Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blik op de weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blik op de weg

Voor diegenen die enkele uurtjes te doden hebben: altijd wel fijn om te zien (al was het maar om te voorkomen dat je ze pakken)
    AVROTROS maakt cultuur toegankelijk voor iedere Nederlander, van jong tot oud.

Have fun!

Nice, straks eens bekijken. Zalig programma

Comment

Vind da zalig om te kijken.

thx!

Comment

Aha

Comment

1000 keer beter dan "Wegmisbruikers" op SBS6.

Bij Blik op de Weg zijn de flikken tenminste nog redelijk...ze hebben overigens ook eens laten zien dat ze mensen gewoon een waarschuwing geven, 1 keer gaven ze zelfs toe dat 200 rijden op een lege baan niet persé gevaarlijk is.

Comment

mijn vrouw zegt altijd dat ze eens van blik op de weg achter ik zullen zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              mijn vrouw zegt altijd dat ze eens van blik op de weg achter ik zullen zitten
              Zoals bij de wannes

Comment

Ik ben ooit (in Utrecht) uitgenodigd om bij de mannen naar het filmpje te komen kijken.

Was wel niet voor programma ´blik op de weg´ maar wel de Nederlandse politie, doet wel wat raar om uw eigen te (snel ) zien rijden.

Comment

Och, ze kunnen daar echt niks verdragen in Holland

Comment

Vorige week, of was het nu 2 weken geleden hadden ze een Belg aan de kant gezet, met een nieuwe CL 600.
                    edit: het was 12 februari.
                    de aflevering is te zien via de link bovenaan de pg., vanaf 25:10
                    Last edited by Bert; 27/02/2008, 18:39.
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Lol "Belgje pesten"? Trap die 600 toch op z'n staart vent, je bent zo over de grens

Vent sprak wel "Hollands"... weer zo'n rijke stinkerd die in België woont om minder belastingen te betalen zeker? DOKKEN vent!(alleen jammer dat hij dat niet echt voelen zal en dat het niet naar de Belgische staatskas gaat.)

Comment

Working...
                      X