Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de jan is een dorpsgenoot
grrr, ik zit hier op de job en kan nix zien
die vettige bestickerde ergens te zien ?
Ow, sorrykes, moet frustrerend zijn!
Gij bent aan 't werk en gij zit hier te tetteren? Uwen baas zalt graag hebben!?
Goh, der waren der redelijk veel en kwist ni hoe gij eruitziet en hoe uwen Vespa eruitziet. Der waren wel vree sjieke bakskes bij. Keb 'ns ene keer met ne Vespa gereden, wel mr ne 49cc. Echt super! Dieje voetrem, da polsenwerk om te schakelen... Ik rijd al 12 dagen op de lijn 6/34 en dan rijd ge voorbij dieje winkel (aan de Hessenatie denk ik), Hoe meer ik da zie, hoe meer ik da wil!
vanaf oktober mag waarschijnlijk iedereen die 2 jaar zijn B heeft terug 125-cc-en
Ik mag nu ook al 125-cc-en zenne. Kheb m'n rijbewijs van 11/2000. Dieje regel is daarna pas ingegaan. Al zo had ik het toch verstaan.
Trouwens, ik heb me al laten vertellen dat die 125cc er ni veel mee te maken had, maar de kw. Vandaar dak ni wist of je enkel met rijbewijs B daar mocht mee rijden. Nog effe een vraagske, hoe snel kunt ge met een Vespa, wel iet of wa veilig welteverstaan! En is da te doen om bvb over de Ring van A'pen te rijden?
Comment