoorbeeld eens de Zenvo tegen een Veyron en Hennesey Venom GT gezet hadden, dat ging pas vonken geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                      Bij mij werkt die link perfect?
                                      deel 2 van streetfire hapert bij mij..

@GeNiuS : herhaling bekijken vanuit usa is nogal moeilijk

Comment

• *kuch*finalgear.com *kuch*
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                        X