Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De slechtste chauffeur van Vlaanderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De slechtste chauffeur van Vlaanderen

Elke maandag op 20.30 op de commerciele zender VTM is er het programma "De slechte chauffeur van Vlaanderen". De eerste aflevering is pas achter de rug.

Man man man, het is om te blijten. 2 van de vrouwen kunnen niet eens vertrekken zoner 3 keer stil te vallen. De andere 25-jarige blondine die zich in het dagelijkse leven verplaatst met ne New Beetle met achteruitsticker waardoor het achteraan een oude beetle lijkt te zijn verplaatst maar met vanalles en nog wat bezig is, behalve met wat er op de weg gebeurd. Het dient wel gezegd te worden dat ze afkomstig is van Aarschot en daar staan ze wel nog 10 jaar achter ...

Dan hebde daar nog ne ket rondlopen met een paardegebit en ne Alfa 147 die overal 3 keer zo snel rijd dan hij mag ... "maar het is berekend".

Dan zijn we "den bompa" nog vergeten die vroeger in het gemeentehuis zijn rijbewijs is gaan afhalen.
    En tenslotte onze 2 "vriendjes" die rijwoon maar wat rondrijden en parkeren waar ze willen, terugdraaien waar ze willen, ...

Hier uw commentaar over dit sociale drama

Re: De slechtste chauffeur van Vlaanderen

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
    Elke maandag op 20.30 op de commerciele zender VTM is er het programma "De slechte chauffeur van Vlaanderen". De eerste aflevering is pas achter de rug.

Man man man, het is om te blijten. 2 van de vrouwen kunnen niet eens vertrekken zoner 3 keer stil te vallen. De andere 25-jarige blondine die zich in het dagelijkse leven verplaatst met ne New Beetle met achteruitsticker waardoor het achteraan een oude beetle lijkt te zijn verplaatst maar met vanalles en nog wat bezig is, behalve met wat er op de weg gebeurd. Het dient wel gezegd te worden dat ze afkomstig is van Aarschot en daar staan ze wel nog 10 jaar achter ...

Dan hebde daar nog ne ket rondlopen met een paardegebit en ne Alfa 147 die overal 3 keer zo snel rijd dan hij mag ... "maar het is berekend".

Dan zijn we "den bompa" nog vergeten die vroeger in het gemeentehuis zijn rijbewijs is gaan afhalen.
    En tenslotte onze 2 "vriendjes" die rijwoon maar wat rondrijden en parkeren waar ze willen, terugdraaien waar ze willen, ...

Hier uw commentaar over dit sociale drama
    diene roger rabbit mogen ze toch zijn rijbewijs afneme zenne...
    allow zeker, 120 bij die baanversmalling waar een kind met zijn/haar moeder aan het fietsen was...

een kind is onberekenbaar, dat kent de gevaren (nog) niet...

ja, "roger rabbit", het is gemakkelijk om iemand uit te schelden via deze weg, maar iemand die zo roekeloos rijdt in het bijzijn van kinderen (en dan nog!), verdient mijn respect niet.

Comment

Re: De slechtste chauffeur van Vlaanderen

Oorspronkelijk geplaatst door the Saint
      Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
      diene roger rabbit mogen ze toch zijn rijbewijs afneme zenne...
      allow zeker, 120 bij die baanversmalling waar een kind met zijn/haar moeder aan het fietsen was...

een kind is onberekenbaar, dat kent de gevaren (nog) niet...

ja, "roger rabbit", het is gemakkelijk om iemand uit te schelden via deze weg, maar iemand die zo roekeloos rijdt in het bijzijn van kinderen (en dan nog!), verdient mijn respect niet.
      Volledig mee eens.

Comment

Mijn mening over dit programma: WAARDELOOS, OPGEZET SPEL!!! De chauffeur die het meeste vooruitgang boekt wint een nieuwe Seat Altea... Moet ik nog meer zeggen??? Om een voorbeeld te nemen: de vrouw met de rood/bordeaux Honda Civic die zogezegd niet kon rijden... Als je zoveel jaar een rijbewijs hebt dan kan je echt wel beter vertrekken dat dat hoor!!! Mijn mening is dat dit gewoon weer iets is om kijkers te lokken, een storm in een glas water...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
          Mijn mening over dit programma: WAARDELOOS, OPGEZET SPEL!!! De chauffeur die het meeste vooruitgang boekt wint een nieuwe Seat Altea... Moet ik nog meer zeggen??? Om een voorbeeld te nemen: de vrouw met de rood/bordeaux Honda Civic die zogezegd niet kon rijden... Als je zoveel jaar een rijbewijs hebt dan kan je echt wel beter vertrekken dat dat hoor!!! Mijn mening is dat dit gewoon weer iets is om kijkers te lokken, een storm in een glas water...
          ik snap je punt wel, maar het is niet omdat je een rijbewijs hebt, dat je daarom veel met de wagen rijdt...
          ik ben daarvan het perfecte voorbeeld.
          ik heb mijn rijbewijs ong. een 3-tal jaar, en vermits ik geen eigen wagen heb, kan ik alleen rijden met de wagen van mijn ouders.
          En de dagen dat ik de wagen heb 'gekregen' in die 3 jaar kan ik op een hand tellen...

Comment

Ik deel mijn mening met Ax_dude, weer gemaakt in de typische VTM stijl

Neem nu die 2 jonge dames: het is niet omdat ze er "hip", mooi uitzien en met een opvallende wagen rijdt dat ze zich alles kan veroorloven.
            Ik mag bellen achter het stuur, geen gordel dragen, de handen niet aan het stuur houden,...

Om nog maar te zwijgen over dat kalf met zijn 147.
            De beelden zijn natuurlijk wel zo gemonteerd om een controverse te veroorzaken maar als de rijconstructeur(die normaal niets of weinig zegt) in de wagen hem op het gevaar wijst......

Dit is toch wel erom gedaan om "de slechtste" te zijn.

Hopelijk worden deze 2 er in de volgende uitzending eruit gestemd.

In een tijd waar verkeersveiligheid meer dan ooit actueel is is dit toch wel ongepast.
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Ik was mij echt aan het kwaad maken, vooral op die blondine. K'dacht in mijn eigen: "ma kijk dan toch voor u gij domme koe!!!!!"

En dan moest het ergste nog komen, diene Ronny met zijne alfa 147, On-ge-lofelijk! Hoe dom, bijgevolg levensgevaarlijk, kan een mens zijn! Die moesten ze onmiddelijk zijn rijbewijs afnemen.

Da's echt geen programma voor mij, k'wind mij daar veel te veel in op.
              Maar 1 ding is duidelijk, dat zijn de types die het voor ons, autoliefhebbers, verbrotten.

Comment

Ik heb het programma niet gezien, maar wie zit daar dan eigenlijk in de wagen bij die slechte chauffeur???
                Ik vind het onverantwoord om iemand die 120 rijdt naast een kind (werd hier toch ergens verteld?) verder te laten rijden, laat staan om zelf in die wagen te blijven zitten.
                Enneuh, als al die overtredingen op tape staan, is dat dan geen bewijsmateriaal dat de politie heeft ? VTM is overigens verplicht alle originele opnames af te geven aan het gerecht als die daarom vragen.
                En als je echt zo slecht zou rijden als hier wordt verteld, kan ik moeilijk geloven dat je dit aan de rest van Vlaanderen zou willen laten zien.
                Lijkt me dus opgezet spel, maar dan kan ik me weer moeilijk voorstellen dat VTM die mensen vraagt om opzettelijk die zware overtredingen te begaan.
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Ik vraag me af hoe lang het duurt vooraleer de "gesponserde" Seat in een ongeval zal betrokken zijn,
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                    Ik heb het programma niet gezien, maar wie zit daar dan eigenlijk in de wagen bij die slechte chauffeur???
                    Ik vind het onverantwoord om iemand die 120 rijdt naast een kind (werd hier toch ergens verteld?) verder te laten rijden, laat staan om zelf in die wagen te blijven zitten.
                    Enneuh, als al die overtredingen op tape staan, is dat dan geen bewijsmateriaal dat de politie heeft ? VTM is overigens verplicht alle originele opnames af te geven aan het gerecht als die daarom vragen.
                    En als je echt zo slecht zou rijden als hier wordt verteld, kan ik moeilijk geloven dat je dit aan de rest van Vlaanderen zou willen laten zien.
                    Lijkt me dus opgezet spel, maar dan kan ik me weer moeilijk voorstellen dat VTM die mensen vraagt om opzettelijk die zware overtredingen te begaan.
                    Het ganse programma is een opeenstapeling van zware overtredingen, K'ben gene moraalridder hoor, maar dit was er echt over. ik hoop zelfs dat het gerecht hier tegen optreedt, vooral dan Ronny met zijne alfa mag eens zwaar op zijn plaats gezet worden vind ik....

Comment

Heb het programma niet gezien, maar de beschrijvingen zeggen genoeg... Zo'n klootjesvolk komt beter nie op de baan met de auto!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken
                        Heb het programma niet gezien, maar de beschrijvingen zeggen genoeg... Zo'n klootjesvolk komt beter nie op de baan met de auto!
                        Ik heb niets tegen de oudere man met die focus en die eerste vrouw met de BMW, -konden er nog door die 2 "mannen" *kuch* in hun a4-,

Maar die 2 marina's in die beetle en vooral dat kalf in de Alfa is gewoon ontoelaatbaar.
                        Hopelijk worden deze beelden door het gerecht opgevraagt
                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Ja, kvind het ook een schande dat ze zo iets toelaten, volgende week laten ze de jury ook zien, met naar verluit Ferre Beyens, voor diegene die hem nog kennen, de eindredacteur van Auto - Autowereld heel in het begin.

Comment

omg! wat een programma...

djezus, werkelijk om u aan dood te ergeren...!!!

Waar moet ik beginnen... Die eerste met haren BMW, wat was dat... da mens kan dus werkelijk geen kl0ten rijden hé... verschrikkelijk...

nr2: rijd samen met de papa, en is zo zenuwachtig dat het werkelijk onmogelijk is om hem een wagen te laten besturen... heeft er intotaal 5 keer over gedaan om z'n rijbewijs te halen... go figure die kan dus niet parkeren of niets door de zenuwen...

nr3: Dat was dan volgens mij die hopeloze-Marina-hey-kijk-naar-mij-trut-met-mijn-beetle en blonde haren van 25... Zo lomp als het achterste van een onhandige achterdeur... Ze kan wel degelijk rijden maar vtm had blijkbaar iemand nodig waar iets anders aan schol. En er schol wel degelijk iets... Die gedraagt zich enkel op die manier omdat er een camera in de wagen zit... da kan ik ook en dan die Seat mee naar huis krijgen zeker... Beetje feesten met de hippe vriendin en dansen in den wagen tegen 160km./uur

nr4: was dan die bomma met hare Civic... die weet dus nog eens niet hoe ze aan haar stuur moet draaien om linksaf te slaan... achteruit parkeren word al helemaal een probleem. dit is werkelijk een fiasco voor een mens met een rijbewijs...

nr5: Dan heb je er nog een zot inzitten met z'n 147... die houd van rijden met de wagen... hij zou beter houden van z'n tandarts maar soit... dat achterwege gelaten! Die jongen kent werklijk geen snelheidslimiet en is net zoals die Marina ermee ingestoken om de boel een beetje een wending te geven... Maf is ie in ieder geval wel, als die rijconstructeur al zegt dat het hier beter een beetje kalmer aan doet omdat er anders gewonden zouden kunnen vallen... Wat een mens al ni doet om toch maar een paar minutjes met z'n paardesmoel in beeld te komen hé (idiot)

nr6: is dien bompa met dien andere hele oude bompa ernaast... had precies een beetje problemen om van z'n eigen oprit te rijden... Kent blijkbaar ook niet echt het verschil tss links en rechts en kan geen twee dingen tegelijk buiten dan kakken en z'n gazet lezen.... (omg) eigenlijk wat ik van deze mens heb gezien valt nog redelijk mee... er zijn er ergere... die ben ik zelfs al tegengekomen. maar toch

nr7: de homo's... ik heb niets tegen homo's... maarde deze waren er weer twee om in te kaderen... ooooh wa's da, alle seg...?! stonk ik na in ierste of in fijfde.... nee ik ston in darde.... whaaaahahahaaahahaha...gniffel,gniffel... die hebben ze zo uit een aflevering van Beverly Hills 90210 geplukt

nr8: de oma en de opa doen een ritje... weer een typisch voorbeeld van ouderen achter het stuur... de vrouw ziet het en de ouwe kneut ernaast voert de bewegingen uit... Deze man is zo traaaaag qua reactie dat hij pas net op tijd een afslag kan nemen... Continu ambras in de auto tss hem en z'n vrouw zijn het gevolg... het kon ook erger hier maar laat ons nu niet te grof worden...

Kortom:

Het is één en al hilariteit om het hele zootje af te zien... maar laat nu net dat zijn waar vtm op mikt. In ieder geval is het niet goed voor het hart te weten dat er zulke mensen zich in wagens vervoeren die naast jezelf aan de lichten staan. ik ben toch nieuwsgierig naar de volgende afleveringen... maar het is weeral zo idioot om te zien...

Comment

Het komt er dus op neer: iedereen ergert er zich de pest aan....maar zal volgende week zeker weer kijken...!?

Ikzelf heb niet gekeken. Maar zelf in de reclame viel het mij enigsinds op dat het precies té hilarisch is om waar te zijn.
                              Is dat niet een beetje opgezet spel? Alles nét ietsje uitvergroten? Alles een slagje erger maken?

En ik heb nog een vraagje: de slechtste bestuurder krijgt op het einde van de reeks een nieuwe wagen. Is het dan niet logisch dat je zo slecht als maar kan probeert te rijden? Met wat geluk staat er binnenkort een nieuwe wagen voor je deur. Of hebben de makers van dit programma ervoor gezorgd dat die mogelijkheid niet bestaat?

Ik weet het: ik had moeten kijken, dan ging ik nu niet met vragen zitten, maar ik had eerlijk gezegd geen goesting om het programma te bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
                                Het komt er dus op neer: iedereen ergert er zich de pest aan....maar zal volgende week zeker weer kijken...!?

Ikzelf heb niet gekeken. Maar zelf in de reclame viel het mij enigsinds op dat het precies té hilarisch is om waar te zijn.
                                Is dat niet een beetje opgezet spel? Alles nét ietsje uitvergroten? Alles een slagje erger maken?

En ik heb nog een vraagje: de slechtste bestuurder krijgt op het einde van de reeks een nieuwe wagen. Is het dan niet logisch dat je zo slecht als maar kan probeert te rijden? Met wat geluk staat er binnenkort een nieuwe wagen voor je deur. Of hebben de makers van dit programma ervoor gezorgd dat die mogelijkheid niet bestaat?

Ik weet het: ik had moeten kijken, dan ging ik nu niet met vragen zitten, maar ik had eerlijk gezegd geen goesting om het programma te bekijken.
                                Degene die de meeste vorderingen maakt wint de Seat , dus op het begin zo zot mogelijk doen om dan op het einde normaal te rijden en de auto te winnen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                                  Oorspronkelijk geplaatst door souldriver

Degene die de meeste vorderingen maakt wint de Seat , dus op het begin zo zot mogelijk doen om dan op het einde normaal te rijden en de auto te winnen.
                                  Zie je!
                                  Tenzij op de een of andere manier kan gecontroleerd worden of de bestuurders eerlijk rijden, is dit programma toch te belachelijk voor woorden.

Comment

Waaahahaha! Schitterend programma!

Er rijden toch nogal sjarels rond zelle!

Die met haar Beetleke, hahaha! F*ck me, I'm stupid.

Die met zijn engelengebit mocht er ook wel zijn. O my, die ging écht wel te hard. Ik dacht dat z'n tanden eruit gingen vliegen.

En dan die twee homofieltjes op het einde...
                                    En maar lachen en gibberen. Aaah, sèèèg, zittek na in 5e of in 1e??

Volgende week trouw op post! (Evenwel zonder na te denken want als je je realiseert dat deze gevallen ook daadwerkelijk rondrijden... *slik*)

Comment

Wat een programma echt niet normaal...maar het zijn wel de typische clichés da worden aangesproken hé: het blondje, bompa die zijn rijbewijs heeft gekregen vroeger, seutje met papa op de weg, de 2 'nichten' samen op stap,...
                                      Ik geloofde het gewoon niet wat ik zag! Hebt ge gezien hoe die vrouw haar oprit oprijdt met die oude 7-serie? Da mens doe daar ne f*cking burnout op haren oprit (na een paar keer herstart te hebben )
                                      En die kerel me zijnen alfa.... ja jonge goed bezig! Vraag mijneigen af ofda zijnen auto eerst warm rijdt voor hij begint te scheuren :o die ging elke keer tot bijna tege de rode zone denk ik....ik denk da ge die Alfa beter nie overkoopt later Ma eigelijk is hij bijna "den beste" van al hé...hij kan tenminste vlot schakelen enzo enkel scheurt hij gewoon veel te hard en ziet niet altijd rond...
                                      Ik word een trouwe kijker denk ik

Comment

Ik heb het programma speciaal opgenomen omdat het er veelbelovend uitzag bij de reclame. Ma man, wat een vergissing! Ik kreeg er om het zacht uit te drukken de stuipkes van. Wat een prachtige verzameling sociale gevallen hebben ze er weer uitgekozen. Die trut me hare BMW 7, die jan m'n klote me zenne Alfa 147, en om nog maar te zwijgen van die twee janetten in hunne A4... . Sjeezus!

Comment

Working...
                                        X