Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Real Italian Job: James Martin's Mille Miglia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Voor mij trouwens graag in deze kar:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
    Is die niet te jong?

Was het niet van 1927-1948 ofzo?

Comment

Ik dacht tot 1957? Ik kan mis zijn hoor.

Comment

Ik dacht tot 1957? Ik kan mis zijn hoor.
        Yep, was tot 1957

Comment

Ik dacht dat het enkel mocht in karren die ooit de oorspronkelijke mille miglia gereden hebben.

Participation in the Mille Miglia is limited to makes and models of cars, manufactured between 1927 and 1957, that took part in at least of the original Mille Miglia races. These cars must be exclusively originals. Replicas, even partial ones, are not permitted to enter.

To enter the Mille Miglia, the configuration of the car should not diverge from the original series. Any modifications made to the car must be thoroughly documented and must have been made to the specific exemplar during the period in which it participated in an original Mille Miglia speed race.
          All cars must comply with FIA and FIVA regulations which require proper certification for participating cars. As per international regulations, cars are required to have an FIA Heritage Certificate and/or CSAI papers and/or an FIVA (Fédération Internationale des Véhicules Anciens) Passport issued by the car’s country of origin (ANS).
          As per tradition, the number of participating cars will be limited to 375. Since the number of requests for participation in the Mille Miglia greatly exceeds the number of available places, a strict criterion of rotation of models will be applied, with precedence given as follows:
          • cars which have participated in previous original Mille Miglia speed races (documentary evidence must be provided)
          • cars which have been officially entered in previous original Mille Miglia speed races (documentary evidence must be provided)
          • cars with a sporting history, which have appeared on Palmares Winner’s Lists of regularity events of international significance
          Under no circumstances will a car built after 1957 be permitted to enter, though cars built before 1927 may be accepted, provided models of these took part in the Mille Miglia up until 1930.

Comment

Aha, wist ik niet! Interessant!

Comment

Nu weet ik wel niet of Jaguar ooit de Mille Miglia heeft gereden met die C-type.

Kan zijn hoor.

Comment

Dan zou dat volgens mij wel bij de info rond het voertuig staan.
                Ik heb wel al een Aston Martin DB2 gevonden die meegereden heeft, maar ik wil écht een open auto, genre die jaguar hierboven.

Comment

Dan zou dat volgens mij wel bij de info rond het voertuig staan.
                  Ik heb wel al een Aston Martin DB2 gevonden die meegereden heeft, maar ik wil écht een open auto, genre die jaguar hierboven.
                  Het moet niet precies dat voertuig zijn he.

Gewoon hetzelfde type

makes and models of cars, that took part in at least of the original Mille Miglia races.
                  Als er een C-type meegedaan heeft, mag jij met een andere C-type meedoen.
                  Elke 300SL mag meerijden. Idem met een BMW 328 bijvoorbeeld

Comment

Ergens online downloadbaar?

Comment

Nu ben ik volledig mee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Ergens online downloadbaar?
                        Origineel is het een DVD.

Kheb al wel plaatsen gevonden waar die DVD te koop of te huur is, maar downloadbaar nog niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          prachtige stukje idd
                          Die kerel z'n maserati heeft een afgebroken klep... wat ziet hij staan in een boek over maserati's in die tijd? opgave door afgebroken klep

one day, echt een droom roadtrip.
                          Hij had hopen reserveonderdelen mee, behalve het fragielste onderdeel
                          Jammer voor hem, maar volgend jaar beter.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Als ik meedoe liefst een 300SL Roadster, of een 550 Spyder.

SSK mag eventueel ook nog

En om het iets realistischer te houden: Lancia Aurelia
                          Een 550
                          En dan onder de gesloten slagbomen van een spoorweg vliegen

Mika Hakkinen doet blijkbaar elk jaar mee, met een 300SL Prototype
                          Tegen 200km/u anderen inhalen, zot

Comment

Prachtig baantjes daar in Italië

Wel raar/jammer dat hij een miljoen kan uitgeven voor z'n auto, maar dat 18.000 pond (?) dan net te veel is om nog 6 wisselstukken mee te nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Mika Hakkinen doet blijkbaar elk jaar mee, met een 300SL Prototype
                              Tegen 200km/u anderen inhalen, zot
                              Is dat niet met die 300SL die hem vroeger gereden heeft? Het origineel dus.

Stirling Moss heeft hem 2 jaar geleden ofzo ook meegereden weer met die 300SLR dacht ik

Comment

Hakkinen zal met verschillende Benzen hebben deelgenomen. Dit jaar al zeker met een prototype. In een van de vorige edities met een gewone 300SL, met z'n vrouw als corijder

Had Moss toen ook amfetamines gepakt? Of is dat nu niet meer toegestaan

Comment

Wel zot, het record was bijna gemiddeld 160 km/h over het hele traject

Comment

Ik heb het hier elders al neergezet,een prachtige reportage,alleen die zelfingenomen,egotrippende,mediageile "cock"(dat is toch zijn beroep,hij kan er waarschijnlijk niet aan doen) was er te veel aan.

Die gast moet gewoon constant in het middelpunt van de belangstelling staan,de manier waarop hij sprak tegen die cameracrew,terwijl die gasten beter weten waarmee ze bezig zijn dan hijzelf.

Ooit wil ik de MM ook wel eens zien en volgen,maar deelnemen,vergeet het,onbetaalbaar en wat een rompslomp en onnodige uitgaven.

Rij dat parcours op een ander tijdstip van het jaar en geniet ervan.
                                    Het enige voordeel imo is dat ze door sommige stadskernen konden rijden die anders verkeersvrij zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Oja

En die gast zijn vriendin
                                    Ik had het bijna te doen met da meiske,zij constant zichzelf op de achtergrond terugtrekken omdat Martin toch maar in de spotlichts zou staan.

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                    Had hij geen gullwing in z'n garage staan? Hij had beter die gebruikt ipv een miljoen uti te geven aan een andere auto die het na 200 km begeeft.
                                    Hij moest en zou iets superspeciaal en superduurs te pakken krijgen om maar indruk te maken.
                                    Terwijl hij met bepaalde dingen uit zijn eigen garage zo kon deelnemen.

Ik snapte het wel allemaal niet goed qua financiën.

Zijn grootste aankoop ooit. Zijn huis kostte niet zoveel (en hebt ge da pand gezien? Ofwel heeft em da lang geleden gekocht ofwel woont em in the middle of nowhere ). En dan sprak em van da em zijne boekhouder moest spreken om te zien of em da geld kon LENEN? Maarja, ni erg, na de "race" was die kar dan nog meer waard ... wat dus niet het geval is nu.

t is wel een beetje naief van te denken dat dat een ritje voor liefhebbers is. Dat is vooral in de eerste plaats een ritje voor hele rijke mensen, die dan ook liefhebber zijn (of zijn geworden omdat ze de centen hebben).
                                    Nogmaals,het moest indruk maken,hij gaat raad vragen bij Nick Mason,dan kon hij ook iets uit de verzameling van Nick gehuurd hebben,want dat is mogelijk!!!
                                    Ze haden beter eens een reportage over die man en zijn verzameling gemaakt,dat is tenminste een echte liefhebber.

Spijtig genoeg is dit niet meer voor gewone liefhebbers weggelegd,enkel voor steenrijken (al dan niet liefhebbers),of (ex-)piloten die door merken worden uitgenodigd om met een van hun wagens te rijden.

Trouwens

de prijs gehoord van die gast zijn levensverzekering voor die 3 dagen?
                                    Dat was dan plotseling wel een aderlating,terwijl hij al bijna een miljoen £ uitgegeven had.

Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                                    Prachtig baantjes daar in Italië

Wel raar/jammer dat hij een miljoen kan uitgeven voor z'n auto, maar dat 18.000 pond (?) dan net te veel is om nog 6 wisselstukken mee te nemen.
                                    Zie hieboven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Hij moest en zou iets superspeciaal en superduurs te pakken krijgen om maar indruk te maken.
                                      Terwijl hij met bepaalde dingen uit zijn eigen garage zo kon deelnemen.
                                      Dat werkt daar niet.

Dat is net zoals je een Porsche GT3-RS zou kopen om te gaan posen aan de Nurburgring. Val je ook niet mee op

Comment

Die kerel viel toch best mee.
                                        Was toch meer een autofanaat dan het gros van de deelnemers van de Gumball.

DAT zijn pas arrogante apen.

Comment

Das een feit.

Dat is pas een wansmakelijke bedoening.

Comment

Working...
                                          X