Chris Harris ware leuk geweest.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenChris Harris ware leuk geweest.
Chris is imo te serieus voor een programma als Topgear
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenNah, laat die maar doen wat hij nu doet. Zijn youtube filmpjes zijn geweldig, omdat ze zó inhoudelijk zijn.
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHmmm, Alex Goy van Xcar als vervanger van captain Slow zou ook nog kunnen. Kijk altijd zeer graag naar die zijn reviews in z'n upperclass english.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenTerug wat serieuzere tests met wat humor in zou ideaal zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAls ze de lijn van het huidige programma doortrekken heb ik er ook mijn twijfels bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHmmm, Alex Goy van Xcar als vervanger van captain Slow zou ook nog kunnen. Kijk altijd zeer graag naar die zijn reviews in z'n upperclass english.
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenNah, laat die maar doen wat hij nu doet. Zijn youtube filmpjes zijn geweldig, omdat ze zó inhoudelijk zijn.
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenJa, zal wel kloppen. Top gear is eigenlijk al lang geen autoprogramma meer, maar een circus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenFoutje!
Comment
-
Was maar raar...
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met TapatalkSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
weer goed gelachen
Niks is op dit moment toepasselijker dan dit fragment:
Die eerste keer dat ik het zag, right in the feels. Zelden zo geëmotioneerd geweest door een filmpje over auto's. Topgear heeft zoveel memorabele filmpjes gemaakt maar deze is blijven hangen op nummer 1 en dat is vast niet enkel bij mij.
Comment
-
weer goed gelachen
Niks is op dit moment toepasselijker dan dit fragment:
Die eerste keer dat ik het zag, right in the feels. Zelden zo geëmotioneerd geweest door een filmpje over auto's. Topgear heeft zoveel memorabele filmpjes gemaakt maar deze is blijven hangen op nummer 1 en dat is vast niet enkel bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenZaten toch "stille" verwijzingen in naar aanleiding van het voorval van enkele maanden terug.
Het gedoe met de "jeeps" was eigenlijk ook d'er over...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment