Was idd zeer leuk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenTe vroeg conclusies genomen alé. Deze namiddag ook is kijken.
Comment
-
De inhoud van de eerste aflevering vond ik maar niks, van de tweede was al een stuk beter en die van gisteren was goed.
Van die Chris Evans en ook Sabine Schmitz moet ik om ??n of andere reden niet veel hebben, Leblanc is tegen mijn verwachting in wel OK.
Dat deel met de "sterren" is maar zwak (maar dat was vroeger ook al zo). Zou in de plaats liever altijd een deel "the news" hebben waar ze het ook wat over gewone autos hebben.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Ook net gekeken en niettegenstaande ik met de vroegen sta en meestal in slaap val als ik in de namiddag naar tv durf te kijken ben ik de hele tijd wakker gebleven, juist weer bij de sterren kreeg ik even mijne klop, maar nadien.
Pfff die Chirs Evans, hadden ze daar niemand anders voor in de plaats? Wa een irritante stem ook.
Veel driften en spektakel, volledig mijn ding, een hot hatch met een drift knop? Super!
Nu weten we nog altijd ni wat da rood knopke doet in Ken Block zijne Mustang, heb deze week trouwens zo nen 2-motorige multifunctionele middelzware tandemrotor-transporthelikopter (zoals het zo mooi beschreven staat op wikipedia) gezien.
Wie weet, Ken Block op weg naar de volgende stad om onveilig te maken.
Comment
-
Deze aflevering was al weer beter of we zijn de nieuwe TG gewend aan het geraken. Mooie cliffhanger idd ook met Ken Block, mss per seizoen of 2x per seizoen dat hij zo eens iets uitsteekt.
Die star in a rallycross car is nog steeds saai maar de baan is nu wel tof met die onverharde secties.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
De gouden jaren van Top Gear waren allang voorbij, en als je Chris Evans even buiten beschouwing laat zijn de reportages op hetzelfde niveau als in de vorige seizoenen. Het enige dat ik echt mis is the news voor de interactie tussen Clarkson, Hammond en May maar dat zou toch niet meer werken met de nieuwe cast.
SIARC bekeek ik vroeger nog als de gast voor mij bekend was, nu met Chris Evans spoel ik het altijd door.
Comment
-
Gisteren ook gekeken.
as de beste van de drie aflveringen tot nu toe.
Ik vrees dat ik niet zal wennen aan Chris Evans. Matt Leblanc doet het best goed, het leek ook alsof hij meer van de presentaties voor z'n rekening nam.
Reportage met Ken Block was super.
Ook het stuk met de focus RS met die jonge gast was dik ok. Ik ben even z'n naam kwijt, maar die mag meer doen in de toekomst.
Ze zijn duidelijk nog aan het groeien maar al bij al blijft het een degelijk, leuk, entertainend programma.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik kijk niet meer, gewoon omdat ik dienen Evans, en dan vooral zijn stem(gebruik) echt niet af kan.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Om even leentje buur te spelen van Autoblog:
Hij begint steeds meer op Clarkson te lijken. Het gaat niet goed met Top Gear, zover is duidelijk. De kijkcijfers dalen elke week naar een nieuw dieptepunt en ook de BBC denkt dat het goed is om het roer om te gooien. Presentator Chris Evans is de sigaar. De Brit werd de afgelopen weken flink […]
Samengevat, ze zouden Chris Evans wat meer naar de achtergrond duwen om Reid & Harris meer te laten presenteren.
Comment
-
Reid bedoelde ik inderdaad.
Je zag dat hij gewoon plezier had in het maken van het stuk.
Meer van dat. Geen mega geregisseerde races, geen challenges tot ze je strot uitkomen,... Wel leuk gemaakte 'reportages' die ook niet altijd over super of hypercars moeten gaan.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
vergeet top gear.
heb iets beters gevonden.
Comment
Comment