Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Respect voor auto’s 0,0! Elkaar pesten tijdens een opdracht, tot vervelens toe. 2de aflevering over elektrische wagens, ipv bestaande te nemen en is een degelijke test te doen, eigenlijk niets uit geleerd. Enkel over de Tesla model 3 dan, was nog iets interessant. Ik hoop dat het nog beter wordt...

De 3de aflevering, ultimate family car... wtf? Slaat nergens op.
    Last edited by ; 08/07/2019, 09:58.

Comment

• Top gear is een programma voor entertainment.

Wil je iets over auto's leren moet je naart 5th gear kijken of naar een van de honderden youtubechannels.
      BMW X5 45e

Comment

• Het trekt idd op de ballen nog. Het al langs om minder nog over de wagens. Spijtig, want Chris Harris is anders wel een zeer geschikte persoon hiervoor.
        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
        Audi S3 '02 sold => topic
        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Seizoen 26 op Q2 momenteel, veel beter!

Comment

• Ik heb aflevering 4 van seizoen 27 een half uur bekeken maar weer afgezet, het trekt écht op niks meer. Ik hou het wel bij The Grand Tour voor entertainment, en Youtube kanalen zoals Carwow voor de betere reviews.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
              Ik heb aflevering 4 van seizoen 27 een half uur bekeken maar weer afgezet, het trekt écht op niks meer. Ik hou het wel bij The Grand Tour voor entertainment, en Youtube kanalen zoals Carwow voor de betere reviews.
              Carwow is wel leuk om te kijken, wel veel dezelfde auto's.
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Wat een bullshit trouwens over die laatste reportage in Brunei.

We zijn niet akkoord met het regime, maar omdat de mensen zo hun best gedaan hebben, gaan we het toch uitzenden.
                Lees : Het heeft teveel geld gekost om NIET uit te zenden.

Zoveelste herhaling op hetzelfde thema ook alweer...geeuuuuuuw.

En hoe leuk de nieuwe presentatoren ook zijn, het charisma en het samenspel van het originele trio zullen ze toch niet evenaren hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                  Spijtig, want Chris Harris is anders wel een zeer geschikte persoon hiervoor.
                  Is altijd de beste die het moet ontgelden blijkbaar, was destijds met James Maey ook zo en was nochans technisch de meest onderlegde. En nu is het de beste chauffeur die het moet ontgelden. Flauw

Comment

• Seffes op BBC1 start van een nieuwe reeks.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vond het een hele goede aflevering.

Comment

• Na meer dan 20 jaar komt er een einde aan het Britse automagazine TopGear. BBC schrapt het populaire autoprogramma naar aanleiding van een crash van presentator Freddie Flintoff.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zal er geen traan om laten. Heeft me nooit meer kunnen boeien nadat Clarkson, Hammond en May ermee ophielden.

Comment

• De titel is een beetje tegenstrijdig met wat er in het artikel staat.
                            "BBC schrapt TopGear"
                            "en lijkt het er sterk op dat er geen nieuw seizoen van TopGear meer komt."
                            "Mogelijk komen er nog specials, zelfs een nieuw seizoen wordt niet helemaal uitgesloten."
                            Wat is het nu eigenlijk ? Is het geschrapt of niet ? Als er mogelijk nog specials komen, en als zelfs een nieuw seizoen niet helemaal uitgesloten wordt, zou ik dat toch niet geschrapt noemen.

"Geschreven door Klaas Janssens op 21-11-2023​"
                            Lijkt me wel een toppertje, die Klaas. Wat een artikel.

Comment

• Wat ik vooral raar vind is deze zin "BBC schrapt het populaire autoprogramma naar aanleiding van een crash van presentator Freddie Flintoff."
                              Alsof er in het verleden nooit zo een zaken gebeurd zijn in dat programma (crash van Richard Hammond in 2006). Het is een autoprogramma, dus zo een zaken kunnen gebeuren, dat is toch geen reden om het programma ineens te gaan schrappen.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                  X