Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belga Sport -- Gilles Villeneuve

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belga Sport -- Gilles Villeneuve

Altijd heel erg mooie reportages, en deze week heet ze: Zolder - één ronde te ver.
    Over Gilles Villeneuve en zijn dodelijke ongeval in de oefensessies voor de GP van België in 1982

Maandag 16 maart, 21.10u, CANVAS

Van alle piloten 'van voor mijn tijd' toch ongeveer de meest tot de verbeelding sprekende
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Ga ik zeker kijken. De reportage van Jacky Ickx die Belga al eens gemaakt had was super, ben benieuwd om deze te zien.

Comment

Ik ga ook kijken! Heb vernomen dat Belga Sport dit seizoen nog een aflevering zal maken over Michael Schumacher en 'zijn' Spa-Francorchamps...

Jammer genoeg heb ik Jacky Ickx moeten missen.

Comment

Dank je voor de tip, het spijt me nog altijd dat ik die uitzending van Jacky Ickx heb gemist (indien ergens nog verkrijgbaar, graag!)

Comment

Ik had gisteren de trailer gezien op Canvas en ben sindsdien aan't uitkijken hiernaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Ik had gisteren de trailer gezien op Canvas en ben sindsdien aan't uitkijken hiernaar
            J'aime beaucoup Zolder. Il y a beaucoup de quatre-vingts-dix degrés et j'aime ça
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              J'aime beaucoup Zolder. Il y a beaucoup de quatre-vingts-dix degrés et j'aime ça
              Quatre-vingt-dix, hoe on-Waals

Ik heb ooit een Waal mij weten uitlachen omdat ik dat gebruikte in plaats van nonante

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Altijd heel erg mooie reportages, en deze week heet ze: Zolder - één ronde te ver.
                Over Gilles Villeneuve en zijn dodelijke ongeval in de oefensessies voor de GP van België in 1982

Maandag 16 maart, 21.10u, CANVAS

Van alle piloten 'van voor mijn tijd' toch ongeveer de meest tot de verbeelding sprekende
                Vanmorgen gezien in de krant, aangestipt om niet te missen vanavond!

Comment

Kijkcijfers gaan met 1 eenheid omhoog
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Ik heb gedaan met kijken. Het gaat over Jacques vanaf nu.

Comment

echt creepy om dat lichaam te zien voorbijvliegen

Comment

Mooie documentaire, ik was verrast toen ik aan het zappen was, en ik zag ineenkeer het gezicht van Gilles! Alleen jammer dat ik het pas heb gezien vanaf het moment dat Pironi Gilles inhaalde op Imola. Kan iemand mij vertellen wat hieraan voorging, want ik denk niet dat ik deze documentaire nog ergens kan terugzien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ijsman Bekijk Berichten
                          Mooie documentaire, ik was verrast toen ik aan het zappen was, en ik zag ineenkeer het gezicht van Gilles! Alleen jammer dat ik het pas heb gezien vanaf het moment dat Pironi Gilles inhaalde op Imola. Kan iemand mij vertellen wat hieraan voorging, want ik denk niet dat ik deze documentaire nog ergens kan terugzien.
                          is beschikbaar bij "net gemist" via telenet en belgacom.

Comment

Opnieuw schitterend werk van de crew van Belga sport!

Comment

Had Pironi de erecode in Imola niet gebroken,benieuwd of Villeneuve in Zolder dan zo ging pushen om toch maar Pironi's tijd te verbeteren.

En hoe moet Mass zich al die tijd nu eigenlijk voelen. Want eigenlijk is dit toch wel zijn schuld.
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                Had Pironi de erecode in Imola niet gebroken,benieuwd of Villeneuve in Zolder dan zo ging pushen om toch maar Pironi's tijd te verbeteren.

En hoe moet Mass zich al die tijd nu eigenlijk voelen. Want eigenlijk is dit toch wel zijn schuld.
                                Waarom Mass zijn schuld? Toch Pironi die de code dan heeft gebroken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten

2 x

Wat Pironi in Imola gedaan had was laag maar om hem de schuld te geven van iets dat 2 weken later gebeurd is toch wel op zijn minst "harsh"

Mass heeft volgens mij gewoon een inschattingsfout gemaakt die ikzelf ook zou gemaakt hebben. Mass week af van de ideale lijn door naar rechts te gaan. Als hij bleef rijden waar hij was of naar links reed zou hij Villeneuve zijn snelle ronde verbrod hebben want dan zat Villeneuve volledig rechts en moest hij op een te korte afstand terug naar links gaan om goed te zitten voor het tweede deel van de Villeneuve-chican (weet niet hoe die toen heette).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Wat Pironi in Imola gedaan had was laag maar om hem de schuld te geven van iets dat 2 weken later gebeurd is toch wel op zijn minst "harsh"
                                    Had Villeneuve gewonnen in Imola, ging die zich erbij neergelegd hebben dat Pironi sneller was in de kwalificatieritten. Nu denk ik eerder dat Villeneuve zich wilde wreken om aan tonen: "Zie je wel dat ik de snelste ben".

En Mass moest links blijven rijden,dan ging Villeneuve nooit diens rechterachterwiel geraakt hebben. De ideale lijn,net waar de impact gebeurt, is rechts (waar Mass rijdt). Om dan meteen links te gaan om de volgende rechtse aan te snijden.
                                    Maar idd, volgens mij is het een fatale inschattingsfout van Mass geweest

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Prachtige reportage maar ik vraag me wel af waar die cameraman mee bezig was toen het ongeluk gebeurde

Comment

Fak dat beeld als ge hem door de lucht ziet vliegen blijft toch vreselijk ze

Comment

Working...
                                        X