Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Real Italian Job: James Martin's Mille Miglia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Net de aflevering gezien en dan is al een droom voor een fotograaf daar langs het parcour en tijdens de start, eens foto's te gaan nemen.

Spijtig dat hij heeft moeten ophouden, vooral als hij dat klein Issetta-tje van BMW zag voorbij reden werd hij precies er wel niet goed van. Verder eens fijn deze aflevering gezien te hebben. De dvd-recorder heeft zijn best gedaan.

Comment

Ook gezien... Schoon machien, maar met 'n inschrijvingskost van 8000£ is't eigenlijk gewoon ridicuul duur voor 3 dagen
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Ik heb het hier elders al neergezet,een prachtige reportage,alleen die zelfingenomen,egotrippende,mediageile "cock"(dat is toch zijn beroep,hij kan er waarschijnlijk niet aan doen) was er te veel aan.

Die gast moet gewoon constant in het middelpunt van de belangstelling staan,de manier waarop hij sprak tegen die cameracrew,terwijl die gasten beter weten waarmee ze bezig zijn dan hijzelf.

Ooit wil ik de MM ook wel eens zien en volgen,maar deelnemen,vergeet het,onbetaalbaar en wat een rompslomp en onnodige uitgaven.

Rij dat parcours op een ander tijdstip van het jaar en geniet ervan.
        Het enige voordeel imo is dat ze door sommige stadskernen konden rijden die anders verkeersvrij zijn.

Ik had het bijna te doen met da meiske,zij constant zichzelf op de achtergrond terugtrekken omdat Martin toch maar in de spotlichts zou staan.

Hij moest en zou iets superspeciaal en superduurs te pakken krijgen om maar indruk te maken.
        Terwijl hij met bepaalde dingen uit zijn eigen garage zo kon deelnemen.

Nogmaals,het moest indruk maken,hij gaat raad vragen bij Nick Mason,dan kon hij ook iets uit de verzameling van Nick gehuurd hebben,want dat is mogelijk!!!
        Ze haden beter eens een reportage over die man en zijn verzameling gemaakt,dat is tenminste een echte liefhebber.

Spijtig genoeg is dit niet meer voor gewone liefhebbers weggelegd,enkel voor steenrijken (al dan niet liefhebbers),of (ex-)piloten die door merken worden uitgenodigd om met een van hun wagens te rijden.

Dat was dan plotseling wel een aderlating,terwijl hij al bijna een miljoen £ uitgegeven had.

Zie hieboven

Snap t probleem echt niet. Als die gast geen autoliefhebber is dan weet ik het ook niet, kan hij er wat aan doen dattie z'n geld verdiend heeft door (TV)chef te spelen. Z'n droon begon al toen ie 6 was of zo, en voor ie iet of wat geld begon te verdienen (juist afgestuurd) zei ie dattie op z'n 45ste een Ferrari wou kopen, dat dat z'n droom was. Things turned out different, en ie kocht z'n F op 23 jaar.

Als ik net 800.000pond aan een kar gehangen heb zou ik ook niet willen dat die camera crew daar zomaar int wilde weg cameras en kabels monteert. Op de originele lak dan nog (en dat doet veel bij zon classics)
        Over het kopen van die auto zelf, hij had er veel gevonden, die aan zin oorspronkelijk budget voldeden. Maar die hadden allemaal een restauratie nodig, wat zelf nog meer zou kosten. Dan kan je beter van een goede basis starten en een rebuild doen.

Trouwens, de wagen mocht geen rental zijn. En over Mason is er al iets geweest.

En dat in de spotlights staan, ze is model, ze zal t al genoeg gedaan hebben, en veel hangt natuurlijk af van hoe die tv crew monteert e.. 't is maar al te makkelijk zo een fout beeld weer te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Snap t probleem echt niet. Als die gast geen autoliefhebber is dan weet ik het ook niet, kan hij er wat aan doen dattie z'n geld verdiend heeft door (TV)chef te spelen. Z'n droon begon al toen ie 6 was of zo, en voor ie iet of wat geld begon te verdienen (juist afgestuurd) zei ie dattie op z'n 45ste een Ferrari wou kopen, dat dat z'n droom was. Things turned out different, en ie kocht z'n F op 23 jaar.

Als ik net 800.000pond aan een kar gehangen heb zou ik ook niet willen dat die camera crew daar zomaar int wilde weg cameras en kabels monteert. Op de originele lak dan nog (en dat doet veel bij zon classics)
          Over het kopen van die auto zelf, hij had er veel gevonden, die aan zin oorspronkelijk budget voldeden. Maar die hadden allemaal een restauratie nodig, wat zelf nog meer zou kosten. Dan kan je beter van een goede basis starten en een rebuild doen.

Trouwens, de wagen mocht geen rental zijn. En over Mason is er al iets geweest.

En dat in de spotlights staan, ze is model, ze zal t al genoeg gedaan hebben, en veel hangt natuurlijk af van hoe die tv crew monteert e.. 't is maar al te makkelijk zo een fout beeld weer te geven.
          Volledig akkoord, maar 't blijft wel een feit dat 't nogal een fel emotionele kerel is. Da's een karakter gelijk een ander, autofreak of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Volledig akkoord, maar 't blijft wel een feit dat 't nogal een fel emotionele kerel is. Da's een karakter gelijk een ander, autofreak of niet.
            Jep, maar ne man mag ook es emotioneel zijn e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Voor mij trouwens graag in deze kar:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
              Ja, knap.

Heb zoiets enkele weken/maanden geleden nog op Ned 3 gezien (ging ook over de race) en daar kwam er juist eentje aan. Moet echt een mooie ervaring zijn zoiets te rijden.

Comment

Ik heb het niet gezien en vind ook niets op het net.

Comment

Zondag op 20u zenden ze het terug uit op bbc2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                    thanks!!!!
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik zou deze race willen meedoen in een BMW 507...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik zie net dat er morgen om 20.00 uur een heruitzending is op BBC2. Voor diegenen die dit nog niet gezien hebben: Zeker kijken...!!! Het is lang geleden dat ik nog zo'n knappe reportage heb gezien.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik zie net dat er morgen om 20.00 uur een heruitzending is op BBC2. Voor diegenen die dit nog niet gezien hebben: Zeker kijken...!!! Het is lang geleden dat ik nog zo'n knappe reportage heb gezien.
                          Bedankt om dat te laten weten
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

zalige reportage!
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Echt wel, nu speciaal opgenomen om achteraf nog eens te bekijken.

En fak zijn vriendin zo lekker niet normaal.

Comment

Even registreren en je kan torrent downloaden.

Met dank aan "La macchina" van het SCARB forum!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Begint zijn familienaam met JE?
                                  Want ik heb ook een maatje die dat doen/gedaan hebben
                                  Neen, DI

Comment

Heeft die kerel dit jaar eigenlijk meegedaan?

En indien ja, de eindmeet gehaald?

Comment

Working...
                                    X