Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik kijk af en toe eens naar autotv... Ik vind het niet echt slecht, sommige shots zijn zeer mooi, zoals dat met de LP640. Er wordt nuttige informatie gegeven, al vind ik dat ze de meeste auto's ophemelen, en soms iets te overdreven.
dat is het probleem met alle vlaamse producties, die moeten de constructeurs ten vriend houden anders krijgen ze de auto's niet meer.
In fleet.tv of hoe noemt dat spel erger ik me daar ook dood aan ...
Al een geluk dat dit op VTM staat, heb ik toch van m'n TV gegooid
Ik heb ook een vogel.
AutoTV is een waardeloos programma.
TopGear is fun.
Wat ik vooral mis is een autoprogramma die op een objectieve manier gewone wagens test. Niet enkel de supercars.
Ik heb ook een vogel.
AutoTV is een waardeloos programma.
TopGear is fun.
Wat ik vooral mis is een autoprogramma die op een objectieve manier gewone wagens test. Niet enkel de supercars.
Hoi !
'dat'
Dag.
Met dat laatste ben ik volledig akkoord. Een programma dat objectief een Auris tegen Golf zet en dan nog eerlijk durft te zijn in z'n beoordeling.
Oorspronkelijk geplaatst door OnsKatHeeftEenVogelBekijk Berichten
Philippe mag dan wel niet de beste presentator zijn, hij presenteerd niet eens. En de man weet wel degelijk iets af van autos.
Jeffrey, die gast kan rijden ! Waarschjnlijk sneller dan de gemaskeerde onbekende in Top Gear.
wat een onzin.
de vergelijking met Top Gear is inderdaad belachelijk, maar waarom gebruiken jullie dan zoveel elementen uit dat bekende programma?
Niet dat ze mij boeien hoor, ik zie veel liever een paar échte aficionado's over auto's lullen en er vervolgens wat leuke tests doen. Voorbeeld hiervan is Chris on Camera van Autocar, Autoblog enzovoort...
Wel je probeert nu je eigen programma volledig te verdedigen wat niet meer dan terecht is. Nochtans ga je volgens mij veel kunnen leren uit de dingen die echte auto-fanatici naar voren brengen en willen zien. Je hebt hier 'n groot stuk publiek dat je kan aanboren als je 't juist aanpakt.
Op de manier dat jullie 't nu aanpakken: sorry, maar 't werkt niet. Kom niet af met onjuiste beweringen, maar neem gewoon de proef op de som. Er zijn genoeg bewijzen dat er leuke dingen te doen zijn met wagens op de Belgische tv, maar je moet die kansen dan ook grijpen.
Bijvoorbeeld: stars in a reasonibly priced car is 'n concept dat al zoveel jaren op andere manieren op tv gebruikt werd voor ze ermee af kwamen bij top gear.
Comment