Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Harris doet het nu 'solo'. Maar volgens mij kan die dat zo niet lang meer volhouden. Moet toch ergens inkomsten uit halen? Heeft wel al een gesponsorde aflevering gehad over banden.
    YouTube geeft hem meer dan genoeg opbrengsten...veel meer dan waar de meeste onder ons hun kl**** voor gaan afdraaien.

Wel jammer van top gear maar goed het beste was er ook wel af denk ik.
    Last edited by Atenza; 16/03/2015, 00:16.
    Polo 6n 1.4

Comment

• Inderdaad, Harris heeft nu zijn eigen kanaal onder de naam 'Chris Harris on Cars'. Vind het juist goed, aangezien ge voor Drive moest beginnen betalen.

Comment

• Goed dat de BBC voet bij stuk houdt. Hier vind je de details van wat er gebeurd is : http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/j...p-gear-5330155.

Dus terugkomen met de helikopter van de opnames (maar veel later dan gepland omdat mijnheer heeft verkozen om zich lazarus te drinken in een pub na de opnames), dus te laat toekomen in 't hotel waar geen WARM eten meer staat.
        Dan 40 minuten aan een stuk iemand uitschelden, dreigen hem te ontslaan en hem blijkbaar hard genoeg in zijn gezicht slaan om zijn lip te barsten. In de tirade de producer onder meer "Lazy Irish Cunt" genoemd, dus weeral dezelfde toer op.
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Als het allemaal waar is lijkt het er inderdaad op dat Clarkson zijn kapsones te groot zijn geworden. Ik vond eerlijk gezegd dat Top Gear nog wel amusant was om naar te kijken maar zeker niet meer het niveau van vroeger haalde.

Comment

• Tja, je mag zijn wie je bent, zoiets hoort gewoonweg niet. Ik vind Clarkson een zalige presentator, maar denk dat hij het wat te hoog in z'n bol heeft gekregen.

Comment

• Ik lig er niet wakker van
              TopGear is/was niet meer dan een amusementshow met auto's als leidraad, soms heel leuk gedaan, soms (wanneer auto's enkel dienden om af te breken) bloeide mijn liefhebbershart.
              Blijft Topgear is t goed, gaat het weg, is dat mij ook goed
              Voor echt autonieuws kijk ik naar AutoMoto op TF1...of gewoon op internet
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                YouTube geeft hem meer dan genoeg opbrengsten...veel meer dan waar de meeste onder ons hun kloten voor gaan afdraaien.

Wel jammer van top gear maar goed het beste was er ook wel af denk ik.
                Dat zal niet zijn.

klein vb. De F40/F50 video kostte 15k dollar en bracht met de views amper 8k dollar op..

Dat zijn tests met prive wagens, die mensen moeten vergoed worden, banden, naft, circuithuur,...

ik was lang geaboneerd op drive+ maar er kwam te weinig nieuwe content op jammer genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Inderdaad, Harris heeft nu zijn eigen kanaal onder de naam 'Chris Harris on Cars'. Vind het juist goed, aangezien ge voor Drive moest beginnen betalen.
                Die heeft dat kanaal al lang. Zit nog af en toe bij drive als producer. En doet nu ook mee bij goodwood video's e.d.
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Die heeft dat kanaal al lang. Zit nog af en toe bij drive als producer. En doet nu ook mee bij goodwood video's e.d.
                  Inderdaad, maar niet elke video van hem kwam daar op. Nu wel.

Comment

• BBC ligt in UK al onder vuur omdat ze de regering al veel geld kosten. Als je ziet hoeveel TG binnenbrengt aan geld door hun shows en merchandising, denk ik dat de BBC in een vrij lastig parket zit. Zolang ze maar niet met een vrouw of een ander politiek correct persoon komen ..
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die deze vechtersbaas zo verafgoden.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                        Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die deze vechtersbaas zo verafgoden.....
                        Ik beklaag u vrouw
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• heeft alleszins veel pluimen verspeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            BBC ligt in UK al onder vuur omdat ze de regering al veel geld kosten. Als je ziet hoeveel TG binnenbrengt aan geld door hun shows en merchandising, denk ik dat de BBC in een vrij lastig parket zit. Zolang ze maar niet met een vrouw of een ander politiek correct persoon komen ..
                            Dus je vindt dat een zender die gedeeltelijk gefinancierd wordt met overheidsgeld dit soort crapuleus gedrag zomaar moet slikken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                              Dus je vindt dat een zender die gedeeltelijk gefinancierd wordt met overheidsgeld dit soort crapuleus gedrag zomaar moet slikken?
                              Dat staat niet in mn post he. Maar als je weet dat TG honderden miljoenen opbrengt, en de BBC gaat dat goudhaantje slachten, dan kan iedereen aanvoelen dat dit voor een serieuze financiële kater gaat zorgen. Eentje die de staat zeker niet gaat bijbenen.
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Gisteren was het zelfs op CNN.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Eigenlijk zou Topgear ze alledrie ontslaan en David couldhard , Martin Brundle en Damon Hill in de plaats bv. Die mannen kunnen alledrie rijden zoals de stig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                    Dat staat niet in mn post he. Maar als je weet dat TG honderden miljoenen opbrengt, en de BBC gaat dat goudhaantje slachten, dan kan iedereen aanvoelen dat dit voor een serieuze financiële kater gaat zorgen. Eentje die de staat zeker niet gaat bijbenen.
                                    Nog geen reden om dit gedrag te accepteren.

Comment

• als staatsinstelling kan de bbc zelfs niet anders dan hem ontslaan

Comment

• Niemand hoort een ander te slaan en er mee weg te geraken. Zelfs hij niet.

Het mag niet zijn dat rijken meer mogen dan anderen en bv processen kunnen afkopen! Oh wacht...

Comment

• Ik betwijfel of Clarkson buiten Top Gear een even succesvolle show rond auto's zou kunnen maken. Wat heeft hij buiten TG gemaakt wat succesvol was? Vergeet ook niet dat het concept van TG in al die tijd nauwelijks veranderd is. Het merk Top Gear zal wel eigendom zijn van de BBC dus zullen ze het gewoon verder proberen te zetten.

Comment

Working...
                                          X