Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren naar de eerste nieuwe aflevering gekeken, veel beter zonder diene Chris Evans! En de reasonably priced car is nu ne GT86. Echt reasonably priced kunt ge die auto ni noemen, maar het spektakel gaat er wel op vooruit! Benieuwd wa da nog gaat geven!

Comment

• Het is 'reasonably fast car' geworden
      Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
      Audi S3 '02 sold => topic
      Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
      Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
        Het is 'reasonably fast car' geworden
        Da wist ik ni!

Comment

• Meh, was niet slecht, maar 1 review van een wagen en voor de rest wat geforceerde onnozelheid...
          'T is al beter zonder die irritante Chris Evans, dat wel.

Comment

• Was een heruitzending maar met andere wagens, andere presentatoren en een ander panorama...

Comment

• Top gear seizoen 24 eerste aflevering gezien.

1 probleem is al van de baan, namelijk chris evans, het tweede grote problee Matt leblanc zit er nog altijd in. Geen idee wat ze in de Amerikaan zien, presenteren kan hij niet, grappig is hij evenmin. Typische oppervlakkige gemaakt hij van over de grote plas. Dat alles terug bijna is gelijk vroeger is geen voordeel. Het was op zich een zeer saaie show.

De nieuwe auto is past nu wel beter bij wat ze in de show laten zien, namelijk alles behalve auto's. Hypercar hier, hypercar daar, het wordt op de duur zo saai om over auto's te babbelen die 0.05 seconden sneller zijn dan de vorige....Je hebt er toch niets aan in het echte leven.
              Doe eens iets leuk met gewone auto's met wat meer pit dan de standard 1.6 diesel. De duurtest in Kazachstan begon leuk, maar al snel was het weer pestgedrag allom. Nog steeds proberen ze Clackson en co na te doen en dat lukt helaas niet. De grand tour heeft ook zijn fouten maar het is wel beter dan dit.

Comment

• 2de aflevering vond ik best te pruimen. Leblanc was iets minder houterig het script aan het aframmelen. Maar het blijft duidelijk dat er naast het drietal presentatoren ook heel wat mensen achter de schermen weggegaan zijn. De gescripte dialogen missen nog heel wat humoristische scherpte.
                Ik weet alleen niet of Rory Reid er zal inpassen.

Comment

• Vandaag kan je op Q2 om 22u25 de Patagonia Special nog eens bekijken...

Comment

• Can a small French hatch from 1991 really compete against the greatest 911 ever made?
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• + https://www.youtube.com/watch?v=ySJ8CZmq2V8" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                      https://www.youtube.com/watch?v=ySJ8CZmq2V8"> https://www.youtube.com/watch?v=ySJ8CZmq2V8" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Gisteren de eerste aflevering gezien van seizoen 25, kon mij ni echt boeien, mooie wagens da wel! Voor derest was het voor mij gewoon een beetje rondrijden, van het ene circuit naar het andere. Wel ne mooie slide gezien met de McLaren on board gefilmd, was toen Ken Block aan het achtervolgen was in zijn buggy.

Comment

• Ze moeten gewoon afstappen van het feit dat ze Clarkson & co willen 'kopieren'. Niemand gaat dat trio qua combinatie kunnen nadoen. 'T is allemaal wat te geforceerd qua humor. Al is het wel al een pak beter tov in't begin.

Comment

• De roadtrips van het andere trio waren ook saai geworden en de humor was te voorspelbaar.
                            Vind het rustiger geworden, minder over de top.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Gelukkig dat het nog bestaat want zoveel auto programma's zijn er niet en de opnames zijn altijd top! Ik kan ze alle drie ook goed verdragen, juist Matt zou wa minder zijn handjes mogen gebruiken, waarom doet die da toch?

Die bekende personen die komen en dan een rondje doen op het circuit, da mag er van mij van tussen, veel te veel blabla en alles behalve grappig. Hangt ook wel af van wie er komt natuurlijk.

Comment

• BBC Studios has confirmed that Matt LeBlanc will be leaving Top Gear after series 26 airs later this year.Matt joined the world’s biggest motoring show as a co-host in 2016 and this will be his fourth series. His tenure on the show has seen him traverse the globe to bring the world’s most exciting cars to our screens and test himself to the limit with challenges that have ranged from helping NASA land a priceless research plane, and becoming Top Gear’s very own 007 to building the world’s fastest tractor.

Comment

• Matt out (at last), Vicki in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Matt out (at last), Vicki in.
                                    Ist Vicki die em gaat vervangen? Baja elk seizoen begon ik em beter en beter te vinden.

Comment

• Weet ik niet, maar ik vind dat een heel sympathieke madam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Weet ik niet, maar ik vind dat een heel sympathieke madam.
                                        Das wel waar en ze kan een stukske rijden! Ben is benieuwd wie het gaat worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Das wel waar en ze kan een stukske rijden! Ben is benieuwd wie het gaat worden.
                                          Kijk maar eens op Youtube naar haar test van de 458 Spider, ze had de tranen in haar ogen staan, zo geëmotioneerd was ze.

Comment

Working...
                                          X