Allemaal de schuld van die kok! Als die wat langer had gebleven had Jeremy zijn steak gehad en was hij niet kwaad geworden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
een andere petitie voor een eigen show op netflix
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
De grote commerciële zenders staan te drummen om Clarkson een miljoenencontract aan te bieden, hij zal er niet slechter van worden
Jammer dat we die 3 laatste Top Gear afleveringen niet meer gaan zien, en spijtig dat Top Gear op zo'n manier moet eindigen. Ik ben in ieder geval blij dat ik ze 2 jaar geleden live gezien heb.
Comment
-
Nogal redelijk hypocriete directie daar bij de BBC... Jimmy Saville verkrachte en bepotelde honderden kinderen indertijd en dat probeert men ten allen tijde toe te dekken maar als er eens een uit de hand gelopen discussie volgt smijten ze hem direct buiten... Aan de andere kant kan ik ze ook wel begrijpen maar goed voor de BBC zal dit toch niet uitdraaien vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenNogal redelijk hypocriete directie daar bij de BBC... Jimmy Saville verkrachte en bepotelde honderden kinderen indertijd en dat probeert men ten allen tijde toe te dekken maar als er eens een uit de hand gelopen discussie volgt smijten ze hem direct buiten... Aan de andere kant kan ik ze ook wel begrijpen maar goed voor de BBC zal dit toch niet uitdraaien vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenAllemaal de schuld van die kok! Als die wat langer had gebleven had Jeremy zijn steak gehad en was hij niet kwaad gewordenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Jammer, aan alle goede dingen komt een eind. Ik heb jarenlang van Top Gear genoten, al van kinds af. Het zal ook nooit meer hetzelfde zijn als het toch doorgaat met een andere presentator bvb.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJammer, aan alle goede dingen komt een eind. .
Volg je hierin zeker niet,altijd al een blaaskaak gevonden,geef mij maar fifth gear..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenVolg je hierin zeker niet,altijd al een blaaskaak gevonden,geef mij maar fifth gear..
Of hij een blaaskaak is weet ik niet, privé kan hij rustiger zijn, televisie = show.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenDie is zeker 'binnen', al lang zelfs
Net worth wordt geschat op 50 miljoen pond of een kleine 70 miljoen euro...
Maar op een bepaald moment doen de centen er niet meer toe en gaat het om imago etc.
Blijkbaar is die vent nog maar 54, ik had hem zo 10j. ouder gegeven...
Rokers zien er op die leeftijd al 10j ouder uit dan ze zijn.
(en 't is nog waar ook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDat is jouw mening, mijn mening is dat een persoonlijkheid als Jeremy Clarkson iedaal is om als persoonlijkheid te fungeren voor een grootse televisie show (al dan niet met auto's).
Of hij een blaaskaak is weet ik niet, privé kan hij rustiger zijn, televisie = show.
En ik denk dat hij de show droeg.
Hier is het BBC verslag van het onderzoek.
Comment
-
Top Gear zal nooit meer hetzelfde zijn denk ik.
De drie leden waren echte vrienden van elkaar en
nu gaan ze er één van vervangen?
Komt nooit meer goed.
Als Richard Hammond en James May nog mee wil doen met Top Gear natuurlijk.
Anders kan BBC er helemaal een kruis over trekken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenRokers zien er op die leeftijd al 10j ouder uit dan ze zijn.
(en 't is nog waar ook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
Comment
-
als je het rapport leest mag clarkson het gerust eens voor de rechter gaan uitleggen
Comment
Comment