Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind clarkson helemaal niet belangrijk voor Top Gear.
    ik kijk vooral voor de roadtrips en het raggen.
    of dat nu clarkson is of nen andere, who cares.

persoonlijk kijk ik ook graag naar fifth gear.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
      Topgear heeft nog wissels van presentatoren overleefd.
      En nu is dit de kans om van ik-gooi-een-piano-op-een-caravan terug naar een autoprogramma te gaan.
      Daar zijn er al genoeg van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
        Nogal redelijk hypocriete directie daar bij de BBC... Jimmy Saville verkrachte en bepotelde honderden kinderen indertijd en dat probeert men ten allen tijde toe te dekken maar als er eens een uit de hand gelopen discussie volgt smijten ze hem direct buiten... Aan de andere kant kan ik ze ook wel begrijpen maar goed voor de BBC zal dit toch niet uitdraaien vrees ik...
        Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
        Oh, ik denk dat hij een bullebak en een primadonna is .
        En ik denk dat hij de show droeg.

Hier is het BBC verslag van het onderzoek.
        Zoals ik al enlkele pagina's geleden aangaf : o'n krapuuleus gedrag accepteren van een ster zou een smet op 't blazoen zijn van de BBC. Het is niet omdat diezelfde BBC zoveel jaren geleden Jimmy Saville een hand boven het hoofd hebben gehouden, dat ze er nu geen lessen mogen uit leren.
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Iemand moedwillig slagen is zo marginaal en kansloos. Een, voor mij, terecht ontslag. Ik had ook het gevoel dat top gear de laatste jaren niet meer was wat het ooit is geweest. Zeer voorspellende en gescripte dialogen, die dan nog eens enorm slecht 'geacteerd' waren. Neen, zet daar 3 nieuwe frisse gezichten (Harris, harry metcalfe en nog iemand?) Lijkt me een pak leuker, boeiender en origineler te worden. Een zeer goede en volwassen beslissing van de BBC.
          -

Comment

• Hoe je het ook draait of keert, Top Gear zonder Clarkson gaat niet werken. Helemaal niet als Hammond en May er ook uitstappen.
            Ik heb zowat zitten googlen en stootte op een artikel van een half jaar terug waar er al sprake was van Clarkson te vervangen door iemand anders. Wat ik ergens vreemd vind aangezien dat incident met die producer maar van enkele weken terug dateert. Het is precies dat ze hem daar al eerder buiten wilden. Je kunt uzelf afvragen waarom net dat incident in de media is terecht gekomen. Wetende wat voor persoon Clarkson kan zijn zal het toch wel niet de eerste keer geweest zijn dat het botste met een medewerker. Niet dat ik het goedkeur dat hij de producer klop zou hebben gegeven, maar aan de andere kant heb ik ook het idee dat heel het verhaal wat opgeblazen wordt.

Wat ik het liefst zou zien is dat ze alle drie overstappen naar een andere zender en terug gaan naar het begin. Top Gear was altijd leuk maar aan de andere kant was het de laatste tijd ook niet helemaal meer wat het geweest was. De spontaniteit werd vervangen door scripting die er dikwijls vanaf droop. Het feit dat er enkel nog maar supercars in het programma aan bod kwamen en zelden normale wagens stoorde mij af en toe ook wel. Is wat meer tests van goedkopere wagens kan even leuk of zelfs leuker zijn dan van de zoveelste Lamborghini of Ferrari. Het is toch vooral de chemie tussen de drie die het succes maakt en niet de wagens waarmee ze over hun track scheurde.

En we mogen the Stig niet vergeten. Waar gaat die mens nog werk vinden zonder zijn helm af te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
              Hoe je het ook draait of keert, Top Gear zonder Clarkson gaat niet werken. Helemaal niet als Hammond en May er ook uitstappen.
              Ik heb zowat zitten googlen en stootte op een artikel van een half jaar terug waar er al sprake was van Clarkson te vervangen door iemand anders. Wat ik ergens vreemd vind aangezien dat incident met die producer maar van enkele weken terug dateert. Het is precies dat ze hem daar al eerder buiten wilden. Je kunt uzelf afvragen waarom net dat incident in de media is terecht gekomen. Wetende wat voor persoon Clarkson kan zijn zal het toch wel niet de eerste keer geweest zijn dat het botste met een medewerker. Niet dat ik het goedkeur dat hij de producer klop zou hebben gegeven, maar aan de andere kant heb ik ook het idee dat heel het verhaal wat opgeblazen wordt.
              Clarkson heeft een half jaar geleden een laatste waarschuwing gekregen, logisch dat er een half jaar geleden in de media dus al gesproken werd over een vervanger.
              En het incident opgeblazen? Meen je dat nu echt? Blijkbaar heeft Clarkson zelf ook gesnapt dat hij ver over de schreef was gegaan, want hij heeft zelf na het incident zijn hiërarchie op de hoogte gesteld van 't incident. Hij heeft die kerel gedurende een half uur uitgescholden (meer detail vind je in een link naar een artikel in the mirror enkele pagina's terug) en dan blijkbaar gedurende 30 seconden fysiek geweld gebruikt. Er zijn heel wat getuigen bovendien. En dat alles omdat mijnheer geen eten kreeg .
              Sommige mensen, en jij bent er duidelijk één van, zullen hem blijven verdedigen. Maar een collega slaan kan je gewoon niet onder de mat wegschuiven. Zeker niet na wat er daarvoor gebeurd is. Indien de BBC dit zou tolereren, is het hek helemaal van de dam. Dit is de enige juiste keuze en dit is de enige manier waarop je hem kan straffen.
              Last edited by BertVS; 26/03/2015, 07:45.
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                ik vind clarkson helemaal niet belangrijk voor Top Gear.
                ik kijk vooral voor de roadtrips en het raggen.
                of dat nu clarkson is of nen andere, who cares.

persoonlijk kijk ik ook graag naar fifth gear.
                Dus ge kijkt liever naar topgear USA of australie ? die programma's zijn het kijken nie waard..

Fifth gear is copycat van topgear (script toch) de rest zit beter ineen omdat de presentatoren anders zijn..

Blijf erbij, de originele topgear met Clarkson/hammond/may is het beste.. ok niet altijd hoogstaande televisie betreft auto's maar er zit verdorie humor in..

aan al de rest.. veel plezier kijken naar de zoveelste Idool of xfactor of kookprogramma met een bende losers. Ik ga Top gear echt missen, en vervangen zullen ze nooit kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                  Clarkson heeft een half jaar geleden een laatste waarschuwing gekregen, logisch dat er een half jaar geleden in de media dus al gesproken werd over een vervanger.
                  En het incident opgeblazen? Meen je dat nu echt? Blijkbaar heeft Clarkson zelf ook gesnapt dat hij ver over de schreef was gegaan, want hij heeft zelf na het incident zijn hiërarchie op de hoogte gesteld van 't incident. Hij heeft die kerel gedurende een half uur uitgescholden (meer detail vind je in een link naar een artikel in the mirror enkele pagina's terug) en dan blijkbaar gedurende 30 seconden fysiek geweld gebruikt. Er zijn heel wat getuigen bovendien. En dat alles omdat mijnheer geen eten kreeg .
                  Sommige mensen, en jij bent er duidelijk één van, zullen hem blijven verdedigen. Maar een collega slaan kan je gewoon niet onder de mat wegschuiven. Zeker niet na wat er daarvoor gebeurd is. Indien de BBC dit zou tolereren, is het hek helemaal van de dam. Dit is de enige juiste keuze en dit is de enige manier waarop je hem kan straffen.
                  dat 'slaan' zal wat duw en trekwerk geweest zijn... weer de media die van ene mug een olifant maakt, clarkson is slim genoeg om zo geen dingen te doen..

Al zijn parlé kwam in het nieuws ja.. maar heeft hem intussen beroemd/berucht gemaakt...

Comment

• De tests van motorvoertuigen leken me niet altijd even objectief. Ik kijk met heimwee terug naar de tijden van 'Wikken en wegen" van wijlen Miel Louw.

Comment

• De discussie mag helemaal niet gaan over hoe succesvol het programma is met of zonder Clarkson.
                      Hij heeft een grens overschreden en wordt daar nu terecht voor gestraft.
                      Als ik de reacties op het internet lees zou hij voor sommigen best nog een paar kinderen mogen verkracht hebben zolang hun favoriete show maar blijft bestaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                        Dus ge kijkt liever naar topgear USA of australie ? die programma's zijn het kijken nie waard..

Fifth gear is copycat van topgear (script toch) de rest zit beter ineen omdat de presentatoren anders zijn..

Blijf erbij, de originele topgear met Clarkson/hammond/may is het beste.. ok niet altijd hoogstaande televisie betreft auto's maar er zit verdorie humor in..

aan al de rest.. veel plezier kijken naar de zoveelste Idool of xfactor of kookprogramma met een bende losers. Ik ga Top gear echt missen, en vervangen zullen ze nooit kunnen
                        dat eerst heb ik niet gezegd.
                        tg usa vind ik helemaal belachelijk en tg Australië heb ik nog nooit gezien.

so what dat fg en copucat is, ik vind het leuk om naar te kijken.

de pers vindt hammond en may minder belangrijk, ik zeker niet.
                        kan evengoed een zelf beter genieten van die gasten hun humor.

maar het acteerwerk dat die gasten tonen is wel ronduit belachelijk en allesbehalve spontaan te noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                          De discussie mag helemaal niet gaan over hoe succesvol het programma is met of zonder Clarkson.
                          Als ik de reacties op het internet lees zou hij voor sommigen best nog een paar kinderen mogen verkracht hebben zolang hun favoriete show maar blijft bestaan...
                          Voila,nuff said ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                            De discussie mag helemaal niet gaan over hoe succesvol het programma is met of zonder Clarkson.
                            Nu niet overdrijven he. Een volwassen man die een andere volwassen man een mot geeft is iets totaal anders dan een persoon die meerdere kinderen aanrandt.
                            En je kan nu toch moeilijk ontkennen dat de BBC niet in hun eigen voeten schiet op deze manier.

Comment

• Top Gear was gewoon decadent geworden, het was geen auto-programma niet meer, maar het speeltje van de presentatoren
                              Het kon mij al een hele tijd niet meer boeien, ik zapte geregeld voor het einde van de uitzending

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                Nu niet overdrijven he. Een volwassen man die een andere volwassen man een mot geeft is iets totaal anders dan een persoon die meerdere kinderen aanrandt.
                                En je kan nu toch moeilijk ontkennen dat de BBC niet in hun eigen voeten schiet op deze manier.
                                dus iemand een lap geven omdat ge geen hot chow krijgt is dan wel ok? ik heb er al voor veel minder ontslagen weten worden en dat waren ook belangrijke personen in het bedrijf toen.
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                  dus iemand een lap geven omdat ge geen hot chow krijgt is dan wel ok? ik heb er al voor veel minder ontslagen weten worden en dat waren ook belangrijke personen in het bedrijf toen.
                                  Dat zeg ik ook niet he. Zeg gewoon dat er een enorm verschil is tussen die twee.

Comment

• Binnen een paar jaar gaan we kunnen zeggen, ''de goede oude tijd van Top Gear''. Jammer maar helaas.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Vind het walgelijk om te zien hoe sommigen reageren en hun gal uitspuwen t.o.v. Oisin Tymes en zelfs doodsbedreigingen uiten etc.. Terwijl het Clarkson was die fout was. Eens zien hoe ze zouden reageren als zij eens mot vangen van hun bazen...

Vond TG een paar seizoenen geleden nog leuk, maar de laatste tijd is het idd vooral geforceerd (gescript) grappig zijn. Clarkson kwam ook meer en meer over alsof hij zichzelf onaantastbaar waande en de grote man was. Ja, heb ook wel gelachen met sommige van z'n grappen, maar als dan blijkt dat hij in 't echt zo'n blasé eikel is... Enfin, met zijn jaarloon van de laatste 20 jaar zal hij er alvast niet van wakker liggen denk ik... Het leukste vond ik de specials en challenges. De rubriek 'star in a reasonably priced car' mocht er van mij gerust uit..

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                      Logisch, Fifth Gear is de opvolger van het originele Top Gear, voor TG opnieuw gelanceerd werd in 2002. Oorspronkelijk wou het tv-station dat Fifth Gear afleveringen besteld had, dat het terug Top Gear heette, maar dat mocht niet.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• je moet morgen op da job eens een collega een muilpeer verkopen

en al zeker je baas

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          je moet morgen op da job eens een collega een muilpeer verkopen

en al zeker je baas

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
                                          Ik zou m'n werk behouden

Comment

Working...
                                          X