Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    de bbc moet een correct beleid voeren, anders verliezen ze hun gezicht

Door jarenlang zijn gescheld en ... Uit te zenden ???

Comment

• de mensen smulden ervan

voor jou staat schelden blijkbaar gelijk aan een vuistje uitdelen...dat is niet gelijk, neem dat maar aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        Door jarenlang zijn gescheld en ... Uit te zenden ???
        Schelden?

Gewoon cliché's bovenhalen en dingen zeggen dat veel mensen mee kunnen lachen.
        BMW X5 45e

Comment

• als nigel farage van rompuy een natte dweil noemt, kun je dat onkies bestempelen en de britten kunnen de man wegstemmen (of net niet )
          moest hij herman fysiek zijn aangevlogen, waren de gevolgen gans anders geweest

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Als dat er van komt is de BBC een klein beetje hypocriet.

Comment

• Voor geld wijkt alles.

Comment

• De BBC wou blijkbaar wel nog verder dit seizoen zonder Clarkson, maar Hammond en May wouden dat niet doen.

'Top Gear'-presentatoren willen niet verder zonder Jeremy Clarkson

Hammond en May kregen van de directie van de BBC te horen dat de laatste drie shows zouden bestaan uit voorheen opgenomen segmenten en een aantal studio-opnamen met alleen de twee heren. ''Ze wilden het niet doen zonder Jeremy, dus de gesprekken kwamen niet van de grond'', vertelt een BBC-ingewijde. ''Er heerst een gevoel van 'alles of niets'.''

Richard en James willen dan misschien geen Top Gear-afleveringen opnemen zonder de vorige week geschorste Jeremy, thuiszitten vinden ze ook niets. Beide presentatoren uitten gisteren op Twitter hun verveling nu ze werkloos op de bank zitten. Naar verwachting krijgt Clarkson nog deze week te horen of hij wordt ontslagen of weer aan het werk mag. Jeremy Clarkson is geschorst voor de duur van het onderzoek naar een handgemeen met 'Top Gear'-producer Oison Tymon. Die liep een gebarsten lip op nadat Clarkson hem een klap had verkocht. Clarkson wond zich op omdat er na een lange opnamedag geen warme maaltijd was in het hotel in Yorkshire waar de ploeg verbleef.

Het lot van de populaire maar controversiële presentator ligt nu in handen van Tony Hall, algemeen directeur van de BBC en niet in die van tv-baas Danny Cohen zoals eerder gesuggereerd. Volgens de insider staat Cohen onder zware druk om het onderzoek naar het geschil zo snel mogelijk af te sluiten. "We moeten het spel volgens het boekje spelen, maar de druk die het Clarkson-kamp op de BBC uitoefent is groot. Danny probeert zijn taak zo goed mogelijk te doen, maar hij heeft het niet makkelijk". "Onze prioriteit ligt bij de persoon die aangevallen zou zijn, maar we zitten tussen twee vuren. Wat er ook wordt beslist, het is ondenkbaar dat iedereen ermee tevreden zal zijn".

Clarkson (54) en Oisin (36) hebben allebei hun versie van de feiten voorgelegd aan Ken MacQuarrie, de baas van BBC Schotland die het onderzoek leidt. Beide hadden naar verluidt advocaten meegebracht. MacQuarrie zal ook getuigen horen.

Richard Hammond en James May hebben een aanbod van de BBC afgeslagen om de laatste drie afleveringen van het seizoen van Top Gear met zijn tweeën te presenteren, meldt Mirror. De heren zouden het werk niet zonder Jeremy Clarkson willen doen.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...content=nieuws

Comment

• Ze zullen ook wel weten dat het zonder Jeremy geen echte Top Gear is.

Comment

• Hij zal wel gewoon terug mogen komen.
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Hij zal wel gewoon terug mogen komen.
                        Sowieso.

Comment

• Ik denk het ook. Nu is het ook een andere BBC topman die erover zal beslissen (en niet Cohen) geloof ik.
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Hij zal wel gewoon terug mogen komen.
                            Natuurlijk, binnen een aantal weken/maanden wanneer de zaak is 'afgerond' komt hij gewoon terug en binnen een dik jaar spreekt niemand er nog over en is iedereen het weer vergeten. Zo gaat dat toch altijd met alles?
                            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• En wat een gigantische publiciteitsstunt is dit...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• bij BBC is het altijd spel,
                                moest ik Clarkson zijn, ik zou gewoon naar een ander kanaal gaan of zoals Harris met betalend zendertje op youtube

Comment

• Ik betwijfel toch zwaar of dit een publiciteitsstunt zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Ik betwijfel toch zwaar of dit een publiciteitsstunt zou zijn.
                                    Denk ik nu ook wel niet.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• En nu kunnen we er een streep onder trekken.

Comment

• overduidelijke mentaliteit van 't-is-mijn-fout-niet
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X