Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegmisbruikers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren op Wegmisbruikers op VT4: een Porsche die vlotjes reed (rond de 180 à 200 dacht ik). De agenten zetten hem aan de kant en vragen waarom hij zo'n haast heeft.

De man zijn antwoord: "Nou ja, als ik 'em net gewassen heb rij ik altijd zo hard om 'em droog te krijgen"

Comment

• Ik vind dat een zééér goede reden.

Comment

• Ik vond die drugsdealers met hun merc wel spectaculair. Wat een ravage da die mannen hadden aangericht..
        en diene met zijne bmw 320

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
          Ik vond die drugsdealers met hun merc wel spectaculair. Wat een ravage da die mannen hadden aangericht..
          en diene met zijne bmw 320
          met zijn 320 eventje lekker doorsjeezen .
          de agenten geloofden zelf niet dat daar MAAR een 2 liter inlag
          (ik twijfelde toch ook hoor)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
            met zijn 320 eventje lekker doorsjeezen .
            de agenten geloofden zelf niet dat daar MAAR een 2 liter inlag
            (ik twijfelde toch ook hoor)
            iemand daar een filmke van op i'net?

Comment

• Dit is zo'n vet programma.

Die 2 F430's die daar samen met die BMW aan de kant werden gezet.

"Ja hij ligt wat laag hé, ik zal er zelf wel mee rijden."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Dit is zo'n vet programma.

Die 2 F430's die daar samen met die BMW aan de kant werden gezet.

"Ja hij ligt wat laag hé, ik zal er zelf wel mee rijden."
                Hu? video-link ?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                  Hu? video-link ?
                  Daar kwam het toch op neer. De ene Ferrari-rijder had zijn rijbewijs niet mee dus moest de auto mee naar het bureau, maar aangezien hij te laag lag om op de camion te zetten is meneer de agent er zelf mee naar het bureau gereden.

Ik zal eens kijken of ik een link vind.
                  Last edited by ; 08/08/2008, 22:23.

Comment

• Alstublieft.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• is toch geen scud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        is toch geen scud
                        Ah, idd niet. Het is ook al een tijdje geleden dat ik die aflevering heb gezien.

Ik vind de Vlaamse commentaren wel veel minder dan de Nederlandse btw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Alstublieft.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Kvindt die politie echt triestig
                          En op 't laatste praat hij zo traag kerel
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            Kvindt die politie echt triestig
                            En op 't laatste praat hij zo traag kerel

Ik erger mij soms wel aan die hollandse uitsraak. Vooral alst zo extreem is.

Neem nu op 1:06 >>> honderwd achtensestugggggggg

Comment

• Miljaar zo'n hysterische vrouw . Kreeg wel effe benauwd van die vriend. Ik dacht echt dat hij brokken ging maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                                Miljaar zo'n hysterische vrouw . Kreeg wel effe benauwd van die vriend. Ik dacht echt dat hij brokken ging maken
                                Aaah, die gigantische kerel met zijn PIMP 300C . Ik dacht ook even dat hij de flikken in elkaar kwam slaan

Comment

• LOL...
                                  Die agent kon dan woordelijk wel z'n mannetje staan.
                                  BTW, dat was het weer het couple marginale...
                                  Met z'n tweeen efkes voor heel Belgie belachelijk gaan doen...
                                  www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                    LOL...
                                    Die agent kon dan woordelijk wel z'n mannetje staan.
                                    BTW, dat was het weer het couple marginale...
                                    Met z'n tweeen efkes voor heel Belgie belachelijk gaan doen...
                                    Ma echt e Wa had da vrouwmens gepakt man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                      Ma echt e Wa had da vrouwmens gepakt man
                                      Ik denk dat de vraag is, wat ze niet had gepakt .
                                      Aangezien ze zo'n haast had, vermoed ik dat ze naar de apotheek een doosje prozac moest gaan halen.

Comment

• Hoe vaak gaan ze dat nog blijven heuitzenden op VT4?
                                        Das nu al de 4de keer of zo dat ze die boel aan't heruitzenden zijn
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Hoe vaak gaan ze dat nog blijven heuitzenden op VT4?
                                          Das nu al de 4de keer of zo dat ze die boel aan't heruitzenden zijn
                                          Het is zomervakantie, de tijd van heruitzendingen.

Comment

Working...
                                          X