Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 afleveringen gezien ondertussen en gelukkig had ik ze opgenomen.

Dat item over die 2 celebs in die rally car duurt véééél te lang zonder Fastforward.

Voor de rest eigenlijk niet veel nieuws onder de zon. Elke car fanatic, kent Chris Harris wel van youtube, denk ik. En hij brengt hier eigenlijk net hetzelfde, maar dan op TV.
    Mat Le blanc is op zich een goede host, maar de grappen komen gewoon veel getelefoneerder over dan bij het originele trio.

En wat die challenges betreft....been there , done that, zou ik zeggen. Kom eens met iets origineels.

Voorlopig dus geen fan, maar als auto enthousiast, blijf je toch kijken :/

Comment

• De cheap car challenge in de laatste aflevering moet echt wel het dieptepunt van heel de serie zijn. Totaal niet spannend of zelfs interessant, er wordt amper iets over de auto's gezegd. Koken op de motor hebben we in het oude Top Gear al gezien, maar dan beter. Gelukkig waren de stukken over de Vulcan en Tesla model X wel nog goed.
      Ik hou ermee op, tijd om de oudere afleveringen nog eens te bekijken en voor reviews is er genoeg gratis materiaal op Youtube te vinden.

Comment

• Ik vond het net goed genoeg maar voor de eerste keer ben ik wel een half uur voor't einde gestopt met kijken en heb ik het verder opgenomen. Dat gebeurde me met de oude format niet.
        Die challenge was inderdaad een slechte versie van vroeger.

Is er nog iemand die Sabine irritanter begint de vinden dan Chris? Laat dat mens autorijden maar in godsnaam laat dat Duitsengels achterwege.

Comment

• Zelfs met Clarkson en co was Topgear de laatste jaren al een draak van jewelste geworden. Wat ooit een programma voor en door autoliefhebbers was, is uitgegroeid tot comedy voor de massa met als thema een auto. Bah.

Iedereen herinnert zich de afleveringen met de Mercedes S600 en het programmeren van de telefoon, of de tocht door de zuidelijke staten van Amerika, enz. Fantastische televisie.

Niemand herinnert zich nog de crap van de laatste jaren. En niemand spreekt erover. Auto racet tegen man op rolschaatsen. Gaap. Auto vs. BMX. Auto vs. blablabla. Het ophemelen van een Bugatti Veyron... Topgear was een flauw afkooksel van zichzelf geworden. En nu met die nieuwe format is het nog erger geworden.

Godzijdank is er Youtube, om de oude dingen eens opnieuw te bekijken. Of om andere dingen te ontdekken. Wil ik nu naar iets autogerelateerd zien, dan ga ik wel naar Jay Leno's kanaal, of Jalopnik, Doug Demuro, Saabkyle, ... en zelfs autoweek (klokje rond is een echte aanrader -> in België bestaat zoiets natuurlijk weer niet).

Topgear, neen bedankt.

Comment

• Ik heb helemaal dezelfde menig als orange!

Comment

• Misschien is het wel tijd om hier rond TopGear een ander topic te openen, eentje onder de naam "TopGear the best old shool movies" ofzo, en daarin gooien we dan de beste filmpjes van het verleden, want daar zat ook goed spul tussen. In den beginne met nog echte auto tests, enkel roadtrips die te gek waren,...

Comment

• Laat u maar eens gaan.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Comment

• eindelijk ! ^^
                        Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                        Klikerdeklikhier
                        Car name: Octavius Rsus

Comment

• Dat wel, gaat er beter op worden.
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Als er nog eentje vertrekt, staat de deur open voor een terugkomst van Clarkson & Co.

Comment

• Top Gear

Super! Kan die ni goed uitstaan me zijn roepen altijd, de persoon in zijn geheel eigenlijk.

Comment

• Cyndie alleman zou beter geweest zijn als vrouw.
                                Wie ze eens aan het werk wil zien YouTube grip das motormagazin...gaat wel nog over auto's met wat prullen tussen of veel prullen.
                                Polo 6n 1.4

Comment

• Waar is de tijd ?

En dan heb ik het niet alleen over de kapsels...
                                  Bewaren
                                  Bewaren
                                  Bewaren
                                  Bewaren
                                  Bewaren
                                  Bewaren
                                  Bewaren
                                  Last edited by Soul; 29/01/2017, 14:06.

Comment

• Ze hebben genoeg ex F1 rijders laat hun dat programma runnen . Jenson Button , Martin Brundle , Johnny Herbert , David Coulthard .

Comment

• Ja, maar 't is niet omdat die veel over auto's weten, dat ze er ook op een leuke manier kunnen over praten of dat ze hun kennis ook kunnen overbrengen op iemand die het wil of nog moet leren...

Comment

• Your first extended look at all new #TopGear, coming 5 March. See you there.Subscribe for more awesome Top Gear videos: http://www.youtube.com/subscription_c...

Comment

• Dat Chris Harris de positie van Chris Evans zal de show véél goed doen.

Comment

Working...
                                          X