Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merci, alles gevonden.

Overduidelijk dat ze wilden provoceren, wie dan zijn billen brandt...
    Natuurlijk is die lynchpartij niet goed te praten maar een grappige verwijzing naar een toch nog recente (van deze generatie) oorlog is volgens mij ook niet te maken.

Comment

• Heb gisteren de 2 afleveringen gezien ... was dus 2 uur lang kijken naar 3 oude bakken die aan lage snelheid over slechte wegen kruipen, om de beurt eens vastzitten en/of in panne vallen.
      Had eigenlijk moeten stoppen na de eerste aflevering maar dacht at misschien de tweede beter ging zijn.

Complete rubbish
      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• "Thuis" was ook op TV daar gaat alles nog trager
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Beetje een opgeblazen gedoe met die christmas special... Vooral die heisa rond die nummerplaat was er ver over. Het draagt bij sommigen misschien bij tot de reputatie van Top Gear maar bij mij doet zoiets eerder afbraak aan hun reputatie.

Comment

• Paar keer gelachen en mooie uitzichten gezien maar over het algemeen trok het op niet veel.
            Af en toe eens doorgespoeld want hoeveel minuten kan een mens blijven kijken naar een auto die traag over een slechte weg kruipt.
            Eigenlijk weet je alles op voorhand.
            Ze gaan de auto's volledig vernielen.
            Ze gaan ze tunen dat het op niks meer trekt.
            Ze gaan elkaar aanrijden wanneer het kan.
            Wanneer ze 100 meter modder naast de baan zien gaan ze er gaan inrijden, enz.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Paar keer gelachen en mooie uitzichten gezien maar over het algemeen trok het op niet veel.
              Af en toe eens doorgespoeld want hoeveel minuten kan een mens blijven kijken naar een auto die traag over een slechte weg kruipt.
              Eigenlijk weet je alles op voorhand.
              Ze gaan de auto's volledig vernielen.
              Ze gaan ze tunen dat het op niks meer trekt.
              Ze gaan elkaar aanrijden wanneer het kan.
              Wanneer ze 100 meter modder naast de baan zien gaan ze er gaan inrijden, enz.
              Inderdaad...

Enige grappige toestand was die truck die hun wagens doorheen de rivier moest rijden en waar ze via een hoogteverschil in het terrein op en af moesten.

Maar voor de rest nogal voorspelbaar?

Waarom niet meer van dit :

Comment

• Hoe zot was da opt einde! Die werden daar gesteenigt :p
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Livestream

Comment

• Herinnering: vanavond om 21.00u de start van het nieuwe seizoen.

Comment

• Waarvoor dank!

Comment

• Goed dat ik dit nog eens lees... ben benieuwd...

Comment

• Was het ook vergeten, bedankt.

Sent from here
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb ze deze ochtend bekeken en vond het niet slecht De stadsrace vond ik niet echt de moeite, maar het stukje over de Huracan vond ik wel oke.

Een gemiddelde aflevering, niet slecht, niet super

Comment

• als iemand de link van de laatste episode vind, post die even hier?
                              heb dat zelf ook gedaan met stuk van argentinie, maar ben geen held in het vinden van video's, op youtube komen ze wel meestal na paar dagen.
                              thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                als iemand de link van de laatste episode vind, post die even hier?
                                heb dat zelf ook gedaan met stuk van argentinie, maar ben geen held in het vinden van video's, op youtube komen ze wel meestal na paar dagen.
                                thanks

Comment

• Ik vond het nog grappig, rij je rond met een fiets van 9000 euro met elektronische schakelmechanisme.

Valt hij wel niet en breekt het af einde race

Comment

• Vond t niet zo goed, lang leve de roadtrips

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      hartelijk dank!

Comment

• Waar ze bij elke test van de Lambo Huracan over klagen is het onderstuur van de wagen, maar geen probleem bij Top Gear blijkbaar.

En dan maar zagen dat het geen knappe wagen is???? What??? Is een van de knapste wagens van de laatste jaren in sportwagenland.

Comment

• Het fijnste aan deze aflevering was toch wel toen hij de rechtzetting deed over hun laatste special. Een dikkere middelvinger kan je niet geven.

Comment

Working...
                                          X