Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben eens benieuwd.
    BMW X5 45e

Comment

• gisteren gekeken naar de eerste aflevering. wat was dat slecht & saai !
      Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
      Klikerdeklikhier
      Car name: Octavius Rsus

Comment

• Gemist, maar niets gemist als ik de commentaren overal lees.

Uiteraard, dat trio wàs top gear. Nu blijft enkel de naam nog over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
          gisteren gekeken naar de eerste aflevering. wat was dat slecht & saai !
          +1
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Geef het programma tijd om te groeien. De presentatoren moeten ook nog hun weg vinden. Het was gewoon ok. De arrogantie van een Clarkson is geen must. Sabine deed het uitstekend, en Chris Harris moeten we nog te zien krijgen. Niets is meteen perfect. Al bij al een behoorlijke start. De vroegere inhoud, zoals voetbal met auto's kon ik zeker niet altijd smaken.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Aah, er was iets op TV.

Comment

• Flop Gear?!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                  Geef het programma tijd om te groeien. De presentatoren moeten ook nog hun weg vinden. Het was gewoon ok. De arrogantie van een Clarkson is geen must. Sabine deed het uitstekend, en Chris Harris moeten we nog te zien krijgen. Niets is meteen perfect. Al bij al een behoorlijke start. De vroegere inhoud, zoals voetbal met auto's kon ik zeker niet altijd smaken.
                  Harris gaat weinig tot niet in Top Gear komen. Die is host van ExtraGear op BBC3, wat wat meer info en achtergrond geeft bij de show.

Comment

• Ik moet wennen aan Chris Evans, maar dat zie ik slim komen.
                    Matt Leblanc doet dat wel goed, meer naturel dan Chris.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Ik vind Chris harris z'n YouTube kanaal heel goed. Die kerel houdt echt van auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Ik vind Chris harris z'n YouTube kanaal heel goed. Die kerel houdt echt van auto's.
                        Vind ik ook!

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laat de commentaren maar komen!

Comment

• Slecht was het niet. Qu ainhoud ging het gewoon verder waar de anderen gestopt zijn.
                          Matt Leblanc vond ik wel meevallen.
                          Chris Evans gedroeg zich als een smurf op speed. Die heeft trouwens een irritante stem.

Het was Topgear zoals vroeger minus de harde jongens-onder-elkaar humor.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Laat de commentaren maar komen!
                            Goei'ke

Comment

• Heruitzending ergens deze week?

Comment

• Chris Evans is idd een zware afknapper. Ik hoop hij nog wat evolueert. En anders acteur Philip Glenister in zijn plaats
                                Matt LeBlanc heeft enkel een Brits accent nodig en dan is hij perfect wat mij betreft

Comment

• Wie nu afgeknapt is, die is definitief afgeknapt.

Comment

• Chris was inderdaad een tegenvaller, veel te opgefokt en heel vervelende stem voor een radio-figuur. Sabine is ook niet klaar om grappig te zijn, moet ze dus ook gewoon niet doen.
                                    Ze zullen hun weg wel vinden zeker?

Comment

• Entertainment was het eigenlijk ook niet echt...
                                      Het was een beetje blind naäpen van een vorig concept dat al aan vernieuwing toe was, zowel kwa "tests", kwa presentatoren, kwa grapjes,...
                                      Met minder overdrijven, had er meer leuk programma ingezeten...
                                      Het lijkt wel dat ze ergens een top bereikt hebben en dat ze alles nu zo willen houden, dat ze absoluut niet meer willen vernieuwen,... en net daardoor benadrukken ze zo dat er enkele jaren terug al een ommekeer nodig was, niet zozeer kwa presentatoren, maar wel kwa volledig programma.

Comment

• Top gear USA blijft voor mij het beste!
                                        3 toffe kerels en die Tanner Foust die kan pas rijden! Pure fun om die bezig te zien.
                                        Ben wel benieuwd naar de nieuwe, heb de eerste aflevering nog niet gezien.
                                        Last edited by ; 30/05/2016, 22:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                          Top gear USA blijft voor mij het beste!
                                          3 toffe kerels en die Tanner Foust die kan pas rijden! Pure fun om die bezig te zien.
                                          Ben wel benieuwd naar de nieuwe, heb de eerste aflevering nog niet gezien.
                                          Top Gear Australia is ook wel eens tof om te zien.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X