Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knight rider 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knight rider 2007

Iedereen kent de serie wel, vandaar dat ik het interessant vond om dit te posten.

In amerika zal er een nieuwe reeks van start gaan.
    Zondag werd er een film van uitgezonden, ik vermoed als soort van prequel op de serie, die zal uitgezonden worden.

Deze keer doet er een Shelby mustang mee, en hij is echt vet. Voor de kar moet je dus kijken, want het verhaal zal hoogstwaarschijnlijk simpel zijn

De films is "out there" voor diegene die het willen zien.

P.S aan de mods: Ik doe hier geen illegale dingen
    Het is immers niet verkeerd om te downloaden wat geupload wordt, aangezien referenties als Autoblog zelfs expliciet de link posten.

Wagen is vet, op de tjoening achterspoiler in KITT mode na.
    Wel heeft hij teveel praat, en dat is wat irritant na een tijdje.

Verhaal valt wel mee, ik had toch niet het gevoel dat dat het langdradig was en het ging vlot vooruit. Maar het blijft een actiefilm dus mag je er ook niet teveel van verwachten.
    2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
      Wagen is vet, op de tjoening achterspoiler in KITT mode na.
      Wel heeft hij teveel praat, en dat is wat irritant na een tijdje.

Verhaal valt wel mee, ik had toch niet het gevoel dat dat het langdradig was en het ging vlot vooruit. Maar het blijft een actiefilm dus mag je er ook niet teveel van verwachten.
      Moet t nog bekijken, vanavond.

Comment

Voor de auto moet je niet kijken.

Tis allemaal nogal flauwtjes gebracht vond ik, de wagen was des te lekkerder

Comment

Leve het originele!

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Leve het originele!

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            pure nostalgie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Voor de auto moet je niet kijken.

Tis allemaal nogal flauwtjes gebracht vond ik, de wagen was des te lekkerder
              ??????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                ??????
                Vergissing ...

Moest zijn: voor het verhaal moet je nie kijken.

Comment

Ik heb het ook al gezien, en ja het verhaal is flinterdun en typisch Amerikaans.. maar 't charmeert wel in z'n genre..

En over de wagen .. laat ons zeggen dan Harald Belker goed werk heeft afgeleverd

Comment

Leve het originele!

+ YouTube Video
                    Idd dat was een mooie serie voor zijn tijd.
                    Als je deze TV film zie is het toch weer een paar grote stappen verder.
                    Maarja binnen 20 jaar zal ook deze weer nieks zijn vergeleken met dan.

De wagen is wel VET.
                    Last edited by TheStraffe; 22/02/2008, 12:42.

Comment

Ik heb gisteren de TV film ook gezien. Persoonlijk ben ik fan van het origineel en ik geef toe dat de verwachtingen bij mij toch wel hoog waren.

Zoals eerder vermeld, voor het verhaal moet je niet kijken, maar laten we eerlijk zijn, bij het origineel was dat meestal ook het geval. De nieuwe KITT vond ik geweldig! Val Kilmer kon een geloofwaardige stem brengen, hoewel ik William Daniels als de originele KITT nog beter vond.

Wat ik wel jammer vond was dat de nieuwe KITT, toch 25 jaar geavanceerder dan de Trans Am die we al kenden, eigenlijk minder kan. Schade oplopen als de computer uitgeschakeld is? moeite hebben om een Ford SUV los te rijden? Zou met een standaard Shelby al niet moeilijk mogen zijn, laat staan met KITT! Maar ach, men moet het nog wat spannend laten blijven, hé. De nanotechnologie vond ik dan weer wel een schitterende vondst!

Al bij al vind ik de nieuwe film geslaagd en ik hoop dat er een nieuwe TV-reeks volgt!

Tot slot, laat David "The Hoff" Hasselhoff aub de volgende keer thuis. Het was echt zielig om hem bezig te zien (Met dubbele tong spreken en zo!)! Als je de originele Michael Knight niet fatsoenlijk in beeld kan brengen, laat het dan!

Comment

Daar heb ik een stukje van gezien toen ik in New York zat. Knappe wagen. Voor de rest zat er niet veel inhoud in...
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Leve het originele!

+ YouTube Video
                          Ja, dat zouden ze ook nog eens mogen heruitzenden vind ik

Trouwens, in de titel staat 2007, maar dat moet volgens mij 2008 zijn!
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Nog enkele foto's van de nieuwe Mustang Shelby 'Knight Rider', snelle vent trouwens. Daar wil ik wel eens naast zitten in die Mustang En als het even kan, ook keer zelf rijden met die vetten auto
                            Last edited by ; 23/04/2008, 00:37.

Comment

De pilot aflevering had echt wel weinig om het lijf. Gelukkig is er de auto nog

Comment

Eerlijk gezegd, ik vind dien auto echt mottig!
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Gisteren de eerste aflevering van de nieuwe serie gezien. Eerlijk gezegd is 't qua verhaal niet super, maar ik heb de indruk dat ze de autofreaks wel het nodige plezier gaan bieden. Naast de mustang was er immers al een spyker c8 spyder te zien.

De nodige technische fouten in de serie kan je best negeren. (zoals turbo mode die geactiveerd wordt zonder dat er een turbo aanwezig is op die wagen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    Gisteren de eerste aflevering van de nieuwe serie gezien. Eerlijk gezegd is 't qua verhaal niet super, maar ik heb de indruk dat ze de autofreaks wel het nodige plezier gaan bieden. Naast de mustang was er immers al een spyker c8 spyder te zien.

De nodige technische fouten in de serie kan je best negeren. (zoals turbo mode die geactiveerd wordt zonder dat er een turbo aanwezig is op die wagen )
                                    Ik vraag mij af of ze niet beter acteurs hadden gebruikt ipv gewoon mooie mensen van straat te plukken ...

Acteer prestaties zijn toch onder 0 ... IMHO

Voor de rest wel goed initiatief

Comment

Geen Pontiac

Comment

Working...
                                      X