Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear Australia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Top Gear Australia

Ik kwam net de eerste aflevering van top gear australia tegen op youtube. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Bagger.

Comment

Tis idd minder goed. Der is te veel nagedaan, alleen doen ze het dan wel minder goed.

Comment

Los van de echte Top Gear, is deze niet zo slecht. Maar men gaat altijd vergelijken/gelijkenissen nemen met de echte Top Gear, en dan schiet deze idd tekort.

Maar de Locaties (Australia) zijn wel onverslaanbaar! Het reliëf en verschillende soorten gebied, vind men nergens anders. Bieden veel mogelijkheden.

Comment

Fifth gear is nochtans ook beter
          Alleen autowereld tv is slechter

Comment

Ik heb enkel de 2e aflevering bekeken en ik vond het toch niet slecht. Dat stuk over die pickups in die quarry, zalig gewoon

Die oudere gast die waarschijnlijk Jeremy moet immiteren heeft wel een vreselijk irritante stem en hij moet dringend zijn armen leren stilhouden.

Comment

Hij heeft ook commentaar bij de Moto GP op de BBC en daar doet hij dat super goed.
              Omdat ze het echt krak hetzelfde decor, filmstijl,... is zal je altijd vergelijken....
              Niet slecht, tot je het bij het origineel houdt.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
              X