Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De slechtste chauffeur van Vlaanderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mannekes mannekes...
    Hoe kunde nu zo ne gansen dag serieus blijven. Bij mij de TV op VTM is het verstand op 0

Ach, of het nu fake is of real, ik vind het een amusant programma om naar te kijken en ik heb me 'n goed halfuurtje vermaakt. Dat telt voor mij. In het geval dat deze mensen echt zouden rondrijden : jawadde

Kga volgende week zeker weer kijken..
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy
      Mannekes mannekes...
      Hoe kunde nu zo ne gansen dag serieus blijven. Bij mij de TV op VTM is het verstand op 0

Ach, of het nu fake is of real, ik vind het een amusant programma om naar te kijken en ik heb me 'n goed halfuurtje vermaakt. Dat telt voor mij. In het geval dat deze mensen echt zouden rondrijden : jawadde

You got it right, my man.

Comment

hoe dommer je bent hoe meer er te winnen valt.
        o boy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
          Het komt er dus op neer: iedereen ergert er zich de pest aan....maar zal volgende week zeker weer kijken...
          Dit is nu de essentie van de hele zaak: kijkcijfers...
          Niets meer niets minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
            Mijn mening over dit programma: WAARDELOOS, OPGEZET SPEL!!! De chauffeur die het meeste vooruitgang boekt wint een nieuwe Seat Altea... Moet ik nog meer zeggen??? Om een voorbeeld te nemen: de vrouw met de rood/bordeaux Honda Civic die zogezegd niet kon rijden... Als je zoveel jaar een rijbewijs hebt dan kan je echt wel beter vertrekken dat dat hoor!!! Mijn mening is dat dit gewoon weer iets is om kijkers te lokken, een storm in een glas water...
            Iedereen kon zich inschrijven... dus indien het waardeloos opgezet spel is, hebben we dat te danken aan de deelnemers ervan. De titel van het programma is toch 'De slechtste chauffeur van Vlaanderen', het is de bedoeling dat ze de slechtste chauffeur van Vlaanderen verkiezen. Diegene die het meeste vooruitgang boekt, kan toch niet de slechtste chauffeur van Vlaanderen zijn?

Comment

ik vind da een vet programma

die barbara(eerste deelnemer) doet daar efkes een burnoutje op haar oprit

Comment

Ook ik vind het maar een beetje opgezet spel ...

Die twee winkelgeranten doen dat express, die ene draait mooi haar gat voor de hele camera, ze zitten zo opzettelijk stomme dingen te doen, pfff !!!

Om inderdaad over dien johnny met zijn paardenmuil maar te zwijgen Hij zat daar als een gedrogeerde schuin te lachen achter zijn stuur ... My god !!!

Die homo's waren beestig =)=)=)=) Alleen toch geen echt slechte chauffeurs ??? Enkel hun versnellingen kennen ze niet, voor de rest toch maar een normale rijstijl ..

De oudere mensen ... Tja, dit was te verwachten hè Ze hadden misschien beter nog Maureen van Driving School gevraagd =)=)=)=)=)=)
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                  Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                  Mannekes mannekes...

You got it right, my man.
                  Ik sluit mij er ook bij aan. Persoonlijk heb ik maar de eerste 10 minuten gezien, maar volgende week ga ik zeker opnieuw proberen te kijken.

Tis gewoon een typisch VTM programma met een (te) hoge 'amusantie' factor, zoals er wel meer (VTM) programma's zijn

Comment

Alleen die madam met haar zwart haar en haar BMW gezien. 3x stilvallen om te vertrekken.bedroevend, bedroevend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                      Waaahahaha! Schitterend programma!

Er rijden toch nogal sjarels rond zelle!

Die met haar Beetleke, hahaha! F*ck me, I'm stupid.

Die met zijn engelengebit mocht er ook wel zijn. O my, die ging écht wel te hard. Ik dacht dat z'n tanden eruit gingen vliegen.

En dan die twee homofieltjes op het einde...
                      En maar lachen en gibberen. Aaah, sèèèg, zittek na in 5e of in 1e??

Volgende week trouw op post! (Evenwel zonder na te denken want als je je realiseert dat deze gevallen ook daadwerkelijk rondrijden... *slik*)
                      Zo denk ik er ook over.

Comment

hehe zalige reacties.

Bij mij is dit programma ook maar puur amusement. Alhoewel je er eigenlijk zou moeten bij blijten. Ben ook helemaal geen vtm-lover, integendeel.
                        En of het nu opgezet spel is of niet ... er zullen wel zo'n gevallen rondrijden hoor. En dat ze van elk slag iemand hebben uitgekozen is toch ook doodnormaal. Wat ben je met zo'n programma als je 7 dezelfde kandidaten hebt.

In ieder geval kijk ik volgende week terug.

Comment

Tja, hoe zal ik het zeggen, het is amusant, héél amusant zelfs.
                          Maar bij sommige gevallen heb ik toch wel mijn twijfels, ja, die oude mensen, die rijden wel slecht, maar da is goed bedoeld. Die één met hare 7 doet daar ff nen burn-out op hare oprit. Die heeft volgens mij in geen tien jaar meer gereden. Die andere twee "Venten", die waren gewoon hilarisch. Ze kenden hun versnellingen wel niet zo goed en ze parkeerden wel is op een fietspad maar uiteindelijk brachten ze niemand echt in gevaar. Maar dan die blonde trut die daar 160 rijd (tot daar dan toe) en tegelijk zit te dansen in de auto, die zouden ze toch is goed op haar plaats moeten zetten ze . Net zoals die paardensmoel die tegen 120 langs een kind scheurt. Voor mijn part pakken ze die hun rijbewijs voor een jaar af. (en dan denken die nog dat ze goed kunnen rijden)

Comment

ik mij mij daarmee kapotgelachen gisteren
                            Die 2 homos waren schitterend en die vrouw met haren BMW (effe burnout op de oprit )
                            Alleen dat blond wijf (die altijd is mag langskomen ) en die alfa rijder op speed en coke vond ik er echt over.
                            Als ik rijinstructeur bij die 2 was geweest dan had ik gewoon hun rijbewijsje in 100 stukjes gescheurd

Alleen spijtig dat het nagenoeg allemaal opgezet spel is

Comment

Het is gewoon 1 en al vermaak, zoals we van VTM gewoon zijn.

En die paardetand daar, die daar 120 door de bebouwde kom vlamt. Zou die echt zo stom zijn of zeggen ze da maar om het wa spectaculair te maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                                hehe zalige reacties.

Idd, K'lig ook plat met sommige van de commentaren
                                Engelengebit

Comment

Weer zo'n typisch VTM-programma hé...

Comment

Heb het programma niet gezien, maar als ik alles hier zo lees heb ik niets gemist.

Heb wel gelezen dat die gast in die Alfa eigenlijk normaal met een Nissan Sunny rijdt, maar dat hij nu al een tijdje kapot is. De makers van het programma hebben hem dan een Alfa gegeven om te gebruiken voor de opnamen. Zelfs die gast zelf vond het flauw van VTM dat ze hem zo'n sportieve Alfa gegeven hadden. Hij vond dat dat enkel maar was om die "overdreven snelheid" nog een beetje uit te vergroten.

Tja...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
                                      Heb het programma niet gezien, maar als ik alles hier zo lees heb ik niets gemist.

Heb wel gelezen dat die gast in die Alfa eigenlijk normaal met een Nissan Sunny rijdt, maar dat hij nu al een tijdje kapot is. De makers van het programma hebben hem dan een Alfa gegeven om te gebruiken voor de opnamen. Zelfs die gast zelf vond het flauw van VTM dat ze hem zo'n sportieve Alfa gegeven hadden. Hij vond dat dat enkel maar was om die "overdreven snelheid" nog een beetje uit te vergroten.

Tja...
                                      Tja, hij rijd dan toch maar zo snel hé. Wasda voor flauwe kul.

Comment

Haha, die twee poppekes daar, ons blondje en haar vriendin met de bietel zitten nu in een hoekje te janken dat die snelheidsduivel méér media-aandacht krijgt als zij. Die zitten er enkel in om 'bv' te worden.

Comment

Man, die mensen laten mij denke dat ik Montoya ben, die zouden ze allemaal opnieuw voor hun rijbewijs mogen laten gaan.

En paardengebit daar, mogen ze direct wegsteken in de bak. Die rij-instructeur zei zelf:"hier trekken we de lijn, want anders gaan er doden vallen".
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X