Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Shhhhht ik moet deel 2 nog bekijken

Comment

• Heb het ook bekeken wtf.

Comment

• Man man man, wat een schade zeg en waarom? Ik weet dat er iets was om ophef over te maken, maar dat er nog altijd zo'n simpele volkeren rondlopen... Spijtig dat ze die 3 auto's achter moeten laten (en waarschijnlijk al uitgebrand zijn). Plus het risico dat die medewerkers deden die nacht met de 'star cars' nog te willen rijden. Vooral die ene waarvan de ruit al kapot was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
          Man man man, wat een schade zeg en waarom? Ik weet dat er iets was om ophef over te maken, maar dat er nog altijd zo'n simpele volkeren rondlopen...
          Euh, achterlijke volkeren, weet je zelfs waar het protest eigenlijk over ging?

Comment

• Falkland oorlog zit er blijkbaar nog heel diep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
              Ik zei simpele volkeren, niet achterlijke. Naar wat ik weet gaat het er erom dat die nummerplaat op de Porsche een verwijzing is naar een oorlog waarin ze verplicht werden mee te doen... En dat ze die plaat aanstootgevend vonden.
              Ik durf te wedden dat iedereen hier op het forum wel aanstoot van iets kan vinden, maar zo'n reacties... is toch simpel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                Over iets dat helemaal niet een dergelijke actie rechtvaardigt. So what dat de nummerplaat leek op de start van de Falkland-oorlog. Dat is problemen zien in iets wat er niet is. Zelfs Clarkson is zo dom en arrogant niet op iets dergelijk te doen. Sorry maar als jij vindt dat deze actie terecht was, dan raad ik je aan om de beelden nogmaals te kijken om de ernst van deze situatie in te schatten.

Belachelijk trouwens hoe weinig de Argentijnse politie deed om de crew te beschermen. Ik snap dat het konvooi rijdende moet blijven, maar is het niet gewoon veel handiger om politiewagens voorop te sturen en de mensen naar achter te drijven? (Die losers op hun moto of de mensen die zo kort langs de auto's stonden, had ik toch wel even aangetikt).

Anyhow, ik vond de special wel grappig dit jaar. Er is waarschijnlijk erg veel gescript maar dat maakt me niet uit. Het blijft grappig
                Mooi land ook, met kameraden hadden we het erover dat we misschien ook eens naar Patagonië moeten gaan. Na de 2e aflevering denk ik niet dat wij een dergelijk bekrompen land zullen bezoeken.

Op het einde toen Clarkson iets zei van "anyhow", zou ik hebben gezegd: "anyhow the falklands are still ours". Direct klaar mee.
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik zei simpele volkeren, niet achterlijke. Naar wat ik weet gaat het er erom dat die nummerplaat op de Porsche een verwijzing is naar een oorlog waarin ze verplicht werden mee te doen... En dat ze die plaat aanstootgevend vonden.
                  Ik durf te wedden dat iedereen hier op het forum wel aanstoot van iets kan vinden, maar zo'n reacties... is toch simpel...
                  Aanstoot aan "iets"? Gaat hier niet over klagende buren wegens spelende kinderen, aheum.

Had je nu eens de moeite gedaan je behoorlijk te informeren, in plaats van dergelijke "simpele" reactie te geven.

Het VK hebben begin jaren 80 een territorumoorlog uitgevochten met Argentinië waar in totaal meer dan 1000 soldaten in gesneuveld zijn en de meerdere oorlogsschepen verloren zijn gegaan. Om die reden zijn de diplomatieke relaties vandaag de dag tussen beide landen nog altijd moeilijk.

Dat die nummerplaat commotie zou teweegbrengen, dat lag dus voor de hand, en is niet verrassend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                    Over iets dat helemaal niet een dergelijke actie rechtvaardigt. So what dat de nummerplaat leek op de start van de Falkland-oorlog. Dat is problemen zien in iets wat er niet is. Zelfs Clarkson is zo dom en arrogant niet op iets dergelijk te doen. Sorry maar als jij vindt dat deze actie terecht was, dan raad ik je aan om de beelden nogmaals te kijken om de ernst van deze situatie in te schatten.
                    Net zoals de ganse Top gear show van begin tot eind gescript is, is ook dit geen toeval.

Ze hebben gewoon teveel van die farcen in het verleden uitgehaald om nu te doen alsof ze van niets wisten. Ze wisten zeer goed waar ze mee bezig waren en dat hun actie kon provoceren.

Geweld is uiteraard niet goed te praten, maar het zou van hun kant hen toch sieren moesten ze er minstens voor uitkomen dat ze wilden provoceren.

Comment

• Kunt ge dat ergens online bekijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Kunt ge dat ergens online bekijken?
                        Hier staat een linkje naar waar het online kan http://www.autoblog.nl/nieuws/uitzen...112#post-73112

Comment

Kunt ge dat ergens online bekijken?
                          Deel 1: http://www.cloudy.ec/v/f5a568c5d6a99

Deel 2: http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode...special-part-1
                          (maar dan plugin installeren en op UK zetten)

Ik heb gewoon torrent gebruikt.
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                            Deel 1: http://www.cloudy.ec/v/f5a568c5d6a99

Deel 2: http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode...special-part-1
                            (maar dan plugin installeren en op UK zetten)

Ik heb gewoon torrent gebruikt.
                            Aaah als ge het via torrent vind ga ik ook rap eens zoeken, tnx!

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                            Hier staat een linkje naar waar het online kan http://www.autoblog.nl/nieuws/uitzen...112#post-73112
                            Tnx!

Comment

Aaah als ge het via torrent vind ga ik ook rap eens zoeken, tnx!

Tnx!
                              Tweede aflevering: eerste deel: http://www.cloudy.ec/v/f5a568c5d6a99
                              Tweede aflevering: tweede deel: http://www.cloudy.ec/v/2c77fb205b85d

Comment

Tweede aflevering: eerste deel: http://www.cloudy.ec/v/f5a568c5d6a99
                                Tweede aflevering: tweede deel: http://www.cloudy.ec/v/2c77fb205b85d
                                Ideaal, moet ik al niet meer zoeken, ben ze aan het downloaden se! Tnx!

Comment

• Eerste deel vond ik wel beter, buiten t laatste van deel 2
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Jammer van die auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Jammer van die auto's.
                                      Die autos waren toch al naar de vaantjes door die trip.

Comment

• Het eerste deel vind ik niet, al die links zijn deel 2. Heeft nog iemand ergens deel 1?

Comment

• Het 22e seizoen van Top Gear werd afgetrapt met de Patagonia Special. De Christmas Special van Top Gear bestaat uit twee afleveringen waarin de heren met drie V8-aangedreven sportauto's door het onherbergzame Patagonië (Argentinië) rijden van Bariloche op weg naar de meest zuidelijk gelegen stad ter wereld, Ushuaia. De ruim 2.000 kilometer lang reis werd afgelegd in een Porsche 928, een Lotus Esprit en een Ford Mustang. Onderweg moeten er behoorlijk wat uitdagingen overwonnen worden, met name omdat Jeremy, James en Richard soms hun eigen weg moeten banen door het prachtige maar ruige landschap. Zoals jullie al hebben gelezen is het einde nogal omstreden, de crew werd

Comment

Working...
                                          X