Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotv op VTM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben blij dat ze voor Kris Wouters gekozen hebben, die kan tenminste een programma presenteren. Die Philippe heeft het charisma en presentatortalent van een zak petatten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
      Het programma heeft een grondige restyling ondergaan en is nu terug op de buis. Ik heb het gezien en vind het zeker niet slecht. Het is een duidelijke verbetering met vroeger maar het haalt nog niet het niveau van autowereld.tv of 4-takt van vroeger.

Pro:
      Elke Vanelderen is vervangen door Kris Wouters
      Test van Toyota iQ vond ik zeker niet slecht.
      2 bekende vlamingen tegen elkaar laten racen is een leuke toevoeging vanuit het oogpunt van amusement (idee is een beetje gestolen van top gear maar beter een goed idee een beetje na-apen dan met een eigen slecht idee afkomen)

Contra:
      Nogal kort
      Reportage over dreamcar mocht iets meer over het rijgedrag gaan
      Een vergelijkende test tussen 2 wagens (zoals vroeger op autowereld.tv) zou leuk zijn.
      Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar is ook weer op woensdag zoals vroeger, dus zal dan wel kijken.
      2 bv's die tegen elkaar racen, dat was vorig seizoen ook al het geval (wel niet elke aflevering).
      Nogal kort, tja, 't is elke week he, ze kunnen ook zoals vroeger bij Autowereld tv één keer per maand, maar dan een langere uitzending.
      De dreamcar, dat zal zoals bij vorige seizoenen wel gewoon overgenomen zijn van Fleettv.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
        Waar is de tijd toen ze nog 4takt uitzonden op kanaal2
        Of de heilige koe

Comment

Weer een autoprogramma bij, daar mogen we niet rauwig om zijn toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Weer een autoprogramma bij, daar mogen we niet rauwig om zijn toch.
            Bij??
            Dit programma bestaat al langer zunne, 't is gewoon een nieuw seizoen.
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Bij??
              Dit programma bestaat al langer zunne, 't is gewoon een nieuw seizoen.
              Ik dacht dat er weer een nieuw autoprogramma erbij kwam.

Comment

Ik heb gisteren eens gekeken en vond het maar zozo. Het is wel een hele verbetering buiten vroeger. Kris Wouter kan dat wel goed presenteren vind ik. Het duurt nu een klein half uurtje, maar ik vind dat er te weinig aan bod komt. Ze hebben het teveel uitgetrokken. Er zou wat meer autonieuws aan bod mogen komen, en wat meer korte tests.

Comment

Herhaling (?) om 18u25 straks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                    Herhaling (?) om 18u25 straks!
                    Is dat geen nieuwe aflevering vandaag??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Is dat geen nieuwe aflevering vandaag??
                      Het was inderdaad een nieuwe aflevering. Heb het gezien en voor een programma met een beperkt budget vind ik het zeker niet slecht. Eigenlijk is er in vergelijking met het vorige seizoen niet zo veel verandert maar de combinatie van al die kleine details maken dat het programma veel aangenamer is om naar te kijken.

Comment

Kvond het veel blabla, weinig boemboem.

Comment

Hmmm...het viel wel mee...maar bij die rolls had ik meer verwacht...ipv 1 minuut te rijden...en 4 minuten te zeveren over die stemmen en wat uitleg had het wat meer uitgebreider aan bod mogen komen...

Comment

gemiste kans vind ik
                            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                            Honda Del Sol - 120pk

Comment

weet er iemand waar je autotv kan herbekijken??
                              porsche 4ever
                              '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                                weet er iemand waar je autotv kan herbekijken??
                                morgen na het nieuws van 13h00 op vtm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                  morgen na het nieuws van 13h00 op vtm.
                                  ik bedoel op het internet!
                                  porsche 4ever
                                  '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Enkel via iwatch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                                      ik bedoel op het internet!
                                      Vroeger had dat programma een eigen site, maar dat is niet meer zo sinds ze op vtm zitten denk ik.

Comment

Ze hebben nog altijd een eigen site. Alleen kon je daar vroeger gratis de afleveringen (her)bekijken, terwijl dit nu enkel nog kan via iwatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk Berichten
                                          Ze hebben nog altijd een eigen site. Alleen kon je daar vroeger gratis de afleveringen (her)bekijken, terwijl dit nu enkel nog kan via iwatch
                                          Wat is de url van die site, dan? Vroeger was dat autotv.be, maar dat linkt door naar "cartv".

Comment

Working...
                                          X