Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allemaal de schuld van die kok! Als die wat langer had gebleven had Jeremy zijn steak gehad en was hij niet kwaad geworden

Comment

• een andere petitie voor een eigen show op netflix

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• De grote commerciële zenders staan te drummen om Clarkson een miljoenencontract aan te bieden, hij zal er niet slechter van worden

Jammer dat we die 3 laatste Top Gear afleveringen niet meer gaan zien, en spijtig dat Top Gear op zo'n manier moet eindigen. Ik ben in ieder geval blij dat ik ze 2 jaar geleden live gezien heb.

Comment

• Nogal redelijk hypocriete directie daar bij de BBC... Jimmy Saville verkrachte en bepotelde honderden kinderen indertijd en dat probeert men ten allen tijde toe te dekken maar als er eens een uit de hand gelopen discussie volgt smijten ze hem direct buiten... Aan de andere kant kan ik ze ook wel begrijpen maar goed voor de BBC zal dit toch niet uitdraaien vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
            Nogal redelijk hypocriete directie daar bij de BBC... Jimmy Saville verkrachte en bepotelde honderden kinderen indertijd en dat probeert men ten allen tijde toe te dekken maar als er eens een uit de hand gelopen discussie volgt smijten ze hem direct buiten... Aan de andere kant kan ik ze ook wel begrijpen maar goed voor de BBC zal dit toch niet uitdraaien vrees ik...
            Inderdaad. Ergens denk ik dat er wat meer achterzit.

Comment

• Jeremy Clarkson zou inmiddels ontslagen zijn??
              HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Doodzonde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                  Allemaal de schuld van die kok! Als die wat langer had gebleven had Jeremy zijn steak gehad en was hij niet kwaad geworden
                  True! De smeerlap waarschijnlijk ook ontslagen
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Jammer, aan alle goede dingen komt een eind. Ik heb jarenlang van Top Gear genoten, al van kinds af. Het zal ook nooit meer hetzelfde zijn als het toch doorgaat met een andere presentator bvb.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Jammer, aan alle goede dingen komt een eind. .

Volg je hierin zeker niet,altijd al een blaaskaak gevonden,geef mij maar fifth gear..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          Volg je hierin zeker niet,altijd al een blaaskaak gevonden,geef mij maar fifth gear..
                          Dat is jouw mening, mijn mening is dat een persoonlijkheid als Jeremy Clarkson iedaal is om als persoonlijkheid te fungeren voor een grootse televisie show (al dan niet met auto's).

Of hij een blaaskaak is weet ik niet, privé kan hij rustiger zijn, televisie = show.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                            Die is zeker 'binnen', al lang zelfs
                            Net worth wordt geschat op 50 miljoen pond of een kleine 70 miljoen euro...
                            Maar op een bepaald moment doen de centen er niet meer toe en gaat het om imago etc.

Blijkbaar is die vent nog maar 54, ik had hem zo 10j. ouder gegeven...

Rokers zien er op die leeftijd al 10j ouder uit dan ze zijn.

​(en 't is nog waar ook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              Dat is jouw mening, mijn mening is dat een persoonlijkheid als Jeremy Clarkson iedaal is om als persoonlijkheid te fungeren voor een grootse televisie show (al dan niet met auto's).

Of hij een blaaskaak is weet ik niet, privé kan hij rustiger zijn, televisie = show.
                              Oh, ik denk dat hij een bullebak en een primadonna is .
                              En ik denk dat hij de show droeg.

Hier is het BBC verslag van het onderzoek.
                              30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Top Gear zal nooit meer hetzelfde zijn denk ik.
                                De drie leden waren echte vrienden van elkaar en
                                nu gaan ze er één van vervangen?
                                Komt nooit meer goed.
                                Als Richard Hammond en James May nog mee wil doen met Top Gear natuurlijk.
                                Anders kan BBC er helemaal een kruis over trekken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Rokers zien er op die leeftijd al 10j ouder uit dan ze zijn.

​(en 't is nog waar ook)
                                  ik ben 52

Comment

• Jeremy Clarkson's Top Gear co-presenter James May says he, Clarkson and Hammond come "as a package" so the future of the show and a replacement "will require...

May's reactie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                      Hij verkoopt zijn Ferrari! De rest heb ik niet zo goed gevolgd. Leuk hoedje.
                                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• als je het rapport leest mag clarkson het gerust eens voor de rechter gaan uitleggen
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Topgear heeft nog wissels van presentatoren overleefd.
                                          En nu is dit de kans om van ik-gooi-een-piano-op-een-caravan terug naar een autoprogramma te gaan.

Comment

Working...
                                          X