Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net op tijd gelezen, nog net de eerste aflevering kunnen opnemen en vandaag naar gekeken.
Wel jammer dat Matte Leblanc niet meer presenteert, terug even wennen, maar zeker genoten van de eerste aflevering.
Grappig maar ondertiteling stond bij mij standaard al aan toen ik de opname startte, terwijl ik het nog nooit gebruikt heb... Was eigenlijk wel nodig want verstond er bij momenten geen bal van.
Super. Net een BBC account aangemaakt en via VPN kan ik kijken.
Deze avond eens naar de eerste aflevering kijken.
*edit* You must be covered by a TV Licence to download or watch BBC programmes on iPlayer – live, catch up or on demand. This applies to any device and provider you use.
Don’t forget, your TV Licence also covers you to watch or record programmes on any channel as they are being shown on TV or live on an online TV service.
A standard TV Licence costs £154.50.
Find out about ways to pay.
Ze hebben een stap voorruit gezet, zit goeie chemie tussen paddy & fred. Heb toch al verschrikkelijk goed kunnen lachen bij momenten. Het enige wat erover is, is het kleineren van chris harris.
Ik heb ondertussen twee afleveringen gezien. Leuk trio wel, maar het concept begint nu écht wel te verouderen voor mij. De zoveelste auto die ze gaan ombouwen, de zoveelste drieweg vergelijking. Het blijft amusante televisie, maar heeft toch al lang veel van zijn flair verloren voor mij.
Comment