De BBC krijgt wel nog altijd geld binnen van Top Gear USA en TG Australia en nog een pak andere landen waar het gemaakt wordt. Clarkson vervangen en nog altijd even veel kijkers lokken wordt verder wel zo goed als onmogelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDe BBC krijgt wel nog altijd geld binnen van Top Gear USA en TG Australia en nog een pak andere landen waar het gemaakt wordt. Clarkson vervangen en nog altijd even veel kijkers lokken wordt verder wel zo goed als onmogelijk.
USA wel nog, en volgens Wikipedia een Koreaanse versie?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenGoed dat de BBC voet bij stuk houdt. Hier vind je de details van wat er gebeurd is : http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/j...p-gear-5330155.
Dus terugkomen met de helikopter van de opnames (maar veel later dan gepland omdat mijnheer heeft verkozen om zich lazarus te drinken in een pub na de opnames), dus te laat toekomen in 't hotel waar geen WARM eten meer staat.
Dan 40 minuten aan een stuk iemand uitschelden, dreigen hem te ontslaan en hem blijkbaar hard genoeg in zijn gezicht slaan om zijn lip te barsten. In de tirade de producer onder meer "Lazy Irish Cunt" genoemd, dus weeral dezelfde toer op.
Enige wat zeker is, is dat JC zelf naar de BBC is gestapt omwille van het incident. Maar hij was niet dronken op het moment van de feiten, May had wel een fles wijn soldaat gemaakt. Blijkbaar was het irritatie van beide kanten, de productieassistent die 2 uur op zijn talents moest wachten, en de talents die te laat waren en geen eten meer konden krijgen want de kok was al naar huis. Als je dan met een honger zit, in een restaurant staat, en weet dat een steak 2 minuten per zijde op een heet vuur moet staan, dan kan ik me voorstellen dat ik bij een bord koude vleeswaren ik ook lastig zou worden. Gewoon genoeg kleine dingen die tegen steken om een dag te vergallen, en dan kan zoiets ontploffen... In het engels heeft men daar een woord voor: "Hangry".
Maar goed, dat laat niet toe dat je iemand gaat meppen. De vraag is of er wel gemept werd...
Ik denk dat JC erna besefte dat ie over de schreef ging, het heeft gemeld aan zijn oversten binnen de BBC, en de BBC dan overdreven heeft gereageerd en nu niet meer hun kak kan intrekken. Dat tezamen met een directie die echt niet overweg kan met 'talent' (de term binnen de wereld, niet de letterlijke betekenis van het woord in het woordenboek) en zelf een persoonlijke agenda heeft (eerst Saville zijn gang laten gaan met kleine kinderen en vervolgens JC vergelijken met Saville)... De directie heeft niet liever dat JC zichzelf verbrand, want dan kan ie ergens anders niet hetzelfde gaan doen zonder dat BBC de inkomsten ervan mist. En JC, gezien de escalatie veroorzaakt door de BBC, laat het allemaal op zijn begaan want door de overdreven reacties van de BBC wint ie sowieso... Een dinosaurus die eens lastig is geweest omwille van een hongerke is iets heel anders dan een pedofiel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten330d.
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenDie rijdt op da spul dat ze in tracteurs en chauffageketels kappen
Comment
-
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEr doet heel wat misinformatie de ronde. Onder andere ook bovenstaande.
Enige wat zeker is, is dat JC zelf naar de BBC is gestapt omwille van het incident. Maar hij was niet dronken op het moment van de feiten, May had wel een fles wijn soldaat gemaakt. Blijkbaar was het irritatie van beide kanten, de productieassistent die 2 uur op zijn talents moest wachten, en de talents die te laat waren en geen eten meer konden krijgen want de kok was al naar huis. Als je dan met een honger zit, in een restaurant staat, en weet dat een steak 2 minuten per zijde op een heet vuur moet staan, dan kan ik me voorstellen dat ik bij een bord koude vleeswaren ik ook lastig zou worden. Gewoon genoeg kleine dingen die tegen steken om een dag te vergallen, en dan kan zoiets ontploffen... In het engels heeft men daar een woord voor: "Hangry".
Maar goed, dat laat niet toe dat je iemand gaat meppen. De vraag is of er wel gemept werd...
Ik denk dat JC erna besefte dat ie over de schreef ging, het heeft gemeld aan zijn oversten binnen de BBC, en de BBC dan overdreven heeft gereageerd en nu niet meer hun kak kan intrekken. Dat tezamen met een directie die echt niet overweg kan met 'talent' (de term binnen de wereld, niet de letterlijke betekenis van het woord in het woordenboek) en zelf een persoonlijke agenda heeft (eerst Saville zijn gang laten gaan met kleine kinderen en vervolgens JC vergelijken met Saville)... De directie heeft niet liever dat JC zichzelf verbrand, want dan kan ie ergens anders niet hetzelfde gaan doen zonder dat BBC de inkomsten ervan mist. En JC, gezien de escalatie veroorzaakt door de BBC, laat het allemaal op zijn begaan want door de overdreven reacties van de BBC wint ie sowieso... Een dinosaurus die eens lastig is geweest omwille van een hongerke is iets heel anders dan een pedofiel...
Maar in wat je hier schrijft zie ik ook niet waar het feitelijke stopt en "jij" begint.
Als je over "misinformatie" spreekt, hou je dan ook bij het puur feitelijke...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jev Bekijk BerichtenHet merk TopGear is veel groter dan alleen de TV-shows. Geschatte waarde: 50 miljoen pound. Sinds 2012 is de BBC de enige eigenaar van het merk. Clarkson verkocht zijn share toen voor een 8.4 miljoen pound en de producer verkocht het zijne voor 5.6 miljoen (bron: http://www.theguardian.com/media/201...eremy-clarkson). Gaat de BBC dat op het spel zetten? Ik geloof er niets van...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe Australische versie bestaat niet meer denk ik, maar enkele seizoenen van geweest?
USA wel nog, en volgens Wikipedia een Koreaanse versie?
Comment
-
Zuid Korea volgens Wikipedia.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenMisinformatie is er zeker, dat is zeker.
Maar in wat je hier schrijft zie ik ook niet waar het feitelijke stopt en "jij" begint.
Als je over "misinformatie" spreekt, hou je dan ook bij het puur feitelijke...
Comment
-
Bedenking :
Als JC enkele uurtjes te laat is wegens eigen vertier, mag ie van z'n oren maken en d'er op kloppen...
Maar als de producers enkele uurtjes langer moeten werken omdat er een take enkele keren moet over gedaan worden, mogen die dan ook op de sterren kloppen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenBedenking :
Als JC enkele uurtjes te laat is wegens eigen vertier, mag ie van z'n oren maken en d'er op kloppen...
Maar als de producers enkele uurtjes langer moeten werken omdat er een take enkele keren moet over gedaan worden, mogen die dan ook op de sterren kloppen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenOk, maar ik had daar nog nooit van gehoord dus ik veronderstel dat deze shows buiten Groot Britannië niet worden uitgezonden.
Ze zijn (buiten GB) minder bekend dan TG, maar hebben hem zowel als de BBC geen windeieren gelegd. Daarnaast nog een paar andere shows, series en docu's waar je wellicht wel van gehoord hebt zoals bijvoorbeeld de originele "Robot Wars".
Anyway, als'ie daadwerkelijk z'n handjes niet kon thuishouden zal de BBC bijna niet anders kunnen dan hem te laten gaan. Ach, medelijden hoe je niet met hem te hebben, hij verdient nog aardig aan alle documentaires en schrijfsels in allerlei bladen en kranten.
De laatste berichten zijn overigens dat de 3 overige episodes van TG "gewoon" uitgezonden gaan worden volgens Driving.co.uk.Last edited by jev; 17/03/2015, 16:33.
Comment
-
Er is wat nieuws over hun geplande test over de nieuwe hypercars:
Top Gear to Race the 3 Hypercars – LaFerrari, P1, 918
Top Gear have been in the news quite a lot recently, and we were all left fearing that it could be the end of the show as we know it.
Earlier in the current series, Clarkson, Hammond and May have on screen discussed a planned race and comparison test with the latest trio of hybrid hypercars to finally see which is fastest of LaFerrari, McLaren P1 or the Porsche 918 Spyder. With recent reports of the show being cancelled we didn’t think this was going to happen but sources at the BBC have told Driving that staff at the BBC are currently planning a bonus episode of Top Gear which will feature the three hypercars battling it out.
This means as long as the three manufacturers agree to lend the show their cars then we will see them on a show on our TVs soon and the ultimate question of what car is the fasted will be answered, we can’t wait.
Bron: http://thesupercarkids.com/top-gear-...hypercar-race/
Comment
Comment