Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het nieuwe seizoen is nu ook 2 afleveringen ver.

Het leuke is er nu toch wel van af.

Tijd om het af te sluiten imo.
    BMW X5 45e

Comment

• Inderdaad! Trekt op de kl...
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Blijkbaar weer een nieuw seizoen begonnen op de bbc met een nieuwe cast.

De sfeer tussen de 3 zit wel goed en goeie humor.

MAAR de accenten van de 2 nieuwe, wtf hoe plat is dat
        BMW X5 45e

Comment

• Tja, rare beslissing.
          Moet soms ook mijn best doen om hem te verstaan.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Teletekst to the rescue (pagina 888 )

Comment

• Ik heb thuis proximustv waar 888 meer niet dan wel werkt.

BMW X5 45e

Comment

• En ik lees nooit als ik tv kijk.
                Als ik wil lezen neem ik wel een boek of tijdschrift.
                den borre

Int3x0r

Comment

• Net op tijd gelezen, nog net de eerste aflevering kunnen opnemen en vandaag naar gekeken.
                  Wel jammer dat Matte Leblanc niet meer presenteert, terug even wennen, maar zeker genoten van de eerste aflevering.

Grappig maar ondertiteling stond bij mij standaard al aan toen ik de opname startte, terwijl ik het nog nooit gebruikt heb... Was eigenlijk wel nodig want verstond er bij momenten geen bal van.

Comment

• Waar kijken jullie het nieuwe seizoen (niet waar je zit, maar welke zender/site/... natuurlijk)
                    KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                      Waar kijken jullie het nieuwe seizoen (niet waar je zit, maar welke zender/site/... natuurlijk)
                      Gewoon op BBC2.
                      Er is ook twee maal een herhaling.
                      Last edited by Gixxer; 21/06/2019, 20:22.
                      den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Gewoon op BBC2.
                        Er is ook twee maal een herhaling.
                        BBC2 dus ipv 1, zondag om 21h of maandag om 20h
                        Last edited by Gixxer; 21/06/2019, 20:23.

Comment

• Super. Net een BBC account aangemaakt en via VPN kan ik kijken.
                          Deze avond eens naar de eerste aflevering kijken.

*edit*
                          You must be covered by a TV Licence to download or watch BBC programmes on iPlayer – live, catch up or on demand. This applies to any device and provider you use.

Don’t forget, your TV Licence also covers you to watch or record programmes on any channel as they are being shown on TV or live on an online TV service.
                          A standard TV Licence costs £154.50.
                          Find out about ways to pay.

KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk Berichten

BBC2 dus ipv 1, zondag om 21h of maandag om 20h

den borre

Int3x0r

Comment

• Ze hebben een stap voorruit gezet, zit goeie chemie tussen paddy & fred. Heb toch al verschrikkelijk goed kunnen lachen bij momenten. Het enige wat erover is, is het kleineren van chris harris.

Comment

• Het zit idd echt goed tussen die mannen.

en opzich dat kleineren, dat deden de vorige ook met James May.
                                BMW X5 45e

Comment

• Ik heb ondertussen twee afleveringen gezien. Leuk trio wel, maar het concept begint nu écht wel te verouderen voor mij. De zoveelste auto die ze gaan ombouwen, de zoveelste drieweg vergelijking. Het blijft amusante televisie, maar heeft toch al lang veel van zijn flair verloren voor mij.

Comment

• Aflevering 2 en 3. Hoe saaier kan het nog worden? Bij beide afleveringen viel ik gewoon in slaap, zo ne zever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                      Aflevering 2 en 3. Hoe saaier kan het nog worden? Bij beide afleveringen viel ik gewoon in slaap, zo ne zever.
                                      Ik heb het gewoon afgezet, ik kijk niet meer. Rip top gear,
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Zelfs de hot lap van de gesteste wagens tonen ze niet meer, enkel de tijd die ze behaalden!
                                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                        Audi S3 '02 sold => topic
                                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Bij het grote publiek heeft het nieuwe format wel weer enorm veel succes.
                                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                          X