Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000 zonnen en garnalen, vanavond 13/6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door chevy
    Ik mag nu ook al 125-cc-en zenne. Kheb m'n rijbewijs van 11/2000. Dieje regel is daarna pas ingegaan. Al zo had ik het toch verstaan.
    Trouwens, ik heb me al laten vertellen dat die 125cc er ni veel mee te maken had, maar de kw. Vandaar dak ni wist of je enkel met rijbewijs B daar mocht mee rijden. Nog effe een vraagske, hoe snel kunt ge met een Vespa, wel iet of wa veilig welteverstaan! En is da te doen om bvb over de Ring van A'pen te rijden?
    max 125 cc en 11 kw of 15 pk
    mijn t5-125 heeft 12 pk, das een sportversie, een normale classic-px 125 heeft er 9 geloof ik en die moderne vespas zullen er ook wel wat meer hebben

als er niet aan is geprutst kunnen die er wel tegen om topsnelheid te rijden, iets van een klein 100 per uur voor een classic, een nieuw model zal er iets boven zitten

zelf risceer ik het niet om over de ring te rijden, maar ik ben nogal een schijtluis (te veel kamions die turbulentie veroorzaken en ik wil niet in de kennedy in panne vallen) en ik pak de konijnepijp...of de liefkenshoek

Comment

hier is de reportage

mersie meneer gs 160 om het om te zetten
      de mijne staat er wel op, ze'n voorste spatbord alleen

ik ben content

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        vanaf oktober mag waarschijnlijk iedereen die 2 jaar zijn B heeft terug 125-cc-en
        zalig, in oktober heb ik 2 jaar mijn B

edit
        nee, al 3 jaar
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
        X