Oorspronkelijk geplaatst door benoit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De slechtste chauffeur van Vlaanderen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk blijf er van overtuigd dat het opgezet spel is
zo zijn er duidelijke elementen die zodanig opvallen dat het geen toeval meer kan zijn
Naar mijn mening houden ze hun traditie van ***-zender al sinds hun start hoog. Er is daar nu eens niets interessant op te zien. Meer dan de helft van de tijd geneer ik mij in de plaats van de acteur/presentatoren/... als ik dan toch es op VTM terecht kom.
En het is niet zo dat ik programma's automatisch links laat liggen omdat het van VTM komt, zo hypocriet ben ik niet. Maar als je dan hoort dat ze terug zijn begonnen met "Het rad van fortuin", sjah dan vraag ik mij af waarmee ze daar op de Medialaan bezig zijn.
Moet wel zeggen: TV1 doet het de laatste tijd niet veel beter. De typische TV1-zondagavond is er niet meer. Wie kijkt er nu naar "De grote geschiedenis show"? Vind ik ook genante bedoening hoor.
Dit even ter zijde.
Ik heb nooit een hele aflevering gezien van De Slechtste Chauffeur, maar in die fragmentjes die ik gezien heb (tijdens zappen of van reclame) vind ik het al overduidelijk dat dat serieus in scène gezet is. Ik snap trouwens nog steeds het concept van het programma niet. De slechtste chauffeur krijgt een nieuwe wagen/geld ofwat? Want in dat geval wil ik ook wel een aantal keer voor de camera tegen een boom rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverDe slechtste chauffeur krijgt een nieuwe wagen/geld ofwat? Want in dat geval wil ik ook wel een aantal keer voor de camera tegen een boom rijden...
Ik ben ook helemaal geen vtm-fan zenne. De slechtste chauffeur is het enige programma dat ik zie. En ook ik ben van mening dat het gemanipuleerd word.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert IIVTM suckt, heb ik al eerder gezegt...
kijk naar hun 'soaps' zoals 'de kotmadam', 'wittekerke' en wat weet ik het nog allemaal en je weet meer dan genoeg over het niveau van die zender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverOorspronkelijk geplaatst door desert IIVTM suckt, heb ik al eerder gezegt...
kijk naar hun 'soaps' zoals 'de kotmadam', 'wittekerke' en wat weet ik het nog allemaal en je weet meer dan genoeg over het niveau van die zender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door SouldriverOorspronkelijk geplaatst door desert IIVTM suckt, heb ik al eerder gezegt...
Maar soms kom ik in een milieu terecht waar ze bv. naar het rad van fortuin of de pfafs kijken, en dan moet ik 9/10 keer vaststellen: "aahja, het zijn zo'n mensen die daarnaar kijken". Ik wil niet alles veralgemenen of mensen over dezelfde kam scheren, maar er is toch een bepaald volkje die meer naar VTM kijkt naar anderen. (Best logisch, elke zender heeft z'n doelgroep)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverDe slechtste chauffeur krijgt een nieuwe wagen/geld ofwat? Want in dat geval wil ik ook wel een aantal keer voor de camera tegen een boom rijden...
Ik ben ook helemaal geen vtm-fan zenne. De slechtste chauffeur is het enige programma dat ik zie. En ook ik ben van mening dat het gemanipuleerd word.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverDe slechtste chauffeur krijgt een nieuwe wagen/geld ofwat? Want in dat geval wil ik ook wel een aantal keer voor de camera tegen een boom rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverDe slechtste chauffeur krijgt een nieuwe wagen/geld ofwat? Want in dat geval wil ik ook wel een aantal keer voor de camera tegen een boom rijden...
de beste deelnemer vorige week vond ik wel niet die oude man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walterHoe het mogelijk is dat er mensen zijn die naar een zo in scène gezet tv programma kunnen kijken. Bon ik heb ook eens een uitzending gezien, mr ik heb dan ook genoeg gezien...
Comment
-
ik kijk geen TV meer, enkel als er es een goeie film op is maar dan weet ik het op voorhand. Maar tijdens de reclame wordt ik overstelpt door reclame voor "Realityshows"
beautiful, the bachelor, the block, de werf, slechtste chauffeur van vlaanderen, babyboom, kinderkliniek, het leven zoals het is-serie, patrouille, de kooi, enzovoort, enzovoort.......
djeeeeeeeezes, waar gaat dit naartoe, wordt ons leven fictie en de tv realiteit? Geef mij maar omgekeerd hoor
lang leve de DVD speler, de videotheek & canal plus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos MotokrosOorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door Jos Motokroslang leve de DVD speler, de videotheek & canal plus
het leven zoals het is: Zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door Jos MotokrosOorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door Jos Motokroslang leve de DVD speler, de videotheek & canal plus
het leven zoals het is: Zat
Comment
Comment