Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jij kunt fam redenen inroepen

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• Het ontslag is eigenlijk wel terecht. Zeker na x aantal waarschuwingen.

Dat neemt niet weg dat ik Top Gear zal missen. Ik zie het niet marcheren zonder Clarckson, Hammond en May. Het zal voor eeuwig en altijd vergeleken worden met hun tijdperk.
      Andere zender, nieuwe show met hun drieën?
      Misschien goed want het programma kon wel een frisse wind gebruiken.

Wordt vervolgd...
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• het erge van al is dat oorzaak van al nooit sorry heeft kunnen zeggen
        het had zo simpel kunnen zijn

of komt dat nog wantonderschat nooit natuurlijk de bbc

Comment

• All good things must come to an end.

Ik heb enorm genoten van de nieuwe top gear; het enthousiasme werkte aanstekelijk en de 'specials' waren altijd heel avontuurlijk en leuk om zien.
          Het lijkt me best dat deze show nu eindigt, vlak na hun hoogtepunten... Want geef toe, het was toch echt niet denderend meer te noemen dit laatste seizoen.

Over het ontstag van Clarkson kan ik maar 1 ding zeggen: Volledig terecht!
          Stel je maar eens in de plaats van die producer... publiekelijk uitgescholden en vernederd worden; vrezend voor je job slik je het maar allemaal en word je bovendien nog fysiek aangepakt ook! Wie dit oogluikend toelaat is volgens mij niet goed in z'n hoofd.

Het enige jammerlijke aan de beslissing van de BBC is dat het waarschijnlijk ook de ondersteunende leden van het Top Gear team treft; die écht wel fantastisch werk leverden om de heilige drievuldigheid zo goed mogelijk in beeld te brengen. Dat zijn de onbezongen helden en échte slachtoffers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
            Nu niet overdrijven he. Een volwassen man die een andere volwassen man een mot geeft is iets totaal anders dan een persoon die meerdere kinderen aanrandt.
            En je kan nu toch moeilijk ontkennen dat de BBC niet in hun eigen voeten schiet op deze manier.
            Je snapt hopelijk dat ik enkel een beeldende vergelijking wilde maken?
            BBC schiet niet in hun eigen voet, dat heeft Clarkson zelf gedaan. Je kan niet als familiezender een presentator in dienst houden voor een van je meest bekeken programma's wanneer die persoon een misdaad heeft begaan. Wat slagen en verwondingen nog steeds zijn... Zoiets heet 'integriteit'. Een zeer hoog goed in deze tijd.

(en akkoord, daar staan ze (BBC) niet altijd voor bekend, maar beter laat dan nooit)

Comment

• Voor mij was TopGear al lang op de terugweg. Deze reeks waren de goede stukken al schaars, de montages waren veel te flashy, de onderwerpen gewoon niet interessant. Of nieuwe versies van wat ze al deden. Ik ben en was een grote fan, ook van Clarkson, maar dit kon niet door de beugel.

Wat ik wel niet snap is dat hij vaak op zijn plek gezet wordt omwille van zijn uitspraken in het programma. Dat wordt nadien nog gemonteerd. Je gaat mij ook niet wijsmaken dat ze bij de BBC dat gewoon uitzenden zonder dat te bekijken. Wanneer dat dan niet door de beugel zou kunnen moeten ze maar knippen. Dat deden ze dus niet, dus moeten ze nadien dan ook niet met de vinger wijzen naar Clarkson als er hetze ontstaat.

Ik hoop dat er toch een mooie vervanger komt. Ik heb het eerder al gezegd maar ik ben wel fan van het format en de presentatoren. Zo vind ik dat zowel May als Hammond al heel wat goede programma's gedraaid hebben, zeker bij Discovery.

We zien wel wat de toekomst brengt zeker

Comment

• Geen nood mannen, de Franse versie is net uitgekomen...

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Guy Martin, Jodie Kidd, dat kan wel zéér leuk worden. Ik geef ze het voordeel van de twijfel.
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bloemen en planten interessant
                        Last edited by krikkie; 19/05/2015, 12:30.
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• tuinieren met Clarkson , kan interessant zijn

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
                              tuinieren met Clarkson , kan interessant zijn

Comment

• Laatste twee afleveringen komen er toch
                                Subscribe and 🔔 to the BBC 👉 https://bit.ly/BBCYouTubeSubWatch the BBC first on iPlayer 👉 https://bbc.in/iPlayer-Home http://www.bbc.co.uk/topgear Brand n...
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Wanneer??

Comment

• Chris Evans als nieuwe presentator, het kon slechter: http://www.bbc.com/news/uk-33158464

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                      Wanneer??
                                      28 juni
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        Chris Evans als nieuwe presentator, het kon slechter: http://www.bbc.com/news/uk-33158464
                                        Mja swaar.

Gaat toch serieus uit z'n pijp moeten komen om de vorige te evenaren
                                        BMW X5 45e

Comment

• Evenaren gaat nooit kunnen. Daarom hoop ik dat ze het format wat aanpassen om vergelijkingen met het oude TG te voorkomen. Terug wat serieuzere tests met wat humor in zou ideaal zijn. Als ze de lijn van het huidige programma doortrekken heb ik er ook mijn twijfels bij.

Comment

Working...
                                          X