Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De slechtste chauffeur van Vlaanderen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door 911turboOorspronkelijk geplaatst door Mr RedDie Guy, kan heus wel rijden, dat zie je wel als hij daar moest parkeren.
Alleen is zijn groot probleem dat hij TE VEEl zelfvertrouwen heeft.
Ik heb al veel km gedaan ... heb dus al veel rijervaring ... dus ik mag snel rijden ...
En hij is véél te nonchalant, hij denkt dat hij geen ongeval gaat krijgen. Hij droeg zijn gordel volgens mij vroeger ook nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Was dat filmpje even erg als dit hier? dit vind ik al heel erg (hoewel ik soms toch wel een beetje men twijfels heb)
Dat zulke dingen moeten gebeuren.
Aangaande de slechtste chauffeur: eerst leek het een sensatieprogramma (wat het nog deels is) maar volgens mij kunnen sommige mensen er echt wel iets bijleren. Neem nu "den Tuur" ze hebben hem ne cursus aangeboden waar hij volgens mij toch serieus wat kan bijleren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SYoda heeft die campagne van Luc Beaucourt hier ook eens gepost. En of je nu onder de indruk bent of niet, je let er nadien op. Zeker weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Was dat filmpje even erg als dit hier? dit vind ik al heel erg (hoewel ik soms toch wel een beetje men twijfels heb)Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door tdi130Was dat filmpje even erg als dit hier? dit vind ik al heel erg (hoewel ik soms toch wel een beetje men twijfels heb)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door tdi130Was dat filmpje even erg als dit hier? dit vind ik al heel erg (hoewel ik soms toch wel een beetje men twijfels heb)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk blijf er van overtuigd dat het opgezet spel is
zo zijn er duidelijke elementen die zodanig opvallen dat het geen toeval meer kan zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk blijf er van overtuigd dat het opgezet spel is
zo zijn er duidelijke elementen die zodanig opvallen dat het geen toeval meer kan zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk blijf er van overtuigd dat het opgezet spel is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk blijf er van overtuigd dat het opgezet spel is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk blijf er van overtuigd dat het opgezet spel is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk blijf er van overtuigd dat het opgezet spel is
Comment
Comment