Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De man met de cayman nadat hij 200 km/u had gereden :
" ja ik heb hem net gewassen en ben hem aan het droogrijden "
Mijnheer mocht z'n porscheke laten staan en z'n rijbewijs inleveren
Maar eigenlijk veel misbruik heb ik gisteren weer niet gezien.
Droogrijden, vind dat zo iets stom he
Ken mensen die dat ook doen, maar niet tegen zo hoge snelheden.
Ik droog de mijne gewoon met een doekske af!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik vond die gast met zijn BMW lachen
Flikken waren 180 aan het rijden (waarom weet ik niet) en knalt die BMW hen voorbij tegen zo'n 200
Als hij dan wordt tegengehouden klaagt hij over het uitdagen van die agenten
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Is da in Holland algemeen dat je uw rijbewijs kwijt bent bij 50km teveel boven de toegelaten snelheid (excl. marge van een koppel km's) ? Ook in de bebouwde kom enzo ?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Is da in Holland algemeen dat je uw rijbewijs kwijt bent bij 50km teveel boven de toegelaten snelheid (excl. marge van een koppel km's) ? Ook in de bebouwde kom enzo ?
bebouwde kom=50
50 te hard
=
100KM/H in bebouwde kom, is maar normaal dat je dan je rijbewijs kwijt bent
In de bebouwde kom is het vanaf 40 te snel dat je uw rijbewijs kwijt bent in Holland.
Bij ons is dat zelfs al vanaf 30 te hard in de bebouwde kom, en 40 buiten de bebouwde kom. Maar ik ben niet zeker of dat nu ook voor 15 dagen wordt ingetrokken of het gewoon gaat om een intrekking van een paar uur.
In de bebouwde kom is het vanaf 40 te snel dat je uw rijbewijs kwijt bent in Holland.
Bij ons is dat zelfs al vanaf 30 te hard in de bebouwde kom, en 40 buiten de bebouwde kom. Maar ik ben niet zeker of dat nu ook voor 15 dagen wordt ingetrokken of het gewoon gaat om een intrekking van een paar uur.
Comment