Wanneer wordt dat uitgezonden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegmisbruikers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenelke donderdag op vt4
het uur weet ik niet juist
ik denk 22h30 of 21h30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaha, die gaat even 200 rijden waar je 80 mag, wordt leuk dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenbelachelijk betuttelend programma...
vind er niks aan
Hoe sneller, hoe liever
Comment
-
Ik vond wel dat die man met problemen in zijn zaak volledig gelijk had!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ja deels wel, maar ja zoals ze zeggen, dat zijn discussies die nooit uitgepraat raken.
Die laatste, een allochtoon in een Alfa 145:
"Ja, u reed 45 te hard."
-"Nee?!"
"Ja, u reed 165 waar u maar 120 mag, da's 45 te veel"
- "Zoveel?!"
Hij kon niet geloven dat 165 - 120 = 45
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa deels wel, maar ja zoals ze zeggen, dat zijn discussies die nooit uitgepraat raken.
Die laatste, een allochtoon in een Alfa 145:
"Ja, u reed 45 te hard."
-"Nee?!"
"Ja, u reed 165 waar u maar 120 mag, da's 45 te veel"
- "Zoveel?!"
Hij kon niet geloven dat 165 - 120 = 45
En dat heeft trouwens niks met allochtonen te maken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk vond wel dat die man met problemen in zijn zaak volledig gelijk had!
effe die agenten zitten verwijten.
ik zou hem nog meepakken wegens smaad, den onnozelaar.
die weet op voorhand dat zijn alarm afgaat ofzo, koop u dan een deftig alarm of doe er iets aan. trouwens hij reed zo snel tijdens het naar huis rijden. waarom is dat goed?
als ik alarm heb op men winkel vlieg ik ook naar daar. maar als ik terug naar huis ga hou ik me aan de verkeersregels.
en dan nog zitten neuten dat hij straks weer naar ginder gaat zonder rijbewijs. gotver mocht ik die politie zijn ik bleef express achter den hoek staan wachten om hem te kunnen oppakken zonder rijbewijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendat stuk pretentie had geen bal om op te staan.
effe die agenten zitten verwijten.
ik zou hem nog meepakken wegens smaad, den onnozelaar.
die weet op voorhand dat zijn alarm afgaat ofzo, koop u dan een deftig alarm of doe er iets aan. trouwens hij reed zo snel tijdens het naar huis rijden. waarom is dat goed?
als ik alarm heb op men winkel vlieg ik ook naar daar. maar als ik terug naar huis ga hou ik me aan de verkeersregels.
en dan nog zitten neuten dat hij straks weer naar ginder gaat zonder rijbewijs. gotver mocht ik die politie zijn ik bleef express achter den hoek staan wachten om hem te kunnen oppakken zonder rijbewijs.
Comment
-
hij was gewoon gefrustreerd omdat zijn zaak al een paar keer leegehaald was
de beste vond ik die man met het sterfgeval (spijtig voor hem natuurlijk)
maar zijn manier van rijden was wel aardig .
hij reed constant met zijn linkervoet op de rempedaal .
wat moet dat niet kosten aan remblokjes en schijven .
Comment
Comment