Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk BerichtenMISKLEUN 1 , a45 niet getest
Wat de 918 betreft: niet echt veel diepgang in de review, maar swat...
Positief puntje: Top Gear draait de laatste afleveringen al terug wat meer om auto's ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk BerichtenTgoja miskleun, ik vond de test zoiezo al appels met peren vergelijken... Ik vind het persoonlijk niet jammer dat ze de a45 niet testen, tis een belachelijk dure wagen en hoort met zo'n prijs niet in dit segment thuis... Wist trouwens dat Clarkson een redelijk fervente golf gti aanhanger is, dus ik wist al op voorhand hoe de review ging verlopen.
Wat de 918 betreft: niet echt veel diepgang in de review, maar swat...
Positief puntje: Top Gear draait de laatste afleveringen al terug wat meer om auto's ...
Ja, mocht een pak meer aan de 918 besteed worden, ipv dat stom fietsgedoe. Bij de review van de P1 "voelde" ik meer wat hij bedoelde, was precies specialer.
Anyway, als ik moet kiezen zou ik toch voor de P1 gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtengewoon naar chris harris zijn filmke dat em met de P1 rijdt kijken, en ge weet direct welkeen der rapper gaat zijn in topgear
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenda's eigenlijk wel een goeie vraag! is er geen aflevering meer vanavond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenEr zijn er toch nog geen 7 geweest? De Burma-special telt niet mee want dat was de kerstaflevering.
Comment
Comment