Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotv op VTM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Houden zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
      Jeffrey is voor mij allesinds één van de beste coureurs van Belgie, maar presenteren is idd iets anders, maar heb hem toch nog nooit zien presenteren eigenlijk...
      The Stig is anders ook geen presenteerwonder.

Jeffrey moet zwijgen en doen waar hij goed in is: deftige rondetijden neerzetten met de "Dreamcars".

Ze mogen wel hun rookmachine thuislaten als ze nog eens een nieuw model voorstellen. Die zijn precies gesponsord door mistlichtfabrikanten.

Comment

Heb het eens gezien, viel mee. Meer niet, minder ook niet.

Comment

Eigenlijk is autotv gewoon een programma dat zo goedkoop mogelijk gemaakt moet kunnen worden.
          Dus wat doen ze dan, ze gebruiken voor 90% materiaal uit Fleettv.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik heb het juist gezien. Wat een flauwe boel. En dan laten ze die Lambo versneld over het circuit scheuren. Trekt op geen kloten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Ik heb het juist gezien. Wat een flauwe boel. En dan laten ze die Lambo versneld over het circuit scheuren. Trekt op geen kloten.
              die Lambo is gewoon zo rap gij!!

ik vond het ook maar flauw

Comment

De meeste opmerkingen aangaande 'auto-tv' zijn ongemeen hard en hebben een flamboyante ondertoon.

Men mist de 'kennis van zaken' die men anderen verwijt.

De vergeljking met Top Gear gaat totaal niet op. Het programma heeft niet de intentie om
                een tweede topgear te zijn.

Niet op het vlak van "benadering van onderwerp", niet van "toon", niet van "inslag" en inderdaad niet op 't vlak van "budget".

Top gear heeft een budget om *desgewenst* een Gallardo Superleggera te kopen, en om die *desgewenst* af te breken of in de prak te rijden.

En het is zeer grappig hoe jullie niet doorheen de rook van die goedkope goocheltruk kunnen kijken. Eén auto in de vernieling en de inhoud raakt jullie koude kleren niet meer.
                Het is natuurlijk ook engels. Het gevoel dat de helft van de mensen met opmerkingen in dit forum het engels totaal niet meester is, overheerst.

De autos in auto-tv worden door de constructeurs met liefde en vrijblijvend ter beschikking gesteld. En toch is de objectiviteit in het programma alsnog niet zoek.

Dat Elke niks van autos afweet is een lukrake nonsense opmerking. Zij is de "host" van het programma, het gezicht, het anker. Haar kennis over autos is niet van toepassing.

Bij haar gaat het over een "fris mondje". Heldere uitspraak. En alles wat een goede gastvrouw de vrede in het huis doet bewaren.

Oh en een flinke decolete om de *domme meerderheid* de inhoud te geven, die men niet in het woord vind, afgaande op het type reakties in dit forum.

Philippe mag dan wel niet de beste presentator zijn, hij presenteerd niet eens. En de man weet wel degelijk iets af van autos.

Jeffrey, die gast kan rijden ! Waarschjnlijk sneller dan de gemaskeerde onbekende in Top Gear.

Het is daarbij hilarish dat de *BRT* Topgear gaat brengen, als tegen programmatie.

Concureren met een vlaams, budgettair klein programma, door het brengen van een buitenlands budgettair buiten enige proporties gemaakt programma. En dat door een
                gesubsideerde omroep weins opdracht het is om de VLAAMSE CULTUUR te promoten.

Dat slaat nergens op.

Overigens, ik moet de makers meegeven, zij doen iets waar nog niemand in geslaagd is.

Het programma gaat NATIONAAL. Het is het enige programma dat zowel in het nederlands als in het frans gemaakt wordt.

Kijk op zondag maar eens op RTL. Als jullie het Frans een beetje meester zijn.

Groetjes

Comment

Goh, als producers al anoniem hun product moeten komen verdedigen...
                  Of wat bovenstaande persoon z'n functie ook mogen zijn. Als je achter je product staat, dan kom je daar openlijk voor uit. Niet onder een 'anoniempje'.

En dat was m'n eerste post in dit topic, verder raakt 't m'n kouwe kleren niet.
                  Last edited by ; 21/05/2008, 12:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OnsKatHeeftEenVogel Bekijk Berichten
                    groetjes
                    Elke? Philippe?

Comment

Ik kijk altijd naar Autotv. Waarom, omdat ik zot ben van auto's. Maar het argument dat de VRT eerder Autotv zou moeten prefereren tov Top Gear omdat het vlaams is raakt kant noch wal.

Alleen dus nog maar vlaamsche series op tv en vlaamsche liedjes op de radio. Als ik de hele dag naar Eddy Wally en consoorten moet luisteren loopt er toch één moorddadadige autofreak meer in België rond.

Comment

...
                        Het gevoel dat de helft van de mensen met opmerkingen in dit forum het engels totaal niet meester is, overheerst.
                        ...
                        Als jullie het Frans een beetje meester zijn.
                        ...
                        Hallo. Sla je Nederlandse grammatica er nog eens op na, wil je?

goocheltruk

autos

autos

autos

een nonsense opmerking

decolete

die men niet in het woord vind,

hij presenteerd

hilarish

Concureren

Men mist de 'kennis van zaken' die men anderen verwijt.
                        Zeg dat wel!
                        Last edited by Lotuzzz; 21/05/2008, 12:31.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Hallo. Sla je Nederlandse grammatica er nog eens op na, wil je?

Vooral het nieuwe adjectief 'nonsense', is interessant.

' Een nonsense opmerking.'

Goh.
                          Last edited by ; 21/05/2008, 12:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                            Dat zijn niet de enige fouten hoor...

Vooral het nieuwe adjectief 'nonsense', is interessant.

' Een nonsense opmerking.'

Goh.
                            Neenee, de fouten heb ik er nu bijgezet.

Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Neenee, de fouten heb ik er nu bijgezet.

Ik wist dat je fouten ging bijzetten schat, ik wou gewoon niet wachten met posten.

Maar ik heb m'n post ook aangepast se, voor de duidelijkeheid.

't Is een beetje zielig, nietwaar ?

Comment

't Is een beetje zielig, nietwaar ?
                                Van een perfecte integratie op dit forum gesproken

@ OnzeKatHeeftEenVogel: U bent een insider?
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Van een perfecte integratie op dit forum gesproken
                                  't Is belangrijk om af en toe eens in een spiegel te kijken, true.

Maaaaarrr, vergeet de parabel niet van die ene pot en dan nog een zwarte ketel en iets met verwijten.

Ofzo.

Comment

't Is belangrijk om af en toe eens in een spiegel te kijken, true.

Maaaaarrr, vergeet de parabel niet van die ene pot en dan nog een zwarte ketel en iets met verwijten.

Ofzo.

Dat is het punt . We worden als een bende onbenullen afgeschilderd, maar 'ie past wonderwel zo'n plaatje. Vriendelijk dat 'ie zich aanpast.
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Integratie.

En dan ook die ongefundeerde bewering dat Jeffrey Van Hooydonck waarschijnlijk nog veel beter rijdt dan The Stig.

Mij kan het eerlijk gezegd geen reet schelen wie 't beste rijdt, maar zo'n dingen beweren is wel lekker kinderachtig.

Comment

ik kijk af en toe eens naar autotv... Ik vind het niet echt slecht, sommige shots zijn zeer mooi, zoals dat met de LP640. Er wordt nuttige informatie gegeven, al vind ik dat ze de meeste auto's ophemelen, en soms iets te overdreven.

Comment

Tommie en Lotuzzz, ik begreip egt niet wadt OnsKatHeeftEenVogel faut doet op grammatikaal vlack. Is het mogeleik om ook de koreksie er bij te schreiven?

Comment

Working...
                                          X