Bij welke (betaal-)zender moet je heden ten dage terecht voor goede Touringcar en merkenracen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Touringcar & merkenracen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenBij welke (betaal-)zender moet je heden ten dage terecht voor goede Touringcar en merkenracen ?
-
Porsche Supercup op Eurosport.
Comment
-
Jep, WTCC en Porsche supercup op eurosport.
Comment
-
of youtube afzoeken naar de gouden BTCC-tijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenof youtube afzoeken naar de gouden BTCC-tijden
Een echte aanrader (ik heb die in mijn bezit, dus kweet waarover ik spreek )!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenEr bestaat een DVD van, hoor. Met het beste van 1991 tem 2002.
Een echte aanrader (ik heb die in mijn bezit, dus kweet waarover ik spreek )!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenBeetje off-topic, maar als je adressen weet waar je dergelijke DVD's kunt kopen ... LAAT MAAR WETEN !
Groep B
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenBeetje off-topic, maar als je adressen weet waar je dergelijke DVD's kunt kopen ... LAAT MAAR WETEN !
Der Online-Shop für alle Bücher, Kalender, DVDs und Blu-rays der führenden WRC-Fotografen von McKlein und anderer Hersteller rund um den Rallye-Sport.
Der Online-Shop für alle Bücher, Kalender, DVDs und Blu-rays der führenden WRC-Fotografen von McKlein und anderer Hersteller rund um den Rennsport.
Astemblief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk heb bij Vanni zelf eentje van het WK rally van mijn geboortejaar op de kop getikt
Ik heb zoveel, en vele beelden komen dan terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenMss dat ik binnenkort es wat ga kuisen & terug wat VHS & DVD verkopen.
Ik heb zoveel, en vele beelden komen dan terug
Die dingen kosten wel veel, maar so be it
Thanks voor de info
Comment
Comment