Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Ik volg ook de Youtubers die jij opnoemt, en nog een paar anderen.

Ik heb het mij nooit gerealiseerd tot ik jou tekst las, je hebt 100% gelijk, al missen ze van tijd wel de humor die Top Gear bracht, alhoewel Sam ( Seen trough glass) best wel droog kan overkomen :p
    Voor de humor is "Carthrottle" of een "Boosted Boris" ook altijd leuk.
    As we speak effe een episode van "B is for build" meegepakt, "pt7" van hun afgeschreven Lotus Evora die ze weer tot leven trachten te brengen met een beperkt budget.
    Eigenlijk is het amper bij te houden hoeveel (voorlopig gratis) content er op die manier via YouTube te vinden is.

Comment

• Om eerlijk te zijn vond ik dat het er in de laatste seizoenen van topgear de fake humor er ook dik op lag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
        Toch onvoorstelbaar dat de bbc kiest voor iemand met zo'n onuitstaanbaar schel schreeuwerig stemmetje..
        Ik was er tijdens het zappen op terecht gekomen maar kon die gast zijn stem (en zijn geroep!) niet af en heb dan maar weggezapt...
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          Om eerlijk te zijn vond ik dat het er in de laatste seizoenen van topgear de fake humor er ook dik op lag
          Voila
          Allemaal aan het zagen over de fake humor terwijl dit al jaren zo was en vooral voorspelbaar was.

Dan was de humor in de Amerikaanse TG toch iets minder ver gezocht.
          Op Fifth Gear kreeg je tenminste de persoonlijke mening van verschillende mensen.

Op YT vind je duizend van die zogenaamde autotesters maar het enige wat ik zie is hoe goed ze kunnen driften, hoe snel hij naar 100 gaat en hoe alles wat niet kan driften minderwaardig is.

Op de Franse zenders zal een Franse auto nooit als slechtste uit de test komen.
          De Duitsers zijn toch iets eerlijker maar daar versta ik dan niet alles van.

TG is inderdaad meer een amusement programma dan een test programma.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Voor de humor is "Carthrottle" of een "Boosted Boris" ook altijd leuk.
            As we speak effe een episode van "B is for build" meegepakt, "pt7" van hun afgeschreven Lotus Evora die ze weer tot leven trachten te brengen met een beperkt budget.
            Eigenlijk is het amper bij te houden hoeveel (voorlopig gratis) content er op die manier via YouTube te vinden is.

Boosted Boris Die hadden ze beter in de nieuwe Top Gear crew gestoken

Comment

• Evans' stem zou OK zijn moest'ie gewoon stoppen met dat constant roepen.

Voor de rest eigenlijk wel genoten van de show.

Comment

• net de 2 aflevering gezien... voor me is het exit top gear. kon iets mooi worden maar ze willen het "oude" top gear te veel nadoen...
                Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                Klikerdeklikhier
                Car name: Octavius Rsus

Comment

• Vond de reportage van de McLaren best wel ok. V
                  Dat van de SUV's erna was veeeel te langdradig

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• Vond t meevallen gisteren, niet meer.
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Haat het als ze die auto's quasi in frut rijden.

Is mijn laatste keer dat ik gekeken heb. Dit komt nooit meer goed zoals vroeger.

Comment

• Seasick Steve had trouwens de hele tijd een shirt van Black Box Revelation aan!

Verder vond ik aflevering best ok. Evans moet inderdaad stoppen met roepen. Verschrikkelijk irritant. De inhoud is eigenlijk idem als vroeger.

Leblanc zie ik echt wel groeien in z'n rol als presentator.
                        Jordan heb ik altijd al een verwaande **** gevonden.

Ik blijf wel kijken. Minder goed als vroeger, maar toch nog leuk programma.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Jordan heb ik altijd al een verwaande **** gevonden.
                          Hm, raadseltje! Leuk! 'Zak' is maar 3 letters 'eikel' is 5. 'Kloot' is ook 5. Ik vind dat iedereen nu eens moet raden.
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• vond die 2de aflevering perfect aansluiten met alles wat we in topgear de laatste jaren voorgeschoteld kregen
                            de ene arrogante lul heeft de andere afgewisseld en het programma heeft op zich heeft nog steeds niets met autoliefhebberij te maken.....puur poging tot entertainment

Net zoals in het verleden switchen we wel naar de BBC (bij gebrek aan beter), net als vroeger zijn we tijdens topgear meer met andere dingen bezig dan te kijken.
                            wel 2 lichtpuntjes :
                            - Jenson Button die zichtbaar veel boyish plezier had en daarbovenop ook nog grappig was
                            - de verbeterde rit met de "sterren" in de mini

Voor echt autonieuws blijf ik wel kijken naar Automoto op TF1....
                            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Top Gear

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                              Hm, raadseltje! Leuk! 'Zak' is maar 3 letters 'eikel' is 5. 'Kloot' is ook 5. Ik vind dat iedereen nu eens moet raden.
                              Homo?
                              Ben is benieuwd naar de 2de aflevering. Zal morgen pas kunnen kijken.

Comment

• Die "sterren" vond ik net het minste, vooral dat vergelijken van eerste auto en dergelijke, totaal geen meerwaarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                                  Aangezien het een Brits programma is gok ik op 'dick'
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                    vond die 2de aflevering perfect aansluiten met alles wat we in topgear de laatste jaren voorgeschoteld kregen
                                    de ene arrogante lul heeft de andere afgewisseld en het programma heeft op zich heeft nog steeds niets met autoliefhebberij te maken.....puur poging tot entertainment

Net zoals in het verleden switchen we wel naar de BBC (bij gebrek aan beter), net als vroeger zijn we tijdens topgear meer met andere dingen bezig dan te kijken.
                                    wel 2 lichtpuntjes :
                                    - Jenson Button die zichtbaar veel boyish plezier had en daarbovenop ook nog grappig was

Voor echt autonieuws blijf ik wel kijken naar Automoto op TF1....
                                    Voila ,dit vind ik ook !
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                      Die "sterren" vond ik net het minste, vooral dat vergelijken van eerste auto en dergelijke, totaal geen meerwaarde.
                                      Pfff die sterren. Ik neem top gear altijd op omwille van mijn werk en als ik dan kijk spoel ik dan meestal door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                        v
                                        effe mezelf een quoten...het blijkt nodig te zijn
                                        rit = het stuk waarin ze rijden met de auto
                                        en wat ik vind er beter aan : het toevoegen van het onverhard
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• De aflevering van deze avond was zeer goed. Met plezier uitgekeken. Ken Block blijft altijd leuk om te zien. Harris is absolute meerwaarde, geef die man meer zendtijd

Comment

Working...
                                          X