Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegmisbruikers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
    De nieuwe "Touran" gezien?
    Zou die ook verkrijgbaar zijn als lichte vracht met de V10 TDI?

Comment

Ook leuk deze keer in Wegmisbruikers waren Anita en Ron. Het Nederlandse koppel met Chryslers en Belgische nummerplaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
        Ook leuk deze keer in Wegmisbruikers waren Anita en Ron. Het Nederlandse koppel met Chryslers en Belgische nummerplaten.
        vanwaar moeten we die kennen?

Comment

Leuke volkswagen transporter ook...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
            vanwaar moeten we die kennen?
            Hiervan
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Hiervan
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              ok, sorry had je mis begrepen..
              dat wijf, pfff weet niet wat ik zou doen, als die zo fucking hysterisch begint te doen...
              chapeau voor de kalmte van de agenten!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                ok, sorry had je mis begrepen..
                dat wijf, pfff weet niet wat ik zou doen, als die zo fucking hysterisch begint te doen...
                chapeau voor de kalmte van de agenten!!
                die gast met de 300c was ook tamelijk arrogant .
                volgens mij een pooier en zij ...........tja vul het zelf maar in é .

Comment

Die pool had zomaar eventjes 530 eur op zak ...
                  Rijken tiest

En , van wegmisbruik heb ik eigenlijk in de afgelopen afleveringen
                  echt nog niet veel gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    die gast met de 300c was ook tamelijk arrogant .
                    volgens mij een pooier en zij ...........tja vul het zelf maar in é .
                    Twas toch een zeer mooie wagen!

Comment

Da wijf met haar PT Cruiser.

Comment

In Amerika hadden ze dat vrouwmens platgespoten met pepperspray en dan op de grond gesmeten, en gehandboeid... Veel te braaf die flikken...
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Zalige Audi RS4!
                          Heeft iemand een linkje ?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Was me dat lachen met de flippende vrouw en haar PIMP vriend in de 300C

Gast, geef da mens gewoon een mep, wat denkt ze wel

Comment

[quote=Leftlane;2633099]Blik op de weg saai en belerend????? Sorry, je ziet het plaatje juist helemaal verkeerd.

Ik vond Blik op de weg (en met name Leo de Haas) veel meer recht door zee, veel meer duiding bij waarom agenten sommige dingen doen.

Ze lieten zelfs eens fragmenten zien waarbij agenten bepaalde personen enkel een waarschuwing gaven bij snelheden van 150 km/h, omdat de baan helemaal leeg was.
                              1 keer zelfs een beeld gezien dat een autobestuurder 200 reed, en dat Leo De Haas zei dat het niet gevaarlijk was omdat het droog, en leeg, en overzichtelijk etc was.
                              Ze pakten 'm pas op toen ie tegen 200 tussen ander verkeer begon te rijden.

Natuurlijk is Wegmisbruikers een minder "saai" programma.

Ja goed wellicht zit er een kern van waarheid in, maar blik op de weg is enorm verandert de laatste tijd. Vroeger was het idd een erg leuk programma. Tegenwoordig vind ik het nogal veel "geklets". Maar mssn heb ik me verkeerd uitgerdukt; ook blik op de weg kijk ik nog altijd met veel plezier. Maar wegmisbruikers is sensationeler; het oppakken van drugsrunners ed. Dit wil idd niet zeggen dat blik op de weg een slecht programma is. Het is alleen minder sensationeel.
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Ja goed wellicht zit er een kern van waarheid in, maar blik op de weg is enorm verandert de laatste tijd. Vroeger was het idd een erg leuk programma. Tegenwoordig vind ik het nogal veel "geklets". Maar mssn heb ik me verkeerd uitgerdukt; ook blik op de weg kijk ik nog altijd met veel plezier. Maar wegmisbruikers is sensationeler; het oppakken van drugsrunners ed. Dit wil idd niet zeggen dat blik op de weg een slecht programma is. Het is alleen minder sensationeel.
                                Zenden ze niet al een tijdje herhalingen uit? Allé, dat denk ik toch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                                  Zenden ze niet al een tijdje herhalingen uit? Allé, dat denk ik toch...
                                  In Nederland niet. Is een nieuwe reeks alweer.
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Geweldig die meid met die PT cruiser. Prachtig beeldmateriaal!
                                    sigpic

Comment

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Deze lukt het wel
                                      + YouTube Video

M5 power !

Comment

tis nu op VT4

Comment

• Gisteren in wegmisbruikers was er een man bij waarvan de achterlichten niet gingen

De agent vroeg of de man er zelf niets van kende (van zekeringen en dergelijke)
                                          De man kende er dus niks van en de agent stapte uit alsof hij het is ging oplossen
                                          Op het volgende beeld waren ze alle 2 in de handleiding aan het zoeken en uiteindelijk hebben ze nog hulp moeten laten komen

Comment

Working...
                                          X