Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MISKLEUN 1 , a45 niet getest
    MISKLEUN 2 , geen rondetijd van de 918
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Idd echt triestig dat ze met de a45 niet gereden hebben :s alsof ze opeens zo prijsbewust zijn

Comment

• Episode 5: http://www.streetfire.net/video/top-...-5_2452449.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
          MISKLEUN 1 , a45 niet getest
          Tgoja miskleun, ik vond de test zoiezo al appels met peren vergelijken... Ik vind het persoonlijk niet jammer dat ze de a45 niet testen, tis een belachelijk dure wagen en hoort met zo'n prijs niet in dit segment thuis... Wist trouwens dat Clarkson een redelijk fervente golf gti aanhanger is, dus ik wist al op voorhand hoe de review ging verlopen.

Wat de 918 betreft: niet echt veel diepgang in de review, maar swat...

Positief puntje: Top Gear draait de laatste afleveringen al terug wat meer om auto's ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
            Tgoja miskleun, ik vond de test zoiezo al appels met peren vergelijken... Ik vind het persoonlijk niet jammer dat ze de a45 niet testen, tis een belachelijk dure wagen en hoort met zo'n prijs niet in dit segment thuis... Wist trouwens dat Clarkson een redelijk fervente golf gti aanhanger is, dus ik wist al op voorhand hoe de review ging verlopen.

Wat de 918 betreft: niet echt veel diepgang in de review, maar swat...

Positief puntje: Top Gear draait de laatste afleveringen al terug wat meer om auto's ...
            Vind ik ook, een GTI (4 cilinder, FWD) vergelijken met een M135i (sixpack, RWD)... Kan niet echt een beste wagen uit komen, kiest ieder voor zichzelf.

Ja, mocht een pak meer aan de 918 besteed worden, ipv dat stom fietsgedoe. Bij de review van de P1 "voelde" ik meer wat hij bedoelde, was precies specialer.
            Anyway, als ik moet kiezen zou ik toch voor de P1 gaan

Comment

• gewoon naar chris harris zijn filmke dat em met de P1 rijdt kijken, en ge weet direct welkeen der rapper gaat zijn in topgear

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                gewoon naar chris harris zijn filmke dat em met de P1 rijdt kijken, en ge weet direct welkeen der rapper gaat zijn in topgear
                + 10000!

Comment

• Episode 6: http://www.streetfire.net/top-gear/t...-1_2452895.htm

Comment

• Toch een paar keer goed moeten .

Comment

• Idd t was goed
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Vond het ook zeer goed. Dacht dat het ging tegenvallen met die camions, integendeel.

Comment

• 'K vond het gewoon meevallen, heb liever de 'normale' show.

Comment

• Ok, Top Gear is dus afgelopen, maar waar is het duel tussen de P1 en de 918?! Of heb ik iets gemist?

Comment

• da's eigenlijk wel een goeie vraag! is er geen aflevering meer vanavond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                da's eigenlijk wel een goeie vraag! is er geen aflevering meer vanavond?
                                Nee, er zijn maar 7 episodes van seizoen 21 bij mijn weten.

Comment

• Er zijn er toch nog geen 7 geweest? De Burma-special telt niet mee want dat was de kerstaflevering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Er zijn er toch nog geen 7 geweest? De Burma-special telt niet mee want dat was de kerstaflevering.
                                    Volgens Wiki wel: http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(series_21)

Comment

• Raar idd, ik dacht/hoopte dat ze nog 1 à 2 afleveringen gingen uitzenden.

Comment

• Die test tussen P1 en 918 ging toch nog komen, iddaad. Misschien dat 't volgend seizoen ook nog dit jaar is en dat men daarom zei 'later dit jaar'?

Comment

Working...
                                        X