Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Top Gear Australia is ook wel eens tof om te zien.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
    Das dan weer iets minder. Ma idd nekeer iets anders ook.

Comment

• Net naar de eerste aflevering gekeken. En om nu te zeggen Flop Gear???

Comment

• Link?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
          Net naar de eerste aflevering gekeken. En om nu te zeggen Flop Gear???
          Iedereen gaat gewoon te hard focussen op de nieuwe presentatoren. De elementen van de afleveringen waren gelijkaardig aan vorige seizoenen en echt niet slecht. Ook het camerawerk was weer top.

Dat de huidige presentatoren de vorige niet kunnen vervangen is logisch, maar ik denk dat ze er wel komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
            Iedereen gaat gewoon te hard focussen op de nieuwe presentatoren. De elementen van de afleveringen waren gelijkaardig aan vorige seizoenen en echt niet slecht. Ook het camerawerk was weer top.

Dat de huidige presentatoren de vorige niet kunnen vervangen is logisch, maar ik denk dat ze er wel komen.
            Awel grappig dat je dit nu vernoemt, maar ik dacht net hetzelfde toen ik aan het kijken was. Het camerawerk is echt top!

Comment

• Camerawerk zal ook dezelfde mensen zijn, dat is altijd in orde.
              Flop Gear vind ik ook te hard maar zo moet dat in deze wereld van "sociale" media he. Om ter hardst jubelen ("zie dit filmpje, het best ooit!!!!') of afbreken.

Comment

• Top Gear

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                Camerawerk zal ook dezelfde mensen zijn, dat is altijd in orde.
                Flop Gear vind ik ook te hard maar zo moet dat in deze wereld van "sociale" media he. Om ter hardst jubelen ("zie dit filmpje, het best ooit!!!!') of afbreken.
                Spijtig dat er zo weinig zijn dat hun eigen mening geven ipv de sociale media te volgen.
                We mogen al content zijn dat er zoiets bestaat als Top Gear. Welk ander goed autoprogramma bestaat er nog? Fifth Gear misschien... Alhoewel echt goed is da ook ni.
                Ik hoop dat ze nog is iets doen met de nieuwe MX-5! :p
                Last edited by ; 31/05/2016, 15:10.

Comment

• Een programma als Top Gear op de reguliere tv heeft zo zachtjes aan zijn tijd gehad. Er zijn veel youtube-kanalen waar men veel sneller kan inspelen op actualiteit, goeie tests doet maar ook spektakel biedt. Benieuwd wanneer Chris Harris zal opduiken in Top Gear, questie van alles een beetje "nu" te houden.

Comment

• Het programma op zich is amper veranderd en dat is net het probleem, er was al serieus sleet gekomen op de formule maar voor Clarkson, May en Hammond bleef ik kijken. Die nieuwe presentator is veel te druk, schreeuwerig met vooral pijnlijk slechte pogingen tot humor. Ik had vooral schrik van Matt Leblanc als presentator, en dat blijkt achteraf nogal onterecht want die was nog redelijk goed.

Comment

Spijtig dat er zo weinig zijn dat hun eigen mening geven ipv de sociale media te volgen.
                      We mogen al content zijn dat er zoiets bestaat als Top Gear. Welk ander goed autoprogramma bestaat er nog? Fifth Gear misschien... Alhoewel echt goed is da ook ni.
                      Is fifth gear niet afgevoerd?

Comment

• Jup, Fifth Gear is niet meer... Geen budgetten meer

Comment

• Net Extra Gear bekeken, heeft niet echt meerwaarde vind ik. Wel leuk om te zien hoe het circuit tot stand kwam en een klein stukje waar Harris de Nomad over de track jaagt. Eigenlijk zouden ze dat beter in Top Gear steken ipv extragear.

Comment

Top Gear is al een hele tijd geen autoprogramma meer, hé ! Is een entertainmentprogramma waarbij de auto gebruikt wordt als onderwerp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                              Top Gear is al een hele tijd geen autoprogramma meer, hé ! Is een entertainmentprogramma waarbij de auto gebruikt wordt als onderwerp.
                              Awel auto entertainment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                Jup, Fifth Gear is niet meer... Geen budgetten meer
                                Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Is fifth gear niet afgevoerd?
                                Had er geen idee van ma keek er ook al lang niet meer naar omda ik het ni zo goed vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                  Een programma als Top Gear op de reguliere tv heeft zo zachtjes aan zijn tijd gehad. Er zijn veel youtube-kanalen waar men veel sneller kan inspelen op actualiteit, goeie tests doet maar ook spektakel biedt. Benieuwd wanneer Chris Harris zal opduiken in Top Gear, questie van alles een beetje "nu" te houden.
                                  Inderdaad. Ik maakte onlangs ook die bedenking met de persvoorstelling van de Mclaren 570 GT.
                                  Youtubers zoals een "Seen through glass", "mr JWW", "Seb delanney", ... die gasten vormen -onbedoeld- een vergelijkbaar collectief, wat natuurlijk qua beeldkwaliteit niet kan tippen aan producties zoals een TopGear, maar dewelke inhoudelijk wel zeer goed zijn. Ze spelen veel korter op de actualiteit en bieden een veel uitgebreider beeld van een wagen (voor en achter de schermen van zo'n persvoorstelling). Het is vanuit elk perspectief interessant om te zien. Je kan de content bekijken wanneer je wil, je kan kiezen via welke gekleurde bril je de informatie wil, en 't beeld wat je van een wagen krijgt wordt er alleen maar beter op door ze allemaal te bekijken.

Dit is weeral een vorm van 'digital disruption' die we ervaren, een tiental jaar geleden had je dat al met de transitie van magazines/papier naar internet content. Nu is het internet ook een groot aandeel van de klassieke TV-kanalen aan het oppeuzelen. Dat werd al zoveel vaker gezegd, maar 't is voor het eerst dat ik het ook effectief ervaar. Ik was dus heel die nieuwe TopGear al uit het oog verloren... in tegenstelling tot de auto-YouTubers die ik bijna dagelijks volg.

Comment

• Ik volg ook de Youtubers die jij opnoemt, en nog een paar anderen.

Ik heb het mij nooit gerealiseerd tot ik jou tekst las, je hebt 100% gelijk, al missen ze van tijd wel de humor die Top Gear bracht, alhoewel Sam ( Seen trough glass) best wel droog kan overkomen :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Ik vind mr JWW de leukste!

Comment

• Ik vind Matt Farah ook goed. Zowel Smoking Tire als /Tuned. Met zijn One Takes is hij heel productief. Heel dikwijls basic, maar er zij ook meer gepolijste filmpjes.

Comment

• Flop gear vind ik nog zeer eufemistisch uitgedrukt.

Toch onvoorstelbaar dat de bbc kiest voor iemand met zo'n onuitstaanbaar schel schreeuwerig stemmetje..

En dan die domme gemaakte en bovendien niet geslaagde humor..Man man..

Compleet fout
                                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                          current : BMW 330D F30

Comment

Working...
                                          X