Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotv op VTM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk Berichten
      Ah, nu moet d'r een "-" tussen

Op die site kan je de laatste aflevering toch zien, ale ja, toch stukken d'r uit.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik zie dat het verandert is en dat je inderdaad stukken eruit kan zien
        Enige tijd geleden kon dit nog niet en kon je enkel de afleveringen (her)bekijken via iwatch.

Comment

• Alle frustraties en ongenoegen gebundeld in een column.
          Lees hem op http://www.autofans.be/content/column-weg-met-autotv
          Last edited by ; 08/08/2009, 17:34.

Comment

• Dankzij auto tv kan ik op 17 juni naar Spa Francorchamps gaan voor de RACB-GT day.

iemand daar toevallig al ervaring mee dat evenement?
            en zijn er hier op het forum nog winnaars?
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
              Alle frustraties en ongenoegen gebundeld in een column.
              Lees hem op http://www.autofans.be/content/column-weg-met-autotv

word ook lid van de groep op facebook: http://www.facebook.com/groups/edit....d=121707226424
              Beter een autoprogramma dan helemaal geen.
              Je kan toch ook moeilijk van een klein zendertje als VTM verwachten dat ze een programma zoals Top Gear gaan maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                Je kan toch ook moeilijk van een klein zendertje als VTM verwachten dat ze een programma zoals Top Gear gaan maken.
                Oh zeker! We zijn het met elkaar eens!

Tuurlijk is het geen echt goed programma, maar idd beter dan niets. Ik kijk toch zowat elke week op zondag.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                  Ik ben blij dat ze voor Kris Wouters gekozen hebben, die kan tenminste een programma presenteren. Die Philippe heeft het charisma en presentatortalent van een zak petatten.
                  Ik vind dit een belediging voor die zak petatten

On topic: het is wel leuk dat er een Vlaams autoprogramma is maar ik vind het iets te braaf. Alle wagens die ze testen zijn in hun ogen goed, nooit eens een puntje kritiek. Pas op, het moet ook geen top gear worden, waarin ze een auto eerst helemaal ophemelen en daarna met de grond gelijk maken. Maar toch, iets meer gefundeerde kritiek zou mogen.

Comment

• Zijn die van auto tv nu in zomerstop of wat?
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• AutoTV is niks meer dan een honingzoet reclameblok van 30min.
                      wat mij betreft mogen de heren van Autoblog/Abhd meteen een TV programma starten op de nederlandse en vlaamse TV.
                      De Autoblog filmpjes zijn altijd entertaining maar ook to the point. Ze hebben nu al een mooie eigen stijl zonder Top Gear te willen imiteren.
                      bij een rijverslag van een M3 hoor je door een tunnel te scheuren, en niet van een papiertje lezen dat de draaicirkel en kofferruimte nogal tegenvallen tov de concurrentie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                        Beter dan niets, waarschijnlijk. En er wordt ook zeker niet vergeleken met TopGear. Topgear is topgear, vlaanderen moet haar eigen concept hebben. AutoTV heeft de beschikking over quasi dezelfde auto's als Topgear. Het is alleen wat zij ermee doen, dat het verschil maakt.
                        Zoals hierboven gezegd. Met een M3 moet je scheuren, bochten nemen, piepende banden, tunnels en dat heerlijke geluid laten ronkelen. En dat heeft niets met topgear of budget te maken, dat heeft te maken met te braaf zijn en niet goed weten wat de kijker wil zien van zulk een auto.

Comment

• ik zeg: autowereld tv
                          dat was toch 3000x beter

Comment

• Autowereld = Auto TV, of toch deels. Het is een pot nat geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                              AutoTV is niks meer dan een honingzoet reclameblok van 30min.
                              wat mij betreft mogen de heren van Autoblog/Abhd meteen een TV programma starten op de nederlandse en vlaamse TV.
                              De Autoblog filmpjes zijn altijd entertaining maar ook to the point. Ze hebben nu al een mooie eigen stijl zonder Top Gear te willen imiteren.
                              bij een rijverslag van een M3 hoor je door een tunnel te scheuren, en niet van een papiertje lezen dat de draaicirkel en kofferruimte nogal tegenvallen tov de concurrentie.
                              Die mannen stralen niks passie uit voor wagens in hun filmpjes.

Comment

Working...
                              X