Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wheeler Dealers op Discovery Channel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wheeler Dealers op Discovery Channel

Zijn er hier nog mensen die naar Wheeler Dealers op Discovery Channel kijken en wat vinden jullie ervan?

Voor mensen die het niet kennen: het is een programma waarin ze met een beperkt budget (£4000) een 'klassieker' kopen en hem binnen dat budget volledig opknappen en dan proberen ze hem met winst door te verkopen. Eén kerel houdt zich bezig met het aankopen en een andere doet het werk. Af en toe besteden ze werken uit als ze het zelf niet kunnen zoals bvb spuitkarweien.

Ik vind het een prachtig programma. Het is echt fun om nar te kijken en ik krijg er direct zin door om dit zelf te gaan doen hoewel ik geen liefhebber ban van dergelijke wagens.

Ik kijk er ook graag naar, op het internet dan, want wij hebben geen digitale TV...

Comment

Ik vind het echt een leerrijk programma.

Comment

Hier ook iemand die regelmatig eens kijkt, PCTV of gewoon op televisie.
        Leuk en interessant programma!
        Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
        BMW E90 320d:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Ik kijk er ook graag naar, op het internet dan, want wij hebben geen digitale TV...
          Waar kan je dat bekijken op het net?

Comment

Staat ook op Youtube. Een van de betere autoprogramma's.

Comment

Ik heb zopas twee afleveringen bekeken waarin ze een BMW 635csi terug op punt hebben gezet. Hij zag er echt weer super uit. Werd verkocht voor 3700 pond.
              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Die aflevering dat ze een Golf GTI mk1 opknapten vond ik super

Het is gewoon een leuk programma.

Comment

Tis een leuk programma, en je kan er best veel leren, maar ze verkopen ook veel onzin imho

Comment

Opzich is het geen slecht programma, het is simpel van opbouw een leerrijk.

Maar toen ze bv een alfa spider met deuk in de motorkap repareerden met plamuur en het daarna "professionaly done" noemden...

Comment

Welke dag en uur is da?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Opzich is het geen slecht programma, het is simpel van opbouw een leerrijk.

Maar toen ze bv een alfa spider met deuk in de motorkap repareerden met plamuur en het daarna "professionaly done" noemden...
                        Helft van de professionals doet dat echter zo.

Behalve de mensen oor wie tijd minder belangrijk is dan het resultaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten
                          Welke dag en uur is da?
                          Donderdag rond 17u

Comment

Kvind het ook wel een leerrijk programma, maar soms vraag je je inderdaad af wat nu waar is en wat niet ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten

Heb ik ook gezien. Hoe zou het volgens jou dan wel professioneel gedaan zijn? Dat is de gebruikelijke manier van doen dacht ik. Als je het niet meer ziet en het blijft goed dan volstaat het.

Zopas nog een aflevering gekeken:

Slechte videokwaliteit maar nog steeds leuk om naar te kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Tis een leuk programma, en je kan er best veel leren, maar ze verkopen ook veel onzin imho
                                Idd, maar over het algemeen toch een leuk programma om te zien vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  ze verkopen ook veel onzin imho
                                  jij ook.

Comment

Prachtig hoe ze een nieuw spatbord herspuiten met spuitbussen

Appelsienschil-effect rules .
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      Heb ik ook gezien. Hoe zou het volgens jou dan wel professioneel gedaan zijn? Dat is de gebruikelijke manier van doen dacht ik. Als je het niet meer ziet en het blijft goed dan volstaat het.
                                      Uitdeuken.
                                      Je ziet het wel langs de binnenkant en loopt vaak het risico dat de verf kan barsten op die plek.

Comment

Working...
                                      X