Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowereld tv heeft hierdoor nauwelijk of geen kijkers mee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autowereld tv heeft hierdoor nauwelijk of geen kijkers mee

Waarom moeten wij steeds Autowereld tv missen???
    Nergens wordt er een voorstukje van meegedeeld na een programma/reclame
    Wel dat er een herhaling over de Poolreizigers is(dan nog van Kanaal 2 trouwens)
    Kan er iemand hiermeer over vertellen?

Alvast bedankt!

Moderatoren hoplijk laten jullie deze topic open, zodat de mensen van Autowereld tv hier eens op kunnen antwoorden.

Dank U.

Ik vrees dat de mensen van AutowereldTV niet veel te zeggen hebben over de manier hoe hun programma gepromoot wordt. De vtm-directie zal daarover wel beslissen. Ik begrijp eigenlijk ook niet goed, waarom ze dat programma nog maken. Als de mensen die ganse dagen op het forum van Autowereld zitten het nog niet weten, hoe zouden de anderen het dan moeten weten???? Ik begrijp wel dat ze dat programma nooit in prime-time gaan uitzenden, maar een beetje reclame voor hun eigen product mag toch wel!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
      Ik vrees dat de mensen van AutowereldTV niet veel te zeggen hebben over de manier hoe hun programma gepromoot wordt. De vtm-directie zal daarover wel beslissen. Ik begrijp eigenlijk ook niet goed, waarom ze dat programma nog maken. Als de mensen die ganse dagen op het forum van Autowereld zitten het nog niet weten, hoe zouden de anderen het dan moeten weten???? Ik begrijp wel dat ze dat programma nooit in prime-time gaan uitzenden, maar een beetje reclame voor hun eigen product mag toch wel!!!!
      Je hebt gelijk! De merendeel van de doelgroep vertoeft op dit forum. En als er dan iets interessants is te zien, dan is die dubbeltest ( want dat is meestal het interessantste) te lezen in autowereld-magazine.
      Soms kan er al eens een coole reportage zijn, zoals die van "majbach ". De rest is meer een grote reklamespot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
        Je hebt gelijk! De merendeel van de doelgroep vertoeft op dit forum. En als er dan iets interessants is te zien, dan is die dubbeltest ( want dat is meestal het interessantste) te lezen in autowereld-magazine.
        Soms kan er al eens een coole reportage zijn, zoals die van "majbach ". De rest is meer een grote reklamespot
        VTM ....

Comment

Je weet toch dat elke laatste donderdag van de maand Autowereld na Jambers wordt uitgezonden? En ook de zaterdag daarvoor..
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
            Je weet toch dat elke laatste donderdag van de maand Autowereld na Jambers wordt uitgezonden? En ook de zaterdag daarvoor..

Feit is dat de mensen het niet altijd beseffen dat het al de laatste donderdag van de maand is hé Het feit dat er voor dit programma geen of nauwelijks reclame word gemaakt zijn de lage kijkcijfers Een vlaming kijkt blijkbaar liever naar dingen zoals "familie" en dergelijke sh*t *Zucht* maar goed dat Topgear nog bestaat

Comment

Nee dus. Niet iedereen is verslaafd aan het hautaine vlaamse medialandschap of andere bomma-avondvullende BS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                Nee dus. Niet iedereen is verslaafd aan het hautaine vlaamse medialandschap of andere bomma-avondvullende BS
                Jah ik ben daar ook niet aan verslaafd hoor Integendeel zelfs.. Maar ik weet dat gewoon dat het elke laatste donderdag van de maand autowereld is, staat hier ook op de site trouwens. Maar inderdaad, op vtm zouden ze het programma wat meer moeten aankondigen..
                BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

Je moet ook de waarheid willen zeggen.
                  Persoonlijk trok het op niet veel. Ze laten altijd maar fragmentjes van een paar minuten zien, en je kan de wagen nooit goed bekijken.

Comment

De autowereld leeft zeker in België, maar als je natuurlijk zo'n saai programma als autowereld tv bekijkt...
                    Ik ben eerlijk, ik kijk er nooit meer naar, top gear daarentegen wel. Waarom?
                    Ten eerste: vergelijk de wagens dat ze testen
                    Ten tweede: vergelijk de presentatoren
                    Ten derde: vergelijk het ganse concept
                    Ok, ik wil autowereld tv niet gans afbreken.
                    Maar zeg nu zelf, als ze nu wat meer spektakel zouden brengen, wat meer pit over de ganse lijn, zowel van de presentators als de wagens, zou het al heel wat aangenamer kijken zijn.
                    Waarom het concept van Top Gear niet overnemen?
                    Kijkcijfers zullen wel de hoogte in gaan.
                    Ze kunnen toch ook elke week een 'stig' het circuit van Zolder opsturen?
                    Het uur dat ze uitzenden zit ook gans verkeerd.
                    Ik ben ervan overtuigd dat het veel beter kan.
                    Op geen enkele zender in Vlaanderen heb je een deftig auto programma.
                    In Duitsland heb je bijvoorbeeld ook heel sterke programma's.
                    Autowereld tv moet het gewoon over een nieuwe boeg gooien en ze zullen dan zelfs geen reclame moeten maken wanneer het programma zal uitgezonden worden. Mond-aan-mond reclame is de beste reclame.
                    Als je een goed programma hebt heb je zoiezo de kijkcijfers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powersun79
                      De autowereld leeft zeker in België, maar als je natuurlijk zo'n saai programma als autowereld tv bekijkt...
                      Maar zeg nu zelf, als ze nu wat meer spektakel zouden brengen, wat meer pit over de ganse lijn, zowel van de presentators als de wagens, zou het al heel wat aangenamer kijken zijn.
                      Autowereld tv moet het gewoon over een nieuwe boeg gooien en ze zullen dan zelfs geen reclame moeten maken wanneer het programma zal uitgezonden worden. Mond-aan-mond reclame is de beste reclame.
                      Voila da is pas gesproken!!! Als de presentatie nu al eens wat boeiender was, en de auto's volledig (maar geen saaie opsomming) werden besproken met liefst veel vergelijkende tests, dan zouden die kijkcijfers meteen de hoogte in gaan en is reclame "overbodig". En alsteblieft, tmoet gene grote reclamespot zijn à la Fleet.tv want da is pas onnuttig, maak boeiende reportages etc en tzal vele beter gaan!
                      En als het veel kijkers trekt dan zal VTM vanzelf wel meer aandacht aan het programma geven, want kijkcijfers=$$$ en tis vooral da laatste wa VTM interesseert!

Comment

Ik stel me al kandidaat!
                        A Twist of the Wrist

Comment

Vroeger schreven ze tenminste nog in het aw magazinne wanneer er een uitzending is van AW TV nu doen ze dat ook al niet meer.
                          De uren van AW TV ( op donderdag zaterdag valt da nog mee) zijn ook niet normaal meer en die reclame daartussen haat ik.

Comment

...

er bestaan toch veel interessantere en aangenamere autoprogramma's dan autowereld.tv???denk maar aan topgear op bbc2 of the gumball race op jim of pimp my ride op mtv...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tMAZ
                              Voila da is pas gesproken!!! Als de presentatie nu al eens wat boeiender was, en de auto's volledig (maar geen saaie opsomming) werden besproken met liefst veel vergelijkende tests, dan zouden die kijkcijfers meteen de hoogte in gaan en is reclame "overbodig". En alsteblieft, tmoet gene grote reclamespot zijn à la Fleet.tv want da is pas onnuttig, maak boeiende reportages etc en tzal vele beter gaan!
                              En als het veel kijkers trekt dan zal VTM vanzelf wel meer aandacht aan het programma geven, want kijkcijfers=$$$ en tis vooral da laatste wa VTM interesseert!
                              Maar dat is nu juist de grote troef van Top-gear, niet? Ze hebben de $$$ al! Die mannen reizen door heel Europa, en zelfs verder om wagens te gaan testen! Om AW-tv boeiender te maken hebben ze waarschijnlijk ook wel een groter budget nodig, een budget dat VTM mischien wel niet wil geven omdat ze niet zeker zijn dat dit programma zal aanstaan, ik betwijfel dat zelf trouwens ook ten sterkste! Het is eigenlijk onmogelijk hen te vergelijken met Top-gear! Sorry maar welke Engelsman, Fransman, Amerikaan, ... heeft VTM uit België ingesteld op zijn televisietoestel? Volgens mij kunnen ze dat zelfs niet!
                              $$$=beter programma
                              beter programma=betere kijkcijfers (hoewel deze stap in twijfel getrokken mag worden)
                              betere kijkcijfers=$$$
                              Maar waar heel je de $$$ om heel deze cirkel op gang te zetten?

Comment

Het budget is inderdaad een groot probleem voor AutoWereld.TV
                                Maar anderzijds zou het concept toch beter kunnen, zoals bijvoorbeeld iedere maand een bepaalde wagen over het circuit van Zolder sturen zoals reeds iemand al aanhaalde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                  Maar anderzijds zou het concept toch beter kunnen, zoals bijvoorbeeld iedere maand een bepaalde wagen over het circuit van Zolder sturen zoals reeds iemand al aanhaalde.
                                  zelfs bij fleet tv op kanaal Z kunnen ze dat en die hebben pakken minder kijkers.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

Er valt meer uit te halen, dat is een feit.
                                    Maar wegens budgettaire beperkingen zal het nooit aan de hielen van een TopGear kunnen komen.

Autowereld.tv is een programma voor een -vergeef me de woordkeuze- minderheidsgroep en daar zal vtm ook nooit het grote geld in investeren.

Maar zoals ik hierboven al gezegd heb, er zit meer in. Men wil hier té letterlijk een bewegende versie van het magazine draaien en zo verliest men de amusementswaarde wat uit het oog. Het is natuurlijk fout van ons om AW.tv gaan te vergelijken met TopGear, maar automatisch ga je dat toch doen. Britse humor zit wel op een ander niveau als die hier in België en veel van de humor die in TopGear verwerkt zit, is met de nodige kwinkslagen. Ik vrees ervoor dat vtm dit niet kan opbrengen. Scherpe humor met kwinkslagen is tot op heden enkel besteed aan VRT/canvas. Stel je maar eens een Mark uytterhoeven en Guy Mortier voor als presentatoren van een automagazine...

Maar dat dan nog terzijde, men kan het geheel wat minder clichématig aanpakken. De redactie van AW heeft er weinig over te zeggen meen ik mij te herinneren uit vroegere posts van Alain, die twee bestaan naast elkaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                      Ik denk dat ze in Zolder anders wel slim genoeg zijn om het circuit gratis aan VTM ter beschikking te stellen voor wat gratis publiciteit, dus budget heb je daar volgens mij niet echt voor nodig. Reclame voor een circuit in een auto programma, wat wil je nog meer...

Comment

Het is gewoon een inspiratie-loos autoprogramma, eerder 1 grote auto-reklamespot, waarin men gewoon gooit met specs en niets interessants doet. Wanneer ze het deze maand weer zullen uitzenden. God knows en zelfs die zal het pas op de laatste knip weten

Comment

Working...
                                        X