Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowereld TV"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Autowereld TV"

Nieuws: België
    VTM brengt zondag een 'Autosalon Special'
    17 januari 2008

Het programma 'Autowereld TV' is al een tijdje gestockeerd in het VTM-archief. Maar voor het autosalon maken ze een uitzondering en komen ze met een heuse 'Autosalon Special'. Presentator van dienst is Kris Wauters.

De uitzending brengt een uitgebreid overzicht van de nieuwigheden, zowel op het vlak van de auto's als van de motoren. We gaan na hoe 'groen' het salon kleurt, en dromen weg bij exclusieve bolides. Presentator Kris Wauters ontvangt op de Heizel ook Geert Hoste en Piet Huysentruyt.
    De speciale uitzending staat geprogrammeerd op zondag 20 januari om 17.10 uur en op woensdag 23 januari om 00.05 uur. De afleveringen van 'The New Adventures Of Old Christine' (normaal zondagvooravond) en 'NYPD Blue' (woensdagnacht) schuiven door.
    Bron: VTM

Ah, hier zat ik op te wachten !! geweldig nieuws

Comment

Presentator Kris Wauters ontvangt op de Heizel ook Geert Hoste en Piet Huysentruyt.
      't zal weer niveau zijn

Comment

Die 2 horen er indd niet echt bij, achja als ze maar veel wagens laten zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
          't zal weer niveau zijn
          Idd.
          Autowereld TV is echt niet de moeite om naar te zien...
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Idd.
            Noem me dan eens een goeie suggestie, met ook een salonspecial van Brussel !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
              er zijn geen fatsoenlijke belgische autoprogramma's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                Zelf gaan kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                  er zijn geen fatsoenlijke belgische autoprogramma's
                  Wete nog dat er hier eens iemand een hele tijd terug hier omtrent iets komen vragen is? Die ging zelf zo'n programma maken... iemand die dat topic kan terug vinden of weet hoe het daar met staat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Zelf gaan kijken
                    Ga ik zeker doen, maar ook op tv is het leuk om naar te zien !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Idd.
                      Ik zou niet weten wat er slecht aan was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Ik zou niet weten wat er slecht aan was
                        Het ownt auto-tv in ieder geval

Comment

Nog eens iets over auto's op de buis. Ik heb gisteren nog naar Fleet-TV gekeken, ook over het autosalon, echt lame eigenlijk. Ik hoop dat dit beter wordt...

Comment

Zolang FleetTV en AutoTV door die kwispel van een Philippe Quatennens gepresenteerd worden gaat dat een slecht programma blijven. Ik snap het niet goed ... er moeten toch tientallen kandidaten zijn die dit beter kunnen EN ook iets van auto's afweten. Om het niveau van "de Phil" te overtreffen moet men alvast niet veel moeite doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                              Zolang FleetTV en AutoTV door die kwispel van een Philippe Quatennens gepresenteerd worden gaat dat een slecht programma blijven. Ik snap het niet goed ... er moeten toch tientallen kandidaten zijn die dit beter kunnen EN ook iets van auto's afweten. Om het niveau van "de Phil" te overtreffen moet men alvast niet veel moeite doen.
                              Volledig mee eens, ik het ook altijd al ne zeveraar gevonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Volledig mee eens, ik het ook altijd al ne zeveraar gevonden.
                                Hij is een echte brochure voorlezer, meer niet

Comment

Doe jullie spontane solicitaties maar zou ik zeggen...

Comment

Phil = overacting
                                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                      Het probleem zit hem voornamelijk in de sponsering, FleetTV en autoTV zijn gesponserd door de overheid.(rechtstreeks of onrechtstreeks)
                                      Je kan dan moeilijk verwachten dat dergelijke programma's hardrijden aanbevelen...

Verder is het enige wat ze doen het bijgeleverde persbericht opzeggen.
                                      Stuur Phil eens naar de ardennen met een porsche en laat hem zijn zin doen en je gaat een totaal ander autopogramma hebben

Comment

Ik zou trouwens wel eens een auto willen reviewen op een circuit o.d.
                                        Zal trouwens mooie televisie opleveren

Comment

Working...
                                        X