Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als hij zich echt te buiten is gegaan aan agressief gedrag dan is het volledig terecht. En het is niet dat hij nog geen waarschuwingen genoeg heeft gehad.

In mijn vorige firma (amerikaanse gigant) zijn er voor veel minder buitengezet.
    www.peugeotforum.be

Comment

• Probleem is dat Top Gear onnoemelijk veel geld binnen brengt voor de BBC. Stop Top Gear, en je moet aanzienlijk veel mensen ontslaan omdat de inkomsten wegvallen.

Comment

• Hij begint toch al op leeftijd te komen . Tijd voor vers vlees.

Comment

• We kennen het hele verhaal niet, dus kunnen we er eigenlijk ook niet over oordelen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• de bbc bevestigt het verhaal van de klap
            Last edited by flappy; 12/03/2015, 09:44.
            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
              Blijkbaar niet, de resterende afleveringen zijn geschrapt.
              Andere bronnen spreken van één aflevering omdat anders de claims van de zenders die de afleveringen betaald hebben te duur zou uitvallen.

We zien wel.

Sent from here
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Een hilarisch overzicht van de landen die Clarkson beledigd heeft:

Het is beter een pinguïn te zijn dan een Belg, Mexicanen zijn 'lui' en Albanië is een land van 'Russische playboys'. Welke landen beledigde Clarkson al? En op welke manier? Een overzicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Een hilarisch overzicht van de landen die Clarkson beledigd heeft:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150312_01575833
                  BBC en vele andere zenders zenden deze "beledigingen" wel uit !!!

Comment

• Top Gear is gedaan voorgoed.

ben eens benieuwd hoe hij verder gaat en op welke zender (want intresse zal er zowiso zijn)
                    BMW X5 45e

Comment

• Zeg dat het niet waar is. Bron???

Comment

• Column van JC in the sun en op twitter heeft May ook gezegd dat het gedaan is.
                        BMW X5 45e

Comment

• Ik geloof dat niet^^. Ze zeggen dat nu wel maar het programma zal uiteindelijk wel doorgaan.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Zo heb ik weer een uur per week tijd voor mezelf.

Sent from here
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Top Gear is gedaan voorgoed.

ben eens benieuwd hoe hij verder gaat en op welke zender (want intresse zal er zowiso zijn)
                                Drive uitbouwen met Harris voor de tests en Clarckson voor de rand animatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Drive is niet meer met Chris Harris, die is daar al weg. Maar dan nog, die 2 passen niet samen vind ik

Comment

• Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Harris is al lang weg bij Drive. Zit nu elders.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Harris is al lang weg bij Drive. Zit nu elders.
                                        Harris doet het nu 'solo'. Maar volgens mij kan die dat zo niet lang meer volhouden. Moet toch ergens inkomsten uit halen? Heeft wel al een gesponsorde aflevering gehad over banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                          Zo heb ik weer een uur per week tijd voor mezelf.

Sent from here

Comment

Working...
                                          X