Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotv op VTM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik mis autowereld tv! Kvind het jammer dat het programma klakkeloos is overgenomen van Kanaal Z en van de rigionale zenders. Voor mij is dit geen autoprogramma. Ze tonen maar de helft van de wagen. Bovendien ben ik die commentaar van al die mensen daar zo beu als koude pap. Ze maken er een circus van. Veel te veel blabla, ze moeten meer van de auto's tonen en minder kinderpspelletjes spelen want ze kunnen er weg mee hoor

Comment

Ik vind vooral de "algemene ervaring" van het programma slecht.

Het is saai, soms schrikwekkend belachelijk, met de humor die VTM kenmerkt (denk maar aan "2 straten verder" enzovoort...) en de autoliefhebber blijft op zijn honger zitten.

Een voorbeeld:

Philippe die voor de 87ste keer eens wilt rijden met een dreamcar op Zolder, maar dan telkens mislukt in die poging, omdat Jeffrey ermee aan de haal gaat.. Vervolgens filmen ze de wagen een paar seconden op het circuit met Jeffrey achter het stuur en klaar is kees. Ja en wat dan?
      Autoliefhebbers vinden dit niet interessant. Als wij naar zo'n programma kijken willen we graag wat meer informatie over die dreamcar. Vertel wat meer over de wagen zelf! En zit geen kinderachtige spelletjes te spelen. En het moet zeker geen 2de TopGear zijn, maar Autotv is te saai om blijven naar te kijken.

De journalist van de Autogids zit altijd in de zetel bij Philippe in het programma Auto.tv. Meestal heeft hij het over de wagen achter hem, maar die wordt dan niet in beeld gebracht. Sta potdorie eens op, en laat die wagen zien aan de mensen! Daarom kijken ze toch?

Nog een voorbeeld:

Als de nieuwe Renault Laguna wordt voorgesteld in een rubriek, doe dit dan niet altijd op dezelfde manier: wagen komt aangereden op hobbelig paadje, doet pinker aan, draait af, en rijdt weer weg. Dat is het saaiste wat je kan doen, en het wordt altijd zo gefilmd. Zet Elke Vanelderen daar dan bij, en laat ze de wagen eens uitgebreid bespreken. Doe dit desnoods ergens op een plaats waar veel mensen komen, vraag hun mening...

Autowereld vond ik dan nog best te pruimen, met Dany Verstraeten en Kris Wauters. Laat kanonnen als Koen en Kris Wauters, Walter Grootaerts, Freddy Loix, Kris Princen, François Duval, Patrick Snyers of piloten van in de Belcar eens rijden over Zolder met een dreamcar. Zij kunnen toch ook een deftige mening vormen, aangezien ze vaak genoeg over dat circuit gereden hebben, en toch wat van wagens kennen.

Ik vind dit telkens een teleurstelling als er een nieuw autoprogramma verschijnt. Het concept blijft hetzelfde, en dat vind ik jammer.
      Last edited by ; 22/05/2008, 19:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OnsKatHeeftEenVogel Bekijk Berichten
        Overigens, ik moet de makers meegeven, zij doen iets waar nog niemand in geslaagd is.

Het programma gaat NATIONAAL. Het is het enige programma dat zowel in het nederlands als in het frans gemaakt wordt.

Kijk op zondag maar eens op RTL. Als jullie het Frans een beetje meester zijn.

Groetjes
        Sorry, maar wat dat laatste betreft zijt ge wel mis! Het is niet het enige programma dat nationaal is.

Fleet tv is al jaren zowel Vlaams al Franstalig op het scherm! (namelijk op de franstalige CanalZ, de franstalige versie van KanaalZ)
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OnsKatHeeftEenVogel Bekijk Berichten
          De autos in auto-tv worden door de constructeurs met liefde en vrijblijvend ter beschikking gesteld. En toch is de objectiviteit in het programma alsnog niet zoek.
          Ik heb deze zin echt drie keer moeten lezen om zeker te zijn dat ik juist las.

YOU GOT TO BE KIDDING ME.

Ik heb nog niet naar Auto Tv gekeken omdat bijna alles toch uit Fleet tv en AutoTv op de reg. zender skomt. En dar heb alle auto's "dynamisch lijnenspel" waardoor de sportiviteit ten volle benadrukt wordt" en dergelijk zever. Ik ben die nietszeggende commentaar beu.

En als je een supercar test, zou het leuk zijn als je af en toe die stomme muziek weglaat en dat je de motor een beetje hoort.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Ik vind vooral de "algemene ervaring" van het programma slecht.

Het is saai, soms schrikwekkend belachelijk, met de humor die VTM kenmerkt (denk maar aan "2 straten verder" enzovoort...) en de autoliefhebber blijft op zijn honger zitten.

Een voorbeeld:

Philippe die voor de 87ste keer eens wilt rijden met een dreamcar op Zolder, maar dan telkens mislukt in die poging, omdat Jeffrey ermee aan de haal gaat.. Vervolgens filmen ze de wagen een paar seconden op het circuit met Jeffrey achter het stuur en klaar is kees. Ja en wat dan?
            Autoliefhebbers vinden dit niet interessant. Als wij naar zo'n programma kijken willen we graag wat meer informatie over die dreamcar. Vertel wat meer over de wagen zelf! En zit geen kinderachtige spelletjes te spelen. En het moet zeker geen 2de TopGear zijn, maar Autotv is te saai om blijven naar te kijken.

De journalist van de Autogids zit altijd in de zetel bij Philippe in het programma Auto.tv. Meestal heeft hij het over de wagen achter hem, maar die wordt dan niet in beeld gebracht. Sta potdorie eens op, en laat die wagen zien aan de mensen! Daarom kijken ze toch?

Nog een voorbeeld:

Als de nieuwe Renault Laguna wordt voorgesteld in een rubriek, doe dit dan niet altijd op dezelfde manier: wagen komt aangereden op hobbelig paadje, doet pinker aan, draait af, en rijdt weer weg. Dat is het saaiste wat je kan doen, en het wordt altijd zo gefilmd. Zet Elke Vanelderen daar dan bij, en laat ze de wagen eens uitgebreid bespreken. Doe dit desnoods ergens op een plaats waar veel mensen komen, vraag hun mening...

Autowereld vond ik dan nog best te pruimen, met Dany Verstraeten en Kris Wauters. Laat kanonnen als Koen en Kris Wauters, Walter Grootaerts, Freddy Loix, Kris Princen, François Duval, Patrick Snyers of piloten van in de Belcar eens rijden over Zolder met een dreamcar. Zij kunnen toch ook een deftige mening vormen, aangezien ze vaak genoeg over dat circuit gereden hebben, en toch wat van wagens kennen.

Ik vind dit telkens een teleurstelling als er een nieuw autoprogramma verschijnt. Het concept blijft hetzelfde, en dat vind ik jammer.
            Couldn't agree more...

Het is echt triestig dat "nieuw" programma(ke)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Ik heb nog niet naar Auto Tv gekeken omdat bijna alles toch uit Fleet tv en AutoTv op de reg. zender skomt. En dar heb alle auto's "dynamisch lijnenspel" waardoor de sportiviteit ten volle benadrukt wordt" en dergelijk zever. Ik ben die nietszeggende commentaar beu.
              Het grootste deel komt inderdaad uit Fleet tv.
              Aito tv op de regionale zenders bestaat echter niet meer, het is hetzelfde programma dat overgegaan is naar VTM en verder gaat op de uitzendingen op de regionale zenders (dus het zal niet hetzelfde zijn al er op de regionale zenders was)

De commentaar trekt meestal inderdaad niet echt op veel, maar ik kijk vooral om wat ze laten zien, en niet voor wat ze erover vertellen.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Wat is d'r eigenlijk met autotv??
                Is dat ondertussen weer afgevoerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Wat is d'r eigenlijk met autotv??
                  Is dat ondertussen weer afgevoerd?
                  t'lijkt er op, wat op Fleet.tv komt is trouwens stukken beter dan autotv.

Comment

Fleet tv is ook kut. Ik krijg het schijt van die presentator

Comment

ALLE vlaamse autoprogramma's trekken echt op niets.

Volgens mij krijgen die allemaal geld om toch maar niks slechts te zeggen over een auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        ALLE vlaamse autoprogramma's trekken echt op niets.

Volgens mij krijgen die allemaal geld om toch maar niks slechts te zeggen over een auto.
                        Maar echt hé
                        Da's meer een reclameboekje dan een echt autoprogramma

Comment

Elke Vanelderen zou precies niet genoeg volk aan de tv getrokken hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                            Elke Vanelderen zou precies niet genoeg volk aan de tv getrokken hebben.
                            Als dat het doel is dan presenteert ze beter een ander soort programma

Comment

Dat ze autowereld.tv eens snel terugbrengen, of de 6e versnelling, deze vond ik echt wel goed. Daar deden ze nog leuke dingen met auto's (deftige reportages, tweekampen enz.) en daar waren er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel betere presentatoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Dat ze autowereld.tv eens snel terugbrengen, of de 6e versnelling, deze vond ik echt wel goed. Daar deden ze nog leuke dingen met auto's (deftige reportages, tweekampen enz.) en daar waren er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel betere presentatoren.
                                Das wel waar ja, zo een programma zouden ze zeker terug mogen brengen, maar ik vrees d'r voor.

Comment

Vanavond is het de eerste aflevering van seizoen nr.2
                                  Ik ben eens benieuwd... 23.45 @ VTM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
                                    Vanavond is het de eerste aflevering van seizoen nr.2
                                    Ik ben eens benieuwd... 23.45 @ VTM
                                    Och?
                                    Ik wist wel dat er afgelopen zaterdag namiddag een aflevering was ivm het autosalon, maar wist niet dat er een nieuw seizoen begon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Och?
                                      Ik wist wel dat er afgelopen zaterdag namiddag een aflevering was ivm het autosalon, maar wist niet dat er een nieuw seizoen begon.
                                      Leek mij toch gewoon een salonspecial, want ze hebben niet gezegd "tot volgende week"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Dat ze autowereld.tv eens snel terugbrengen, of de 6e versnelling, deze vond ik echt wel goed.
                                        Waar is de tijd toen ze nog 4takt uitzonden op kanaal2

Comment

Het programma heeft een grondige restyling ondergaan en is nu terug op de buis. Ik heb het gezien en vind het zeker niet slecht. Het is een duidelijke verbetering met vroeger maar het haalt nog niet het niveau van autowereld.tv of 4-takt van vroeger.

Pro:
                                          Elke Vanelderen is vervangen door Kris Wouters
                                          Test van Toyota iQ vond ik zeker niet slecht.
                                          2 bekende vlamingen tegen elkaar laten racen is een leuke toevoeging vanuit het oogpunt van amusement (idee is een beetje gestolen van top gear maar beter een goed idee een beetje na-apen dan met een eigen slecht idee afkomen)

Contra:
                                          Nogal kort
                                          Reportage over dreamcar mocht iets meer over het rijgedrag gaan
                                          Een vergelijkende test tussen 2 wagens (zoals vroeger op autowereld.tv) zou leuk zijn.

Comment

Working...
                                          X