Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een geweldige trio .

Comment

• Ook omdat het blind na-apen is wat die doen...

Comment

• Om eerlijk te zijn ik vond top gear de laatste jaren al maar bagger.
        Veel te veel in scene gezet.
        Het spontane was eraf....

Comment

• En éérlijk gezegt geen van die 3 was een toprijder. . Nu met Harris hebben ze dat wel en de feedback van die gast is geweldig .

Comment

• Willen de mensen wel feedback van een auto? Het is niet dat fifth gear zo populair is bij het "gewone" volk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            BMW X5 45e

Comment

• Ik bekijk ze allemaal.
              TG, ook Australië en Amerika, Fifth Gear, Automoto.
              Ze hebben allemaal wel iets, je mag ze gewoon niet met elkaar beginnen vergelijken.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Topgear was de laatste jaren op het randje van het belachelijke vind ik. Een voorbeeld: een dubbeltest tussen de Golf 7 GTI en de BMW M135i, de M135i kon niet in een rechte lijn in het nat accelereren, conclusie: Golf 7 is de betere wagen. De humor zag ik daar precies niet echt van in

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• Heb er nooit iets aan gevonden. Drie zelfingenomen types als presentatoren. Niet bepaald objectieve tests.

Comment

• Objectieve tests waren nu wel het laatste wat ze wilden brengen ook.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die specials vond ik altijd wel gieren.

Hoge kwaliteit van hun cameraploeg tijdens de voorstelling van de auto's steeds.

Comment

• die specials was het enige waar ik graag naar keek. waar ze in één of ander land 3 wrakken kopen en daar 1000den km's moeten mee afleggen.,of hun zelfbouw creaties... altijd leuk om te zien hoe gek ze het weer voor mekaar hebben gekregen.

de gewone shows bekeek ik al niet meer, en nu met nieuwe presentatoren totaal niet meer. nu is de spanning er ook uit om te weten: is het een gewone aflevering of een special. als ik nu dat nieuwe trio al zappend zie passeren, klik volgende kanaal

Comment

• Vanavond een hommage aan Top Gear op BBC2. (deel 1)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk Berichten
                            Wen er maar aan dan, het gaat Harris toch worden met Sabine Schmitz en Evans.

http://www.autoblog.nl/nieuws/de-dri...984#post-82984
                            Chris Harris is geweldig, maar die vrouw? Daar moet ik eens om lachen.

Blijkbaar brengt wat YouTube videokes maken toch iets op
                            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                            current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                              Topgear was de laatste jaren op het randje van het belachelijke vind ik. Een voorbeeld: een dubbeltest tussen de Golf 7 GTI en de BMW M135i, de M135i kon niet in een rechte lijn in het nat accelereren, conclusie: Golf 7 is de betere wagen. De humor zag ik daar precies niet echt van in

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
                              Dat was hetzelfde met de vergelijking tss de bmw en mercedes die beter waren dan de jaguar maar toch omdat het een Engelse wagen was was dat ook de winnaar.

Comment

• Top Gear is gewoon een humoristisch en duur autoprogramma.
                                Ik vind het geweldig hoe ze autos en zichzelf relativeren.
                                Als je het niet grappig vindt, dan heb je het niet gesnapt.
                                En inderdaad, hun laatste ambitie is om een vergelijkende test te doen in de stijl van Emiel Goelen of Test Aankoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Dat was hetzelfde met de vergelijking tss de bmw en mercedes die beter waren dan de jaguar maar toch omdat het een Engelse wagen was was dat ook de winnaar.
                                  Dat gaat dan hopelijk nu veranderen met een Duitse erbij.

Top gear usa vond ik eigenlijk zo slecht nog niet. Je zag mooie beelden van Amerika, ze gebruikten, voor ons als Europeanen, al eens een niet alledaagse auto zoals een Charger Hell Cat enzo...
                                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Tegenslag voor Top Gear: nieuwe presentator kan niet praten terwijl hij autorijdt

Vandaag om 16:44 door mab | Bron: The Sun, Daily Mail
                                    Chris Evans, de nieuwe presentator van Top Gear . Foto: AP
                                    Chris Evans, de nieuwe presentator van Top Gear, heeft een probleem: hij slaagt er amper in om iets te vertellen terwijl hij met de auto rijdt. Behoorlijk vervelend als je een tv-programma over auto’s moet presenteren.

Na het vertrek van Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May is de BBC volop bezig met de opnames van een nieuwe reeks van het succesvolle tv-programma Top Gear. De nieuwe presentator van dienst is Chris Evans, die tijdens zijn populaire ochtendshow op de radio amper kan stoppen met praten.
                                    Maar eens hij achter het stuur van een flitsende bolide kruipt, valt de spraakwaterval stil. Althans, dat beweert een anonieme bron aan de Britse krant The Sun.
                                    “Chris heeft echt moeite om de kunst onder de knie te krijgen om te rijden en intussen in de camera te praten”, zo klinkt het bij de anonieme bron. “En dat is natuurlijk cruciaal. De professionele piloten draaien overuren en de cameraploeg is behoorlijk gefrustreerd.”
                                    Sommige scènes zouden tot tien keer opnieuw gedraaid moeten worden, terwijl de vroegere presentatoren de meeste shots in één keer opnamen.
                                    Volgens een woordvoerder van de BBC is het hele verhaal echter onzin. “De waarheid is dat de producers van Top Gear net onder de indruk zijn van de snelheid waarmee Chris zich de kunst heeft eigen gemaakt om te praten tegen de camera terwijl hij snel rijdt. Het is een vaardigheid waar sommige presentatoren lange tijd mee worstelen.”
                                    Moeizame productie
                                    Wat er ook van zij, de crew van Top Gear heeft geen zeeën van tijd meer. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Top Gear moet op 8 mei op de buis komen in het Verenigd Koninkrijk.
                                    Het is bovendien niet de eerste keer dat geruchten de kop opsteken over de moeizame productie en onvoorziene vertragingen van de populaire tv-show. Eerder was ook al sprake van bemoeienissen door hoge tv-bonzen en hebben enkele belangrijke pionnen de afgelopen maanden hun ontslag gegeven.
                                    De aangekondigde co-presentatoren blijven voorlopig wel op post. Het gaat om de voormalige F1-piloot David Coulthard, de Duitse racepilote Sabine Schmitz en autojournalist Chris Harris.

Comment

• Speciaal voor germinal

Sabine Schmitz

Sabine Schmitz

Sabine Schmitz (Adenau, 14 mei 1969) is een Duitse autocoureur en presentator.

Biografie

Als dochter van een hotelfamilie uit Nürburg groeide zij op aan de Nürburgring. Vóór de entree in de motorsportwereld leerde zij het beroep van hotelvakvrouw en sommeliere. In deze tijd reed zij al rondjes op de Nürburgring met haar moeders auto. Vanwege de verzamelde ervaring begon ze races te winnen op de Nürburgring in onder andere de Castrol HAUGG Cup en was in 1996 de eerste vrouw, die met de 24-uurs race van de Nürburgring het belangrijke racen over lange afstand won. Opnieuw in het team met Johannes Scheid herhaalden ze deze overwinning 1997, in het voorjaar met een BMW M3.
                                      Nürburgring

Volgens eigen schattingen heeft ze inmiddels meer dan 20.000 rondes op de Nürburgring gereden. Ieder jaar komen er ca.1200 bij.
                                      Dit grote aantal rondes komt ook door haar werk in de ringtaxi, die ze al een aantal jaren over de Nürburgring stuurt. De klanten kunnen een ronde boeken in de BMW M5 als passagier. Dit is echt een hoogtepunt want de (ca. 20 kilometer lange) ronde wordt in racetempo afgelegd. De verdere bestuurders van de ringtaxi zijn Claudia Hürtgen en Hans Joachim Stuck.
                                      Door haar ervaring op de Nürburgring mag zij in 2015 tijdens het WTCC-weekend op het circuit instappen bij het team Münnich Motorsport.
                                      Top Gear

In 2004 werd ze internationaal bekend door het BBC-programma Top Gear. Hierin wist Jeremy Clarkson in een Jaguar S-Type Diesel de Nürburgring te rijden in een tijd van 09:59 minuten. Jeremy was razend trots op zijn tijd. Sabine beweerde deze tijd in een bestelbusje te kunnen neerzetten. Zelf reed ze een rondetijd van 9:12 met de Jaguar. Een seizoen later reed ze in een Ford Transit Turbo Diesel de ronde in een tijd van 10:08.49 minuten, daarbij mannen in snelle sportwagens en op motoren achter zich latend.
                                      D-Motor

Sinds september 2006 presenteert ze samen met Tim Schrick en Carsten van Ryssen het autoprogramma D-Motor op de televisiezender DMAX.

Comment

• Mmm, Sabine
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Mmm, Sabine
                                          Tot je dat Duits-Engels hoort :s
                                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                          current : BMW 330D F30

Comment

Working...
                                          X